לפני כ 15 שנה מכרתי את הפיאט 128 קופה שהיית לי לאחר מערכת יחסים מורכבת עם עליות וירידות שנימשכה שבע שנים. לאחר המכירה הרגשתי את האושר בלהיות רווק וברחתי אל רכבי השטח אך הגעגועים תקפו אותי לאחר כשנה אבל זה כבר היה מאוחר מידי, הרכב הורד מהכביש ואבדו עיקבותיו לנצח. שנים חיפשתי אך לא מצאתי את התחליף המספק. בשבוע שעבר מצאתי איטלקיה חמודה שראתה ימים טובים יותר. כאשר התיישבתי בתוכה הניחוח של הרכב החזיר אותי מיד לאותו ריח בלתי נישכח של אהובתי הישנה. לאחר שיחה עם בת זוגתי ניתן האור הירוק להכניס אותה לחיינו. מדובר בפיאט 128 4 דלתות שנת 72 . הרכב ללא טסט כ 8 חודשים, המנוע עובד אך יש צורך בישור קו , מבחינת קוסמטיקה כל החלקים קיימים ושלמים אבל ישנם מספר נקודות של ריקבונות ובועות בפח.
כרגע אני מתמקד בלהכין את הרכב לטסט ורק אחר כך להתחיל להתעסק בכל השאר בקצב שלי.