אף פעם בחיי עוד לא הרגשתי כמו סבל
נפל עלי היחצג אין מזל
אחי קיבל תטיל
בתיסט קיבל תזביל
והמצב נראה לי לא סביל
אמרו לי חברים עזוב פלנט לא בשבילך
וכמה שתסחב יותר הגב יכאב לך
עורב שלי עןרב
הגב שלי כואב
נסה את סלומון, סקארפה, לה-ספורטיבה, אסולו. כולן יצרניות טובות ולכולן מבחר דגמים מנעליים עם אופי קל עד נעלי הרים כבדות... לי אישית יש אסולו tps, הן מעולות לסחיבת משקלים נניח, אבל נורא חם איתן... בקיצור האופציה הטובה ביותר היא ללכת למדוד מספר דגמים
מומלץ להחליף קודם HU שכן היא מקור כל הסאונד ברכב. יכול להיות שאפילו האלמנטים הפשוטים שלך ישמעו טוב יותר על HU איכותי יותר והוא בכל אופן בסיס לשדרוגים אם תרצה, בעתיד
האם ההמלצה הזו מכוונת לכל סאב 12?
(התנצלות על הנצל"ש)
אני בסיטואציה דומה עם סאב Alpine 1243D שנשמע "שמן" מרוח ומשתלט (עם תיבת פורטד מקורית) ורוצה לבנות תיבה אטומה. יש לי את הנתונים האלקטרומכניים של הסאב ע"פ המדריך למשתמש של היצרן, ואני בתהליכים של הזנה לbassbox pro. האם גם אני צריך לקבל Q של 0.707?
אתה יכול לחבר את הסאב למגבר בגישור של שני ערוצים, לפי הנתונים הוא נותן 400WRMS ב4 אוהם שזה לא מעט. רק תבדוק שהסא ב שאתה קונה מיועד לעבוד בהתנגדות כזו קרי סליל בודד של 4 אוהם או שני סלילים של 2 אוהם...
יש לך כנראה רמקולים קואקסיאליים..
טוויטר חייב קרוס שיחתוך את התדרים שהוא ינגן... אני גם חושב שיש השלכות לזה שמחברים טוויטר שהוא חלק מסט לקרוס ללא מידבאסים, אבל אני לא סגור על זה - חכה למומחים. בקיצור, למה לא להרכיב סט קומפוננט חדש וזהו?
הhu הזה, שאתה קונה ב400 ש''ח, באיזה הספק היציאות rca שלו עובדות?
וכמה כאלו יש?
ואיזה אפשרויות אקוליזציה/כיוון יש לו?
בקיצור, עדיף לחשוב פעמיים ולברר פרטים לפני שכותבים ובפרט זורקים מחירים באוויר...