Jump to content

yosik

  • הודעות

    464
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yosik

  1. הצריכת דלק יותר גבוהה מ 1 ל 10 מניסיון.
  2. ברשותי 605 שנת 96 אני נהנה מהרכב, אבל אני שונא גיר אוטומט ואני חושב שהגיר גם מסרס את הכוח של הרכב. השאלה היא אם אפשר להחליף לגיר ידני מדובר על מנוע 2000 טורבו, ובמה זה כרוך. ראיתי שיש 306 ששתלו מנוע זהה לשלי והם בטח עם גיר ידני.
  3. תודה ארנון, אכן הקודנית נראית כך. עוד מעט אני ינסה ונקווה לטוב. יום טוב ושבוע טוב ושקט לכולנו....
  4. על איזה רכב מדובר? הזרקה, קרבורטור? בלי פרטים קשה לעזור.
  5. אפשר למחוק נמכר
  6. האם צריך חיבור מחשב? או שיש פונקציה לעשות את זה לבד? מכיוון שאחד הכפתורים לא עובד כמו שצריך. פיג'ו 605 שנת 96.
  7. האזעקה לא עובדת, אבל אתמול לאחר שהמצבר היה מנותק עוד שבוע, כשיחברתי את הקוטב חזרה האזעקה התחילה לעבוד, והשלט לא שלט בה. ניתקתי שוב וחיברתי, האזעקה לא פעלה וכמובן השלט לא פותח וסוגר את הדלתות והרכב מניע.
  8. עשיתי חיפוש ולא מצאתי פתרון. אולי מישהו בכל זאת יודע?
  9. מדובר על שלט אונבירסלי של חברת remocon מכיוון שלא השתמשתי ברכב שבוע, ולא רציתי שייגמר המצבר ניתקתי את הקוטב השלילי. וכשחיברת את הקוטב חזרה ניסית לפתוח ולנעול את הרכב עם השלט והוא לא עובד. רציתי לציין שלא דרכתי את האזעקה לפני שניתקתי את המצבר כדי שלא תתחיל לעבוד מיד שאחבר אותו. תודה מראש לעוזרים ושבוע טוב.
  10. הרכב עדיין אקטואלי, והמספר טלפון לא שלי כי אין לי זמן להתעסק עם זה כרגע, המחיר יהיה ממש נמוך ממה שדובר עד עכשיו. לפרטים 0506752686 לא להשאיר הודעות פרטיות, כי אני יראה אותם עוד הרבה זמן.
  11. אם אתה מחפש את הרכבים הגדולים בדווקא, הייתי ממליץ לך לבדוק פיג'ו 605 תעשה חיפוש ותדע עליה הכל.
  12. yosik

    סקסו או פונטו

    רציתי להוסיף שהסקסו גם הרבה יותר נוחה מהפונטו.
  13. מה אם הונדה סיוויק בשנתונים של הלנסר והטויוטה?
  14. yosik

    השכרת רכב לנהג צעיר

    אלדן לא משכירה פחות מגיל 24. מה שאין כן בהרץ, אוויס, וכד' אפשר כבר מגיל 21.
  15. מכיוון שלא יהיה לי זמן להתעסק עם הרכב אחרי יום שני, מבצע למי שיבוא לקחת את כולו.
  16. אני מאמין שאם תבצע חיפוש ,תגלה שהבעיה נפוצה. בכל אופן בדרך כלל שמים סיליקון, וזה פותר את הבעיה.
  17. הרכב כבר ממש מציק ותופס חניה. מחיר טוב למי שיבוא לקחת את כולו איך שהוא.
  18. אז מדובר בשתי בעיות. כי מחוץ לעיר המאווררים לא נדלקים, כתוצאה מהרוח שיש בדרך. ככל הנראה בעל הרכב לפניך, סבל מבעיות חום מנוע. והחליט (בטעות) לבטל את הטרמוסטט, ולהקדים את פעולת המאוורר.
  19. אם היא תמשיך לעבוד בלי להפסיק, בטוח שהיא תגמור את המצבר. תבדוק אולי היוניט לא בסדר, והמאוורר נכנס למצב חירום.
  20. מה היה הסימפטום שבגללו החלפת את היוניט? יוניט מאווררים תפקידה לקרר את המנוע, תרמוסטט תפקידו לשמור על חום מנוע תקין (לא קר מדי).
  21. מה שיש בתמונה זה יוניט מאווררים, החלף תרמוסטט אם בכלל קיים ברכב, ואז הרכב יוכל לשמור על טמפרטורת עבודה ולחסוך בדלק.
  22. אם לא תכתוב על איזה רכב מדובר, השרשור שלך ינעל, וגם לא נוכל לעזור.
  23. כמה המחירון לפני שקלול?
  24. לדעתי חום מנוע תקין ביחס לצרפתיות אחרות שאני מכיר.
×
×
  • תוכן חדש...