Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. עוד שאלה קטנה: ABF,איזה מנוע זה? (ניסיתי לחפש..אבל זה לא הלך )
  2. איפה בת"א נמצא הדינמומטר הזה? התרשמת מהם כמכון מקצועי? תודה. ואם יש עוד המלצות אני אשמח לשמוע...
  3. תודה רבה!
  4. שלום! בשום מקום לא מצאתי רשימה מסודרת של קודי מנוע של VW,אז החלטתי לפנות לפורום... מישהו יודע את הקוד למנוע 1.8 90 כ"ס שמצוי בגולף MK3? ומישהו יודע את הקוד למנוע 1.6 100 כ"ס שמצוי גם הוא בגולף MK3 (משנתון 97 אם אני לא טועה)? תודה לעוזרים!
  5. שלום! שאלה לחברי הפורום: האם אתם מכירים מכוני בדיקה מומלצים,אמינים ומקצועיים בת"א? אם כן,ספרו לי עליהם. תודה.
  6. כן...הרי ידוע שרק המובחרים שבחברי הפורום מקבלים גישה לאוף טופיק.
  7. אפשרי... וזה כבר בוצע (או שזה מתבצע?) בארץ על סילביה אדומה.
  8. כשב3:10 בלילה,במקום ללכת לישון אתה נכנס לפורום לראות מה חדש.
  9. אני ממליץ להתרחק מהמלונות הקטנים והזולים יחסית ממש במרכז העיר איפה שכל הפאבים. המיקום אמנם מרכזי ונוח אבל מתחת לחלון שלך כל לילה יסתובבו עדרים של תיירים אנגלים וגרמנים, שיכורים עד מאוד וקולניים במיוחד.
  10. כמו שאמרתי לך כבר בפרטי,מומלץ מאוד להגיע ל - karlovy vary. (כמה שעות נסיעה מפראג)
  11. עשית מהמרצדס סיטרואן... היא מספיקה אמינה ולא אמורה לבלות במוסך יותר מכל גרמניה ממוצעת.
  12. הסר דאגה מליבך,גם הבנזין יתייקר עוד מעט.
  13. מעניין...עכשו יצא מצב שהסולר יותר יקר מהבנזין. כיף גדול. :?
  14. VW RaCiNg

    פרטים מעמיקים על גולף

    יש גם רמת גימור בשם PACIFIC ,שאם אני לא טועה הוא חדשה יחסית..והופיעה רק ב2003. לא יודע בדיוק מה היא כוללת,אבל נראה לי שהוא מוצבת מתחת לג'נריישן. (? )
  15. קצר וקולע. אין הרבה מקום להשוואה... מרצדס זה מרצדס והונדה זה הונדה.
  16. לא נראה כאילו מדובר פה בוונדליזם מן השורה. ילדים וונדליסטים לא שורפים רכבים,אלא שורטים או מקסימום תולשים סמל. נראה כאילו מישהו מנסה לפגוע בך וברכוש שלך. תחשוב טוב טוב אם עשית משהו שממש הכעיס מישהו... ותנסה לעקוב אחרי הרכב שלך באיזשהי צורה.(למשל התקנת מצלמה במעגל סגור)
  17. VW RaCiNg

    mission imposible

    יש את עניין הקרקרים הצבאיים. לאכול 2 (או 3?!) בדקה... בלתי אפשרי.
  18. אם הוא נפל בחדר,הוא עדיין בחדר. הוא לא קם והלך משם... תשקיע עוד קצת בחיפושים ואני בטוח שתמצא אותו. ואם לא,שלח לי ה.פ...אני אבוא לחפש אותו בשבילך.(אם יש משהו שאני אוהב לעשות,זה לחפש אחרי יהלומים אבודים. )
  19. אני והתוכי האהוב שלי...
  20. תבדוק שיש פידבקים טובים על המוכר.
  21. זה נכון מאוד,צ'יפ טוב מחברה מוכרת לא יעשה בעיות וישמור על אמינות אופטימלית. אבל אני באופן אישי הייתי מעדיף לקנות רכב סטנדרטי,אני מעדיף לשפר לבד.
  22. VW RaCiNg

    הבייבי החדשה שלי........:)

    תתחדש! היא נראת יפה... תהנה ממנה! וסע בזהירות!
  23. שלדה נקייה - דאגתי לנקות ולצחצח אותה,לפני שריתכתי אותה חזרה למשהו שמזכיר את צורתה המקורית. לרגל נסיעה - אני מבוקש ע"י המשטרה ובורח מהארץ. מפוארת - יש חלונות חשמל,הגה כוח ואפילו מזגן!
  24. "מכני מעולה"...(מבחוץ היא אמנם נראת כמו ח** אבל ..היא נוסעת!) "נדירה"...(אז מה אם זה לנטיס,תראה איזה יפה היא! ) "מושקעת"...(יש טסות,מדבקת RIEGER ומערכת סטריאו) "נזקי ברד"...(התהפכתי,אבל אתה לא צריך לדעת על זה. ) "משופרת"...(שמתי ספויילר קומותיים ומדבקות,זה מעלה את המחירון ב15K לפחות!) "נקייה ושמורה"...(שטפתי את האוטו במיוחד בשבילך!)
  25. מה ההבדל בין 1600 ל1500? ..ל1.6 יש 125 כ"ס (VTEC) לעומת ה1.5 שיש לו 90 כ"ס (לא VTEC) מדוע הונדה הוציאה שתי דגמים עם נפח שונה ב100 סמ"ק ? ...לא נראה לי שיש פה אנשים שעובדים בהונדה ויכולים לענות על זה. האם יש שוני בדגם עצמו מכנית חיצונית או רמת איבזור? ..יש גם הבדלים מעבר למנוע,אני לא ממש בקיא בזה. האם יש 1600 הצבק אוטומט? יש. האם אפשר להשיג את הvti 1600 ? ..כמעט ובלתי אפשרי,את הVTI המקוריות (!) ששרדו אפשר לספור על יד אחת..וגם את המושתלות קצת קשה למצוא. איזה דגם עדיף? ..מומלץ לחפש 1.6..למרות שקשה למצוא כאלה נורמליות.
×
×
  • תוכן חדש...