Jump to content

orenuchx

  • הודעות

    946
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי orenuchx

  1. כאחד שמחזיק אופנוע ורכב נדירים עם אספקת חלפים מוגבלת אני אומר שזהו סיכון שבעל הרכב לוקח על עצמו. המכונאי , טוב ככל שיהיה יכול לעשות טעות ולשבור חלק בזמן הרכבה- זה חלק בלתי נפרד מהעבודה את זה יודע כל מי שהחזיק אי פעם מברג ביד, במיוחד אם הרכב ״עובד״ כבר כמה שנים. גם בנאסר זה יכול לקרות. הטיעון לגבי מוסך יבואן? אני לא מאמין בזה, בשורה התחתונה יכול לעמוד גם אצל היבואן ״ילד״ ליד הליפט שישבור את החלק באותה מידה. לי יש אופנוע מדגם מסויים, של יצרן מסויים שאם אני מכניס למוסך היבואן כל המכונאים יעמדו לידו ויגרדו את הראש. השתתפות בנטל תהיה מחווה של רצון טוב מצד המכונאי, (ואם הלקוחות חשובים לו זה מה שהוא צריך לעשות אבל לא חייב) כל עוד הוא יתקן לבסוף את האופנוע לשביעות רצונך במחיר הוגן.
  2. זאת התופעה היחידה שמפריעה לך בארץ? שאלו יהיו הצרות שלנו...
  3. orenuchx

    בעל מקצוע

    :mm_yeah: הנה טלפון : http://www.d.co.il/19774610/29550/
  4. ניתן בודאות לבצע העברה. ראה מה שכתבתי כאן : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?522662-%D7%94%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%AA-%D7%91%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A2%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%A2%D7%9D-%D7%A8%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%95%D7%A7%D7%A4%D7%90%D7%99%D7%9D
  5. מכל מה שכתבת בשני הפוסטרים שלך לא הבנתי את הפואנטה שאתה מנסה להעביר... מהי הבעיה שאתה מעלה? מחירים? מה עונה על ״אספנות״ ומה לא? המונה ליזה ואמנות בימי הרנסאנס לאן? כשאתה אומר: ״לא משמרים מכוניות פשוטות אלא אם כן יש ערך סנטימנטלי״ זה ציווי? הוראת שעה?... לזרוק את הפנדה כי אין לי שום ערך סנטימנטלי אליה? אני ממש מבולבל ולא יודע מה לעשות עכשיו... אורן
  6. אני משמר פיאט פנדה משנת 90. רכב אקזוטי קלאסי פר-אקסלנס !! מעבר לזה -אחלה שרשור.
  7. דפדפן אקספלורר שייך גם הוא לעולם האספנות ולא במובן הטוב. אני לא מבין איך אפשר לגלוש בדבר הזה, ואני ממליץ לעבור לכל דפדפן נורמלי אחר. מספיק לנו שאנחנו צריכים לסבול עם windows 8. אני גולש ב Google chrome בערך שלוש שנים, ובכל המכשירים שלי, כולל אפל למיניהם, התקנתי את הדפדפן ואין שום בעיה בקריאה/כתיבה/העלאת קבצים בפורמט החדש של הפורום. אחרי שהתרגלתי אני מוצא אותו חביב וידידותי. בטכנולוגיה דיגיטלית , ובניגוד למכוניות- תכונות של אספנות לא עושות טוב ... הפורום של תפוז הוא נוראי בעצמו (האתר לא התוכן) זאת לא דוגמא טובה..
  8. התהליך נכתב בפורום אין ספור פעמים אבל משעמם לי אז אני אכתוב שוב... 1. גש למשרד הרישוי עם יפוי כח חתום על ידי הבעלים (טופס סגול), תעודת הזהות של הבעלים ותעודת הזהות שלך. אם יש לך רשיון של הרכב- מה טוב - קח איתך גם כן, אם לא, הצטייד במספר הרישוי של הרכב. 2. הצג את המסמכים ובקש מהפקיד/ה להעביר את הרכב לסטאטוס "רכב אספנות". 3. הפק רשיון רכב עדכני. בשלב זה הרשיון יהיה "אספנות" והבעלים הרשום ברשיון יהיה הבעלים הקודם. 3. בקש מפורשות מהפקיד/ה להסיר את החסימה להעברת בעלות מהרכב. 4. לאחר שודאת שוב שהחסימה הוסרה גש לסניף הדואר הקרוב עם יפוי כח, ת.ז של הבעלים ורשיון הרכב העדכני ובצע העברת בעלות רגילה. 5. מזל טוב - הרכב שלך! 6. אם אתה ממש רוצה את שמך מתנוסס על הרשיון - חזור למשרד הרישוי והפק רשיון חדש עם שמך. סטו בהצלחה אורן
  9. חוזר אומר - ממני לא דרשו את נוכחות הבעלים, רק ת.ז ויפוי כח. אגב ע"מ לבצע את סעיף 2 בתהליך שכתבתי - בוודאות לא צריך נוכחות בעל הרכב, ולכן אפשרי באותו מעמד לשאול באם יש צורך בהגעת הבעלים למעמד שינוי רישום הבעלות (שאלת קיטבג...), ולכן אני ממליץ שוב להגיע אח"כ לאותה פקידה...
  10. אנסה לעשות סדר בדברים מתוך נסיון מעשי בהעברה שביצעתי לפני כחודשיים. הרכב היה עם רשיון מופקד (כתום) והינו רכב מיושן (שנת יצור 90). אגב יש לי תחושה שה"נהל" משתנה ממשרד רישוי אחד למשנהו - אני עשיתי במשרד הרישוי בני ברק לכן ממליץ לסור לשם בעניין. 1. יש להחתים את הבעלים הרשום על יפוי כוח (הטופס הרגיל בצבע סגול - נמצא בכל סניף דואר) ואז לגשת למשרד הרישוי עם יפוי כח ות.ז של הבעלים. 2. במשרד הרישוי יש להפשיר מההקפאה את הרישוי ולהפיק רשיון רכב כחול. ברגע שהרשיון מופשר מופיעה בו האגרה הרלוונטית נכון לאותו רגע. (יש מצב בו נצברו חובות עקב הקפאה שבוצעה אחרי תקופה בה לא שולמו אגרות ואם כך היה הם יופיעו שם) 2. במעמד הפשרת הרישוי יש לבקש מהפקידה שובר תשלום אגרת העברת בעלות. (צבע ירוק) השובר הינו תשלום אגרה עבור העברת בעלות שמתקיימת במשרד הרישוי, האגרה היא ע"ס 225 ש"ח. 3. יש לשלם בדואר את סכום האגרה שמופיעה ברשיון החדש + אגרת העברת בעלות (הטופס הירוק) 4. לחזור למשרד הרישוי (עדיף לאותה פקידה..) כשאתה מצוייד בבאים: רשיון רכב משולם וחתום, שובר תשלום העברת בעלות משולם, יפוי כח חתום מבעל הרכב, תעודת זהות של בעל הרכב. 5. באיזשהו שלב היא אמורה להחתים אותך על טופס בו אתה מאשר שאתה ביודעין מבצע העברת בעלות לרכב ללא טסט. 6. בסוף התהליך הרכב נרשם על שמי. כמובן שברשיון הכחול הופיע הדרישה לבדיקת מעבדה מכיוון שהרכב הינו רכב מיושן שלא ביצע מבחן רישוי מעל לשנתיים. זהו התהליך אחד לאחד שאני עברתי. יש להיות נחוש (ותקיף במידת הצורך) בנוגע לאפשרות הזו - לא כל הפקידות מכירות את הנהל. אם יש סירוב יש לפנות למנהל בכיר יותר. ממני לא דרשו נוכחות של בעל הרכב אלא כאמור ת.ז ויפוי כח חתום. בהצלחה אורן
  11. יש את לוזון בהרצליה. איש קרבורטורים מעולה. אם אתה מעוניין צור קשר ואקשר בינכם. אורן 0547999404
  12. כן אני מכיר, תודה! קניה שם (אם יסכים לשלוח לארץ)תסתכם עם משלוח ומיסים בכ 800 ש״ח במינימום. חשבתי לנסות למצוא בארץ לפני האבוג׳ארס של להביא מחול... תודה בכל מקרה
  13. שלום לכולם, מחפש עבור מרצדס W123 230CE, מנוע M102 , חלק עבור מערכת פליטה במצב חדש או משומש במצב טוב. החלק הוא צינור גמיש מתפצל שיוצא מהסעפת פליטה שעל המנוע ויורד אל תחתית הרכב אל הצינור פליטה. החלק נראה כך: תודה אורן 0547999404
  14. גם במקרה דנן הברגים ממרכזים את הגלגל בדיוק באותו אופן. זאת מכיוון שבעת הידוק הברגים על הקונוסים הסטייה המתקבלת בין מרכז הבורג למרכז הקונוס זהה בכולם. השוני היחיד הוא שהבורג מהדק את הקונוס כשהוא אקצנטרי למרכזו.
  15. שרשור צדקני ומיותר. העבירה של הבחור לא חמורה יותר או פחות מכל אידיוט אחר שנוהג בפראות - על כל אלו אתם (פותח השרשור והמצדדים) מתלוננים? מפרסמים מספרים? לשמחתנו הרבה הציבור הוא לא הרשות האוכפת וגם לא השופטת ולכן השרשור מיותר. אם יש בעיה, גלו אזרחות טובה, גשו למשטרה ותגישו תלונה בזמן אמת - פרסום הפרטים בפורום אינו תורם מאום לאף אחד. אגב אני אישית נמנע מלהביא את ילדי למפגשים השונים, בינהם מפגשי אספנות, בהם ישנם חוליגנים שמשתוללים עם הרכבים ה"עלק " משופרים שלהם מאז שחוויתי בהשקה שנערכה ליד אצט' רמת-גן את אווירת ההשתוללות בנוסח "למי-יש-יותר-גדול-אבל-שכל-יותר-קטן". לא ראיתי שנפתח שרשור דומה בעניין עם פרסום מספרי רכב וכיוצ. בקיצור שרשור מיותר. אורן
  16. הנאבה.
  17. orenuchx

    PRINT YOUR OWN LIGHT SWITCH KNOBS

    ממממ... כן ולא..
  18. orenuchx

    PRINT YOUR OWN LIGHT SWITCH KNOBS

    בתור אחד שעובד מול הטכנולוגיה הזו יום יום, ובעברי ביצעתי Beta site לאחת המכונות המתקדמות ביותר בתחום, עבור חברה מובילה, - אני חייב להגיד שהמשפט הראשון אינו נכון בעליל והשני הוא זה שקולע יותר למציאות. החומרים מהם מיושמות ההדפסות היום אינם מאופיינים (עדיין) בתכונות של חומרי פלסטיק מוזרקים. נכון שישנן טכנולוגיות של SLS דהינו Selective laser sintering שניתן בהם להדפיס מוצרים מחומרים " אמיתיים" כמו ניילון (PA) או טיטניום אך הטכנולוגיה הזו מאוד יקרה ועדיף ע"פ רוב פשוט להתאמץ ולקנות את החלק עצמו. לגבי שאר טכנולוגיות הדפוס ה 3D - ישנם אמנם חומרים פלסטיים (ABS , PC) אבל הבעיה נעוצה במבנה ההדפסה ולאו דווקא בחומר. המבנה מודפס משכבות שכבות - מה שיוצר חוזק בכיוון אחד וחולשה בכיוון השני. ההיתוך שבין שכבה לשכבה הוא לא הומוגני, דבר שגורם למבנה לא להיות חזק באופן שווה לכל הכיוונים- וביננו, ע"פ רוב, לא חזק בכלל. בנוסף הרזולוציה, קרי הדיוק של פני השטח של החלק היא נמוכה יחסית - עובי שכבה של 0.17 מ"מ במקרה הטוב , מה שגורם לחלק להיראות גס ולא מדוייק. לגבי מכונות שמדפיסות חומרים פוטופולימריים - הדיוק הוא גבוה מאוד (עובי שכבה של 0.016 מילימטר) והחלק נאה למראה אבל החומרים שבירים, לא גמישים, רכים במונחים של פלסטיק, ולא עמידים בחום של מעל ל 50 מעלות. בוא נגיד שהשארתי כמה דגמים כאלו באוטו בקיץ וטוב לא יצא מזה... לצערי אנחנו עוד טיפה רחוקים ממציאות של הדפסת חלקים/מוצרים לתפקוד מלא, ורוב פעולות ההדפסה נעשות היום לבדיקת תפקוד או עיצוב של המוצר, בעיקר נכונים הדברים עבור חלקים טכניים/מכאניים שמצופה מהם שהם "יעבדו" בתנאי אמת. אם כן ללכת על ייצור עצמי של חלקים עובדים עדיף להשקיע בעיבוד שבבי של חומרים הנדסיים אמיתיים או לחילופין להדפיס את החלק, לייצר תבנית ליציקה ולצקת חומרים עמידים ממשפחת השרפים הפוליאוריטנים/ פוליאסטרים. אורן
  19. הי, אני השתמשתי במקרה כזה בדיוק בדבק P50 של EMFI יצא חזק כמו בטון ומאז אין בעיות בחלון. ממליץ לך לקנות אותו אצל טכנוקאר בהרצליה, דבר עם רונן. אורן
  20. כמו בהרבה אספקטים של המושג ״רכב אספנות״ גם השימוש בו נתון לאינטרפרטציות שונות. אין שום מניעה לנסוע ברכב אספנות כאוות נפשך כל עוד אתה נוהג כחוק. אם אתה שואל אותי תשובות בפורום רק יבלבלו אותך - התפלגות הפרשנויות כמספר סוגי רכבי האספנות. תעשה מה שהלב שלך אומר סע ותהנה חיים פעם אחת והחיים קצרים.
  21. היום בדקתי איך העניין מתנהג אצלי, המנוע הוא 2300 סמ"ק, דגם M102.982 כלומר הדגם שבא ב W124, והוא חדיש יותר מה M102.980 המקורי של ה W123. תכלס זה אותו מנוע. אז ככה - שניה או שתיים אחרי התנעה המחט של שעון לחץ שמן נדבקת ל 3. אין קרקושי מרימים. בנסיעה אחרי שהמנוע מתחמם המחט על 3 כל הזמן, ובעמידה עם הילוך D משולב, עם מזגן המחט מעט מעל ל-2, בכל מקרה אף פעם לא יורדת מ 2 כשהמנוע עובד. המנוע שלי הותקן מיבוא לפני חצי שנה והוא מרגיש חזק ועגול בהרבה מהמנוע שיצא. אורן
  22. orenuchx

    מנעול הגה

    ממליץ בחום על המנעול הזה אמנם לא זול בכלל אבל השקט שהוא נותן שווה כל שקל. המנעול בנוי באופן שאני לא רואה גנב שמתעסק איתו. אין גישה להגה, ובשביל לפרוץ אותו צריך לעבוד עם דיסק בתוך האוטו. בכל מקרה אני ממליץ לאבטח את הרכב בכמה מעגלי אבטחה כשמנעול ההגה הוא אחד מהם. אורן
  23. נראה לי שמה שאתה מתאר מאפיין מנוע "קצת עייף"... אצלי ב w123 מאז שמותקן המנוע החדש - בהתנעה ראשונה בבוקר הלחץ עולה למקסימום תוך שניה, ואין שום קרקושי מרימי שסתומים. אורן
  24. orenuchx

    Ducati 900 S2

    ואוו זאת היתה בעיטה! שכחתי כבר כמה האופנוע הזה יכול להיות יפה. הרהורי השיפוץ שלא קורה מתרחשים חדשות לבקרים ויש מצב שזה יתחיל ממש בקרוב. תודה דני - טוב לדעת שיש מי שזוכר.. אורן
  25. orenuchx

    קניית אופנוע

    1. אני העברתי בעלות ללא טסט וחייבו אותי במשרד הרישוי לשלם את האגרות טרם ביצוע ההעברה. 2. אני by defenition לא משפץ בורג לפני שהרכב עובר לבעלותי. אי אפשר לדעת על אנשים כלום- ברגע שהאופנוע יהיה משופץ, ותשקיע הון, זמן ומאמץ- או אז פתאום יצוצו בעיות ... חוזה לא פותר את העניין - כי מה תתחיל לנהל נגדו תביעה? וגם אז מה שלא יהיה ובשום תסריט שהוא בית משפט לא יעביר לבעלותך את האופנוע ... שלם את האגרות, תעביר בעלות ותשפץ - או שתשמור אותו כמו שהוא שנה ותעביר בעלות ביום האספנות. אגב על איזה אופנוע מדובר? אורן
×
×
  • תוכן חדש...