Jump to content

VW RaCiNg

  • הודעות

    909
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי VW RaCiNg

  1. סקופ - הS600 עולה כ1300000. סקופ - הCL600 עולה כ1600000. סקופ - הSL55AMG עולה כ1600000.
  2. בסקר הזה ברור שה911 תנצח ברוב מוחץ... אבל אני..אני לא הולך עם העדר. בשבילי SL55AMG בבקשה,נהגתי על האוטו הזה בתקופה שגרתי בגרמניה... מאוד כיף,מאוד מפואר ומאוד מתאים לשיוט אוטובאנים נינוח במהירות של 250 קמ"ש.. נכון שבארץ אין אוטובאנים..אבל אני אסתדר. SL55ANG כסופה בבקשה. נ.ב - אני עדיין מחכה לZ4 מאחד הסקרים הקודמים. המשלוח מתעכב או משהו?
  3. לא משנה איפה הייתי גר (גם אם זה שכונה\עיר ממש בעייתית),לא הייתי עובר דירה דירה כדי להגן על האוטו. הייתי משקיע באמצעי מיגון שונים ומשונים (ויקרים) אבל לא הייתי עובר דירה. בקשר לפארנויה - אני באמת טיפה פראנואיד שמשהו יקרה לרכב..אבל רק טיפה. זה התחיל אחרי שניסו לפרוץ לי לרכב הקודם,וכשלא ממש הצליחו החליטו לעשות קצת וונדליזם. כשאני בעבודה אני מציץ מדי פעם מהחלון כדי לראות מה שלום האוטו,וכשאני בבית אני בד"כ די רגוע..(אני גר במקום די שקט..)
  4. VW RaCiNg

    הלך האוטו

    האמת,שאלה די רטורית... 309 GTI ! ! ! ילדים תמיד יהיו..309GTI לעומת זאת זה זן נכחד שיש לשמרו בכל מחיר... **הודעה זו נכתבה כהלצה,אין לקחת את הנאמר בה ברצינות. **
  5. גניבות זו רק אחת הסיבות.. תאונות למשל זה עוד סיבה..
  6. סיוויקים בכלל וקופה בפרט נחשבים "גניבים" למדי... זו אחת הסיבות למחירי הביטוח הלא כ"כ זולים.
  7. VW RaCiNg

    חזרתי לארץ :)

    איפה שאני השכרתי (סוכנות בהמבורג) זה מגיל 24..וזה כולל את כל המכוניות כולל הפרארי וה3 למבורגיני שיש להם. וצריך להשאיר 2 וויזות לערבון. יש גם סוכנויות שמשכירות את כל הרכבים מגיל 30, וממה שהבנתי השכרות כאלה באזור ברלין עולות פחות משום מה..
  8. VW RaCiNg

    rsi1800 95

    אתה לא מבין,אה? אתה צריך להחליט פה. אתה צריך לקחת לבדיקה ואז בהתאם לתוצאות הבדיקה להחליט.. שום עצות בפורום לא יעזרו לך.
  9. VW RaCiNg

    rsi1800 95

    קח לבדיקה ותראה.. וכמובן שתמיד אתה יכול לנסות להוריד אותו קצת.
  10. VW RaCiNg

    חזרתי לארץ :)

    לא זול בכלל. שלח לי ה.פ פרטית אם אתה באמת רוצה לדעת... UZI4U2 - אתה יכול לספר כמה זה עלה? רק לצורך השוואת מחירים. (אפשר גם בפרטי..)
  11. אולי נתקלת בE24... היא נראתה ככה? http://images.google.co.il/images?q=bmw%20e24&hl=iw&lr=&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
  12. זה ייקח קצת זמן,חילוץ הרכב יצריך טיפה חפירה... ואז צריך לגרד ממנו את כל מה שנדבק בעשרות השנים שהוא שוכב שם. בכל אופן,כשהרכב יחולץ אני יגיד לבנאדם שישלח לך את מספרי המנוע והשלדה.
  13. אין מספר רישוי. אבל אפשר יהיה להסתכל ולמצוא את מספר המנוע ושלדה.
  14. שלום רב לכל האספנים! בד"כ אני לא כותב בפורום הזה,אבל הפעם אני צריך את עזרתכם בעניין מיוחד: חבר שלי (חובב ענתיקות מושבע) מצא טנדר עתיק כלשהו (לא יודע איזה,לא מבין בענתיקות) זרוק באיזה וואדי. .. הטנדר במצב שהוא אמנם זוועתי,אבל ניתן לשיפוץ..(או ככה לפחות הבנאדם חושב.. ) עכשו,הוא רוצה לאמץ את הרכב הזה ולשפץ אותו...מה הוא אמור לעשות? לבוא למשרד הרישוי ולהגיד "מצאתי אוטו"? ( ) מישהו יכול לפרט על הפרוצדורה לאימוץ רכב שנמצא זרוק איפשהו? תודה, מיכאל.
  15. אימפרזה GT??ב50 אלף?? איפה?! אימפרזות 95-96 פחות או יותר נכחדו מהארץ... אלה שעדיין נוסעות סביר להניח שעברו תאונות שאסי 10 פעמים. הסיכוי למצוא אימפרזה GT ישנה בלי שאסי הוא פחות או יותר אפסי.
  16. 645.. למה? מממ....אני בעצמי לא יודע,אין הרבה הגיון בבחירה הזאת. הנעה אחורית,עיצוב מיוחד,איבזור ויוקרה בשפע..אבל עדיין הרבה פחות ספורט מה911. תביאו לי אחת שחורה.
  17. בארה"ב הSTI היא בעלת מנוע 2.5T ו300 סוסים.
  18. טוב..אז כנראה שאני צריך נסיעת מבחן על הEVO.. לך תדע..אולי אחרי זה גם אני אסכים איתו.
  19. לא יודע למה הוא אומר שהSTI "ספוגית" ו-"רכה"... אין לי מושג עד כמה האיוו חדה ומדויקת,אבל אני יודע מנסיון שאי אפשר להגיד על STI "רכה" ו-"ספוגית"...בשום מצב. גם אם לפני 5 דקות ירדת מפאגאני זונדה.. ..(הגזמתי?) אדון שחר הזלקורן צריך להשמר לנפשו...פן יכנסו בו חסידי הSTI...
  20. שנה טובה ומתוקה לכולם! הלוואי שזו תהיה שנה של שקט..מבחינת מה שקורה בכבישים. שנה של גדישות גבוהות. שנה ללא דוחות מהירות..
  21. לך תמצא אחת..
  22. VW RaCiNg

    מזדה 6 ומזדה 3

    אמרו לי שבמאזדה 3 יש בעיה של חלונות שנתקעים..(אני לא יודע עד כמה זה אמת.. )
  23. VW RaCiNg

    תראו מה עשיתי לאוטו....

    סטייל לונדון?? לא נראה לי. סטייל טהרן אולי... נ.ב - ראיתי עשרות ערסים עם מדבקות כאלה.
  24. VW RaCiNg

    תראו מה עשיתי לאוטו....

    תעיף את המדבקות,זה מכוער,זוועתי וערסי למדי..
  25. לא הבנתי איך קישרת לזה את הגיר...אבל שיהיה. VAG - volkswagen audi group. (אני חובב VAG-ים מושבע... )
×
×
  • תוכן חדש...