שלום רב לכל האספנים!
בד"כ אני לא כותב בפורום הזה,אבל הפעם אני צריך את עזרתכם בעניין מיוחד:
חבר שלי (חובב ענתיקות מושבע) מצא טנדר עתיק כלשהו (לא יודע איזה,לא מבין בענתיקות) זרוק באיזה וואדי. ..
הטנדר במצב שהוא אמנם זוועתי,אבל ניתן לשיפוץ..(או ככה לפחות הבנאדם חושב.. )
עכשו,הוא רוצה לאמץ את הרכב הזה ולשפץ אותו...מה הוא אמור לעשות? לבוא למשרד הרישוי ולהגיד "מצאתי אוטו"? ( )
מישהו יכול לפרט על הפרוצדורה לאימוץ רכב שנמצא זרוק איפשהו?
תודה,
מיכאל.