ברשותי 605 שנת 96 אני נהנה מהרכב, אבל אני שונא גיר אוטומט ואני חושב שהגיר גם מסרס את הכוח של הרכב.
השאלה היא אם אפשר להחליף לגיר ידני מדובר על מנוע 2000 טורבו, ובמה זה כרוך.
ראיתי שיש 306 ששתלו מנוע זהה לשלי והם בטח עם גיר ידני.
האזעקה לא עובדת,
אבל אתמול לאחר שהמצבר היה מנותק עוד שבוע, כשיחברתי את הקוטב חזרה האזעקה התחילה לעבוד, והשלט לא שלט בה.
ניתקתי שוב וחיברתי, האזעקה לא פעלה וכמובן השלט לא פותח וסוגר את הדלתות והרכב מניע.
מדובר על שלט אונבירסלי של חברת remocon מכיוון שלא השתמשתי ברכב שבוע, ולא רציתי שייגמר המצבר ניתקתי את הקוטב השלילי.
וכשחיברת את הקוטב חזרה ניסית לפתוח ולנעול את הרכב עם השלט והוא לא עובד.
רציתי לציין שלא דרכתי את האזעקה לפני שניתקתי את המצבר כדי שלא תתחיל לעבוד מיד שאחבר אותו.
תודה מראש לעוזרים ושבוע טוב.
הרכב עדיין אקטואלי, והמספר טלפון לא שלי כי אין לי זמן להתעסק עם זה כרגע,
המחיר יהיה ממש נמוך ממה שדובר עד עכשיו.
לפרטים 0506752686
לא להשאיר הודעות פרטיות, כי אני יראה אותם עוד הרבה זמן.
אז מדובר בשתי בעיות.
כי מחוץ לעיר המאווררים לא נדלקים, כתוצאה מהרוח שיש בדרך.
ככל הנראה בעל הרכב לפניך, סבל מבעיות חום מנוע.
והחליט (בטעות) לבטל את הטרמוסטט, ולהקדים את פעולת המאוורר.