Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. שלום לכולם, האם משהו מכיר בית עסק שמחזיק אנטנות חשמליות (Power antenna) של חברת Hirshmann עבור מרצדס (W123) ? יש באיביי אבל אני רוצה למצות את האופציה המקומית אם יש כזו. אשמח לשמוע אם מישהו מכיר גם אנטנות מחברות איכות אחרות אבל לא מוצרים סינים וכדומה... תודה אורן
  2. orenuchx

    Ducati 900 S2

    ואו...!!! מה זה? ( כלומר מה זה ספציפית..?)
  3. באזה"ת חולון. מוגש כשירות לציבור - אין לי קשר לרכב.
  4. מבלי להכיר את הסמל שלך ובהנחה שהוא יצוק מסגסוגת כלשהיא - כל נסיון להעתיק אותו בכל טכניקה של יציקה וציפוי יהיה יקר ומורכב, ובסוף התהליך לא מובטחת איכות העתקה נאמנה למקור. שווה להשקיע רק אם אתה הולך לייצר כמויות. אם הוא מפלסטיק תקבל העתקה טובה בטכניקות של תבניות סיליקון וחומרי פוליאוריטן למיניהם אבל זה יהיה יקר. לך על האופציה של איביי!!!
  5. את הצביעה ישתלם לעשות לבד וגם יכול לצאת טוב וזול - אבל אני הייתי משקיע בניקוי חול - לא אמור לעלות יותר מדי ויחסוך זמן וכאבי גב...
  6. אוקי אם אין לך ספק אז שא (או סע) ברכה
  7. שאלת תם : האם הספק לגבי תפקודה של משאבת הבלם לא מעוררות את הצורך "ללכת על בטוח" , ובכ"ז להזמין חדשה, או אחת כזו שאמינותה אינה מוטלת בספק? זה מה שאני הייתי עושה... בברכה אורן
  8. orenuchx

    Ducati 900 S2

    שולח אליך ה"פ
  9. orenuchx

    Ducati 900 S2

    אכן ניסיתי לברר על מנוע משופץ קומפלט בכמה סדנאות. אלו שדיברתי איתן אמרו שאין להן מנועים וממש קשה למצוא כאלה (סה"כ 1237 אופנועים יוצרו..) אבל הן מאוד ישמחו אם אני אחליט להתיאש ולמכור להם את שלי... אני מאמין שאפשר יהיה למצוא מנוע אבל זה יצריך הרבה חפירה וסבלנות, לכן כנראה שנלך על שיפוץ הקיים.
  10. orenuchx

    Ducati 900 S2

    נראה לי שה BMW יזכה לשרשור נפרד אבל הנה כמה פרטים: הבסיס הוא R80GS משנות ה- 90 המוקדמות שעבר שיפורים כמעט בכל אספקט, החל מן המנוע המשך במתלים, (בולמים), בלמים, פליטה, קרבורציה חשמל וכלה בצביעה וקוסמטיקה. המודל הוא אופנועי סדנת HPN http://www.hpn.de/english/english.html והאופנוע עושה שימוש בחלקים שונים שלהם.
  11. לי יש מלא עבודה ואין זמן - רוצה להתחלף??
  12. orenuchx

    Ducati 900 S2

    ואוו!!! כמה אינפורמציה. תודה. הבימר אמנם בסוף הבנייה/שיפוץ אבל אני מקווה לפתוח שרשור שכותרתו : " BMW R853 GS - שיפוץ בדיעבד"
  13. הונדה צריך להיות אדום!!
  14. בהצלחה!! בהחלט אופנוע מיוחד ונדיר בארצנו, ונראה שהוא במצב מקורי ביותר. עושה תיאבון בברכה אורן
  15. מחזק את ידך - מי יתן ותהיה כאן קצת שפיות. ארצות הברית אתה אומר? מסתפק בתקנות של הרש"פ.. וגם עלי מרחמים קולגות לתחביב בעולם למשמע תיאור המציאות שלנו.
  16. orenuchx

    Ducati 900 S2

    הי 900 SS תודה על המיידע - אני ממשיך לחפש בכל ה Ebay's למניהם, הבעיה של-S2 קצת יותר קשה למצוא. ציר הקרנק צריך להיות מותאם להתנעת סטרטר מה שנכנס עד כמה שידוע לי רק בשלהי 83'. עדיין לא הוחלט האם להוציא את ההוצאה הכבדה על חדש או להתפשר על משומש. בינתיים הגיע כסא חדש NOS... ראו תמונות אשמח לקבל כל מידע שאתה יכול להציע. מצדיע ל SS שלך מקווה שיום אחד גם לי יהיה כזה. בברכה אורן
  17. כפי שנאמר - אין קשר בין "לנסוע לעבודה" ובין "משמש לעיסוקו". ונניח שכן, וקרתה תאונה חו"ח בדרך לעבודה - איך בדיוק יוכח שהיית בדרך לעבודה ולא למכולת השכונתית...? מה אתה מחתים כרטיס ביציאה מהבית ?
  18. תתחדש ובהצלחה ! הטנרה היה מושא חלומותי הרבה זמן (ודי מזמן...), וכן - זה היה בגלל שהוא ניצח את ה DR 650 מבחן במוטו ב91 (אם אני לא טועה). בסוף התפשרתי על DR600 שנת 87 . גם לי יש איפה שהוא את הגליון הזה אם תרצה. בברכה אורן
  19. שלום רב, ברשותי מרצדס CE 230 בודי W123 שנת 84. מידות הצמיגים הן 195/70-14 האם יש אפשרות חוקית לעבור למידות יותר נפוצות ? האם ניתן להחליף לקוטר גדול יותר? תודה אורן
  20. לירוי שלום, לאחרונה החלפתי את כל צינורות הגומי במערכת נשמי המנוע שלי (MB W123) כולל שני אלו שיוצאים מתיבת מסנן האויר. זה היה פשוט מאוד - הלכתי לדקר ,רח תושיה, תל אביב ( http://www.d.co.il/937650/28050/) עם מספרי חלק (רשום בד"כ על החלק הישן) , עשרה ימים אחרי זה זה כבר היה כאן. אחד מהם אפילו היה כאן בחברה. דבר איתם, 99% שהם יביאו לך את מבוקשך. בברכה אורן
  21. שמע, בחודש שהתחיל ב 44 הרוגים ובשריפת ענק בכרמל (עקב מחדלים איומים), נמשך ברכבת שעולה באש, ונסגר בנשיא מדינה שמורשע באונס, כשברקע מזמזמים ארועים כמו רצח אישה ע"י בעלה, שביתת פרקליטים שגורמת לשחרור פושעים, מיסים שעולים השכם וערב, טילים שנוחתים בדרום הארץ, נזירות שנכנסות בקוביית בטון ונהרגות כי מישהו חיפף במע"צ - אני ממש לא יודע מה אתה לוקח כדי לחשוב שאנחנו על הדרך הנכונה אבל לא הייתי מתנגד לקחת את זה גם כן... מנהיגות ? נראה לי שאתה רואה את הערוץ הלא נכון, או שאתה עסוק מדי בלרשום תגובות פרובוקטיביות בפורום... מה עם ראש ממשלה שמחפש סופר טנקר בגוגל, שר פנים שמכסה את עכוזו מול מצלמות הטלויזיה אבל כן יתפטר אם לא יממנו את אוכלי החינם שלו, נשיא מדינה (כבר אמרנו), רוה"מ לשעבר שמואשם בשחיתות מכל סוג, שר אוצר שהולך לכלא, חכי"ם שהולכים בעקבותיו, שר חוץ פירומן , שר בטחון שלא מדבר עם הרמטכ"ל שלו, ואני ממש לא רוצה להמשיך למרות שיכולתי לעשות את זה עד מחר... תגיד לי אתה על משככי מציאות או משהו? הפורום הוא לא פוליטי ואין לי כוונה לעשותו כזה, אז נלך אלינו, אל העולם הקטן והיום יומי שלנו -רכבי אספנות , תראה כמה רשע, בירוקרטיה ואיוולת ( מכס, משרד תחבורה, תקנות אישורים..) סביב נושא אחד קטן שבכל מקום אחר הוא שפוי והגיוני. נראה לי שעדיף שלפעמים עדיף לשתוק בברכה אורן
  22. זה בטח לא גילוי אמריקה אבל כשאתה רואה את זה זה בפעל זה נחמד - מביקור קצר בצד השני של הקו הירוק נראה כי הרשות היא בור ניקוז להרבה מכוניות ישנות. בתמונות מדגם קטן מצומת ממוצע - לא יכלתי לצלם את הכל כי כבר יצאו אלי סקרנים... אגב יש פרוצדורה להפוך רכב רשות פלסטינאית לישראלי? בברכה אורן
  23. orenuchx

    החזרת מוצר לחו"ל

    אז מה אתם אומרים כאן - שהמדינה אוהבת מיסים??
  24. אני לא חבר באף מועדון, ולצערי את חלום הייבוא גנזתי רק מהבחילה שעושה לי תהליך שחרור של חבילה בדאר, וגם אם בכל זאת הייתי מצליח לחסוך לכך כסף המדינה כבר היתה יודעת איך למצוץ אותו ממני כמו יתוש על סטרואידים, אם במס דלק, היטל מים, ביטוח לאופנוע או כל דרך יצירתית השמורה למדינת עולם שלילי .. אני סתם איש מן הישוב, שאוהב את התחום ומפנטז על ימים טובים . ואני שואל - מי אתה בני זהר ? את מי אתה מייצג? מי שלח אותך לשם או בחר בך מכל העמים? ובשם מי אתה מייעץ עצות?ֿ ומה ומי ואיזה אינטרס עומד מאחורי ה"עצות" הללו? אינני מעורה ב"היסטוריה" של המועדונים ואני ממש ממש רוצה לדעת - מיהו מעצב המדיניות שמברך את פעלו עצמו בעוד הרוב האחר מקלל?? יואיל כבודו להציג עצמו גם לציבור הרחב בברכה אורן
  25. הי אלמוגית, יש ברחוב שלי אופל אסקונה שנת 84 (אם אני לא טועה) נראית שמורה עד שמורה מאוד, צבע זהוב מטאלי וגג שמש. נהוגה ע"י בעלים מבוגר. אם מעניין אותך אוכל בהזדמנות לשאול אותו או להשאיר פתק. בברכה אורן
×
×
  • תוכן חדש...