Jump to content

Sanction

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Sanction

  1. מי לעזאזל קונה מכשיר ב900 דולר?? המחירים שלך תלושים, אפשר להשיג s3 ב1700 ש"ח היום וs4 ב2400
  2. אף פעם בחיי עוד לא הרגשתי כמו סבל נפל עלי היחצג אין מזל אחי קיבל תטיל בתיסט קיבל תזביל והמצב נראה לי לא סביל אמרו לי חברים עזוב פלנט לא בשבילך וכמה שתסחב יותר הגב יכאב לך עורב שלי עןרב הגב שלי כואב
  3. אחד הטיפים החשובים ביותר - כשאתה מתקלח תדאג טוב טוב לסבן את כפות הרגליים, ותישן בלי נעליים או גרביים, עם רגליים יבשות. לחיים קלים ונטולי פטרת..
  4. אם אתה לא עובד אקטיבי אתה צריך W-RC 165 Passive...
  5. נסה את סלומון, סקארפה, לה-ספורטיבה, אסולו. כולן יצרניות טובות ולכולן מבחר דגמים מנעליים עם אופי קל עד נעלי הרים כבדות... לי אישית יש אסולו tps, הן מעולות לסחיבת משקלים נניח, אבל נורא חם איתן... בקיצור האופציה הטובה ביותר היא ללכת למדוד מספר דגמים
  6. אני גם הזמנתי 200 גר של פלסטלינה סינית. מקווה לטוב
  7. לנקות מאבק. התפוקה של קולטים סולאריים יורדת משמעותית כשהם מכוסים באבק
  8. תנסה לנקות את הקולטים
  9. אתה יכול לשים אותו במקום שהוא לא הדאשבורד, נניח תא כפפות
  10. מחפש כבל 2-4 גייג', רצוי 2 באורך שיספיק מהמצבר לבגאג' (כמה מטרים טובים). רצוי של חברה ידועה מחפש גם בית פיוז ופיוז 100-125A
  11. מומלץ להחליף קודם HU שכן היא מקור כל הסאונד ברכב. יכול להיות שאפילו האלמנטים הפשוטים שלך ישמעו טוב יותר על HU איכותי יותר והוא בכל אופן בסיס לשדרוגים אם תרצה, בעתיד
  12. האם ההמלצה הזו מכוונת לכל סאב 12? (התנצלות על הנצל"ש) אני בסיטואציה דומה עם סאב Alpine 1243D שנשמע "שמן" מרוח ומשתלט (עם תיבת פורטד מקורית) ורוצה לבנות תיבה אטומה. יש לי את הנתונים האלקטרומכניים של הסאב ע"פ המדריך למשתמש של היצרן, ואני בתהליכים של הזנה לbassbox pro. האם גם אני צריך לקבל Q של 0.707?
  13. יכול בהחלט לקרות מצב שבו תוכשר כחשמלאי רכב ובפועל תעשה עבודה של מכונאי... באופן כללי, חיל החימוש הוא לא המקום הכי סימפתי לשרת בו...
  14. אתה שוקל גם יד שניה?
  15. תבדוק שהמינוס מחובר לבורג קיים כמו אחד מהברגים שמתחת למושב ושהצבע שם משופשף כמו שצריך
  16. אתה יכול לחבר את הסאב למגבר בגישור של שני ערוצים, לפי הנתונים הוא נותן 400WRMS ב4 אוהם שזה לא מעט. רק תבדוק שהסא ב שאתה קונה מיועד לעבוד בהתנגדות כזו קרי סליל בודד של 4 אוהם או שני סלילים של 2 אוהם...
  17. יש לך כנראה רמקולים קואקסיאליים.. טוויטר חייב קרוס שיחתוך את התדרים שהוא ינגן... אני גם חושב שיש השלכות לזה שמחברים טוויטר שהוא חלק מסט לקרוס ללא מידבאסים, אבל אני לא סגור על זה - חכה למומחים. בקיצור, למה לא להרכיב סט קומפוננט חדש וזהו?
  18. מצבר פריקה עמוקה - זה יקר... ואני לא חושב שזה נחוץ לך קרא עוד על ''שלושת הגדולים'' יש המון מידע בפורום
  19. זה גורם להתנגדות יותר גבוהה
  20. בדרך כלל יש בורג באמצע של התא הקטן הזה. אתה אמור להוריד אותו וזה אמור לצאת במשיכה
  21. נשמע כאילו קדחת בפח של הרכב בשביל ארקה. זה לא טוב. תחבר על בורג קיים, נניח אחד הברגים מתחת למושב האחורי - חייב לגרד את הצבע ולהשתמש בנעל כבל כמו שצריך
  22. הhu הזה, שאתה קונה ב400 ש''ח, באיזה הספק היציאות rca שלו עובדות? וכמה כאלו יש? ואיזה אפשרויות אקוליזציה/כיוון יש לו? בקיצור, עדיף לחשוב פעמיים ולברר פרטים לפני שכותבים ובפרט זורקים מחירים באוויר...
  23. רוב הסיכויים שאני מגיע וכנראה + חבר נביא שתייה קלה ומצלמה טובה
  24. UP מוכן להתגמש לרציניים
×
×
  • תוכן חדש...