Jump to content

_קופיקו_

  • הודעות

    803
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי _קופיקו_

  1. ובאיזה דרך כדאי להצמיד אותו לקיר האש? הכבל הזה ממש לא גמיש.. ואני לא רוצה שהוא יהיה באויר עד לתעלה מתחת לשטיח. יש לך אולי תמונות מההתקנה שלך? הכל מורכב אצלי באוטו חוץ מהכבל שלא ידעתי מאיפה להעביר אותו אורן תודה על זמנך עומר.
  2. http://www.pioneerisrael.co.il/Pioneer/Main/Products/product.asp?id=380&catid=13&subcatid=74 לפי החתימה שלך זה הרדיו דיסק שלך ויש לו רק יציאה אחת.. אבל אתה יכול לפצל אותה כבר מהרדיו דיסק ולמשוך עוד ארסיאי למגבר של השני ערוצים ולהשאיר את החיבור של ה4 ערוצים כמו שהם
  3. אוקי. ומאיפה עדיף האמת להעביר? דרך הכנף השמאלית או דרך הפקק הלבן הזה? עומר.
  4. הבעיה היא כזאת: חיברת את הארסיאי שיתאים למגבר לעבוד בגישור עם הקומפוננט והיציאה מהמגבר למגבר נוסף היא או על ערוצים 1+2 או על ערוצים3+4.. שכל זוג ערוצים אצלך מנגן או ימין או שמאל. אז היציאה למגבר נוסף מהמגבר שלך מקבלת את האות של זוג ערוצים, הערוצים של צד שמאל. מקווה שהיתי ברור עומר.
  5. יש תדרים של ארצות הברית שהם אי זוגיים ותדרים ארופאיים שהם זוגיים וגם אי זוגיים. עומר
  6. http://www.carsforum.co.il/vb/announcement.php?f=15&a=6 תחפש שם את המידע שאתה צריך, תקרא אם לא תבין משהו תשאל. עומר.
  7. אורן היתה לי הרגשה שדווקא אתה תענה שתיראה את השירשור.. מכיר את המזדה מכל הכיוונים. לגבי הפלסטיק הלבן אני ראיתי ואני לא רוצה לקדוח בו כי אני לא רוצה שיכנס משם מים בחורף היתה לנו נזילה קטנה משם. לגבי הפתח בתוך סלון האוטו אני יבדוק מחר באור יום. תודה לך אורן עומר.
  8. יש לך סאב עם שני סלילים, לא מגבר. איזה מגבר זה? סאב עם שני סלילים של 2 אוהם יכול לעבוד ב 4 אוהם או 1 אוהם תחבר את הסאב בגישור למגבר שהוא יעבוד על היתנגדות של 4 אוהם.. אני מניח שהמגבר שלך לא תומך בפחות מ4 אוהם בגישור.. עומר.
  9. לא יודע איך הסט הזה נישמע אבל אם הוא נישמע כמו שהוא ניראה.. הוא פשוט יהיה חלומי.. מישהו רוצה לנחש כמה הוא יעלה? עומר.
  10. אתה צריך רדיו דיסק עם לפחות יציאה אחת למגבר עדיף שתיים ואפילו שלוש. כמו שאמרת MP3 ואפילו USB אם אפשר.. וזהו בכללי.. כי כל מערכת 1DIN תתאים לך לאונו שכמעט כל הרדיו דיסקים הם בגודל הזה.. השאלה כמה אתה מוכן להשקיע ואם אתה מוכן בוא ניקרא לזה "להיסתכן" עם יש שנייה. ברגע שתחליט לגבי הרדיו דיסק יהיה אפשר לנסות להתאים לך את שאר הרכיבים כמו מגבר קומפוננט ואם ישאר לך תקציב אז גם סאב. מקווה שהיתי ברור עם הכוונות שלי עומר.
  11. אני מתקונן להתקין מגבר במזדה 323 01". החיווט הוא 4G. חיפשתי במשך חצי שעה היום חור קיים בקיר האש בכדי להעביר את ה+ אבל לא מצאתי מקום פנוי. לא בא בחשבון לקדוח בקיר באש או לבצע חיתוך באטם גומי של הצמה של המחשב. שמתי לב שליד המצבר ישנו "חור" בדיפון הפנימי בצד של הכנף השמאלית שלתוכו עוברים כבלים, אבל לא מצאתי בתור הרכב אם ישנו מעבר לכנף. אני אשמח לשמוע עצות מבעלי נסיון עם מזדה וגם רעיונות מבעלי רכבים אחרים בתודה מראש עומר.
  12. אתה פשוט צריך לחפש קומפוננט נציל כמו הJBL וקרוביו עומר.
  13. בתור התחלה היתי ממליץ לך עם הרדיו דיסק של פיוניר DEH3050UB אבל אם בא לך למשוך קצת את התקציב רדיו דיסק של פיוניר טיפה יותר טוב DEHP5050UB יש לי אותו רדיו דיסק מצויין אבל אם אתה מוכן לקנות יד שנייה בתור התחלה, תתחיל לחפש בלוח מכירה אודיו של הפורום אתה תמצא מציאות! עומר.
  14. +1 אבל בקשר לסאב תשמע כל מיני סאבים ותחליט מה אהבת אל תלך כמו אחרי כולם לID אם לא שמעת. אבל אם אהבת יותר ממשהו אחר תלך על זה. [משהו אחר זה משהו כמו 4-6 סאבים שונים לפחות..] עומר
  15. מצטער על הבורות אבל מה זה? מחשב?
  16. ואיזה מערכת יש בפנים מישהו יודע? חלום כמו האוטו או פשוטה לחלוטין? עומר.
  17. סקר מהנה יש לי פזו 205 1.4 93 ואין שעון סל"ד.. איך אפשר לנחש? בד"כ נוסע רגוע ב60 קמ"ש כבר בחמישי.. אבל שבא להרביץ.. 60 קמ"ש אני רק מעביר לשלישי עומר.
  18. זה פשוט רכב להופעה חיה מאולתרת יש לו מקדימה גם בטח אקולייזר 30 ערוצים ופרוססור יוקרתי.. עומר.
  19. +1 עומר.
  20. רמקולי 6*9 [ביצה] הם רמקולים קואקסיילים קומפוננט זה סט של מיד באס קרוב וטויטר שלא תעלב או משהו פשוט מתקן אותך עומר.
  21. קצת חפרת את האמת.. אבל נהנתי לקרוא.. עריכה: נ.ב. על איזה רכב מדובר? עומר.
  22. רק לפני 11 יום ניגמר לי המלווה אבל.... המערכת הראשונה שגרמה לי להיכנס לתחום האודיו היתה מערכת בפיג'ו 106 XSI זה היה לפני שלוש וחצי שנים בערך מגבר מונו של לאנזר לא זוכר את הדגם סאב פיוניר כפול מפלצתי שתפס גם את המושבים האחוריים. סאב בבניה עצמית של דוד שלי וזוג 6*9 של פיוניר בזוית מטורפת לראשים של הנהג ושל הנוסע שמעו מצויין אם זיכרוני אינו מטעה אותי.. במיוחד באס חזק שהיה מרעיד את כל הרכב ולפני שלוש שנים ראיתי הונדה סיויק קופה ירוקה כזאת עם רדיו דיסק מסך נישלף כמו דיוידי ושלוש סאבים במקום המושבים האחוריים שניים במשענת ואחד במקום המושב עצמו אם אני לא טועה יש אותה עד היום.. גודשת כמו שצריך וזה מה שגרם לי להיכנס ממש חזק לתחום האודיו ברכב.. היום אני עם רדיו דיסק של פיוניר 5050UB וקומפוננט מורל טמפו ורק המגבר מחכה להתקנה מישהו אמר חברה סינית?? ועד שנסיים את הבגרויות לא יהיה כסף לרכוש מערכת נוראמלית.. עומר
  23. תהיה סבלני גבר.. אף אחד לא חייב לך כלום יש גם את המנוע חיפוש של הפורום תרשום *****רדיו דיסק 1000**** וזה ימצא לך המון הצעות DEHP5050UB יש לי אותו עומר.
  24. הטיק זה צליל שהמערכת מודיעה שהיא קיבלה את האות מהשלט או מכפתור בפאנל.. ההד יוניט מחובר אצלי לרמקולים המקוריים.. שום ארסיאי ושום כלום.. הצליל יוצא מההד יוניט נקווה שאפשר לבטל אותו בהגדרות... אם לא.. ניסבול איתו עומר.
  25. שבת שלום שלום וחג שמח יחיאל עוד לא היתחיל פסח וגמרתי חבילה קטנה של מצות.. באמת וי וי ויי עומר.
×
×
  • תוכן חדש...