Jump to content

mosa1001

  • הודעות

    446
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mosa1001

  1. החלפת כריות הבולמים תשפר את הגובה בנוסף קיימים שני סוגי ספייסרים אשר אפשר להרכיב מעל תושבת הבולם וע"י כך להגביה את הרכב. מחיר ספייסר בודד בחברה הוא בסביבות ה 100 ש"ח
  2. קשה להבחין בתמונה שצירפתי אבל התקלה שנייה היא ב VSS מד המהירות
  3. בזמן פתיחת מתג ההצתה הבקר של המזגן מבצע סריקה כללית לאיתור תקלות, כאשר הוא מוצא תקלה באחד מן הרכיבים הוא נכנס למצב חירום.מצורפים קודי התקלות
  4. בנוסף למה שנאמר גם בעיה במד המהירות תגרום לתקלה דומה.
  5. ישנה אפשרות שהבעיה היא בחיישן דוושת התאוצה, מומלץ לחבר את הרכב לסורק תקלות.
  6. תבדוק אם הברגים של הגשר הקדמי שתומך את המשולשים חייבים חיזוק.
  7. האם בדקת את תקינות של חוטי ההצתה ?
  8. בדיקה מדוייקת של צריכת הדלק מפורטת בקישור הבא http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=225625&highlight
  9. לפני שאתה מגיע למשאבת הדלק צריך לבדוק כמה דברים פשוטים כמו חוטי הצתה,מצתים.
  10. ככה נאמר לי מהביקור האחרון במוסך המורשה.
  11. בחברה קיימת הנחייה חדשה להחלפת שמן הגיר בתיבות מסוג 09G המשודכים למנועי ה - 2.0 במנועי ה- 1.6 לא מחליפים
  12. בתור התחלה כדי לבדוק את גובה השמן (יתר או חוסר שמן יכולים לגרום לתופעות שאתה מתאר)
  13. בפקקים ורמזורים(ארוכים) מומלץ לשלב ניוטרל כדי להקטין עומס על התיבה, בירידות כש D משולב הרכב מפסיק את הזרקת הדלק ובכך גורם לחיסכון בזמן שאתה משלב ניוטרל אתה גורם לרכב להזריק דלק על מנת לשמור על סל"ד סרק.
  14. תחליף את שמן לחברה אחרת עם אותם תקנים.
  15. הפלג הוא של NGK ITR6F-13 וצמיגות שמן מנוע מומלצת 5W30.
  16. הפלאגים של מאזדה הם מיוחדים ועלות פלג בודד הוא בסביבות 100 + , האם ידוע לך מה סוג הפלאגים שהורכבו ברכב?
  17. לפי הסרטונים מיוטיוב הבעייה היא בממסר מס' 53 שמופקד על המשאבת הדלק ובהסבר שהם נותנים עוד לא נמצא פתרון.
  18. מה דגם המנוע ?
  19. כמו ש danniel אמר יש סבירות גבוהה שהבעיה נובעת מחיישן ה MAF (אם הרכב עבר את ה 130 160 K עדיף להחליף אותו)
  20. רדיוס דינמי הוא המרחק מההיקף של הגלגל עם המרכז (חצי הקוטר של הגלגל). עדיף לא לשחק עם שאר הפרמטרים.
  21. אחד הדברים החשובים במידות הגלגל הוא שמירה על הרדיוס הדינמי להלן חישוב הרדיוס הדינמי של המידות שציינת R1=175*0.7+7*25.4=300.3mm R2=185*0.6+7.5*25.4=301.5mm מכאן שהבדל של מ"מ וחצי זניח בין שני המידות.
  22. ככל הנראה העליה בסלד נובעת מהחלקה של הטורבינה בתוך הגיר, בעיה אופיינית לאחר שיפוץ הגיר והתקנת טורבינה משופצת.
  23. הכלי נקרא ידית כוח המידה השימושית ברכב היא דרייב 2\1 אינצ (המידות הן בדומה לסטי בוקסות)
  24. בתוך תא המנוע קיימת קופסת פיוזים אם קיים אצלך פיוז F5 20A תבדוק אותו.
  25. לפי המגנזיום נראה מנוע 2.0 לפי אוטודטה: 2.0FSI : NGK PZFR5N-11TG 1.6FSI : BOSCH FGR6HQEO מנוע 1.6 רגיל: NGK BKUR6ET-10
×
×
  • תוכן חדש...