Sanction
-
הודעות
94 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Sanction
-
היי, קודם כל תודה על התגובה לגבי מה שאתה רושם - אני בהחלט מודע לעניין (האופנוע המדובר פייזר 1000) האופנוע נמכר לטובת מימון הרכב. האמת היא שנהיגה ברכב היא "עונש" עבורי ולכן המטרה היא למצוא רכב ש"יעניש" אותי כמה שפחות, כיוון שלא אוכל להחזיק אופנוע וגם רכב לפחות לא עד סיום הלימודים. להעלות את התקציב לא באמת בא בחשבון (סטודנט מובטל.... ועני) כיוון שהרזרבות מיועדות לטיפולים שוטפים ובלתמ"ים היו כמה פנטזיות בראש על 159 ידנית, אחרי שהבנתי שאני צריך תקציב כפול רק כדי לרכוש את האוטו וויתרתי מראש על הכיוון של רכב ספורט "אמיתי" וכרגע מתרכז בלמצוא אלטרנטיבה סבירה לשימוש יומיומי. כמו שאמרתי הלאון/גולף קורצות לי יותר, ואני מוכן לוותר על מגדש לטובת האמינות של מנוע אטמוספרי. יש משהו ספיציפי שאני צריך לדעת על ואגיות מהשנים האלה? מחלות ידועות, נקודות תורפה?
-
כנראה, אני לא חזק בטרמינולוגיה שיווקית. הכוונה היא לרכבים כמו ספארק, פיקנטו וכו' (לא באים בחשבון) אגב, הנסועה השנתית צפויה להיות בערך 10kkm
-
היי לכולם, אני ובת זוגתי מחפשים רכב שישרת אותנו בתקופת הלימודים. אני רוצה לציין שיש לי ידע טכני ונסיון במכונאות, שיפצתי מנוע או שנים בעברי ואין לי בעיה לבצע את כל פעולות התחזוקה הנדרשות שלא מצריכות ליפט (עדיין אין סדנא בבית, יום אחד......) לא מוכן לשקול סופר מיני בשום תנאי - אני בחור גדול, והנוחות היא אחד הפרמטרים העליונים מבחינתי. אני בא מתחום הדו"ג ויורד מאופנוע ליטר - מתחשק לי מאוד שהרכב שאקנה יהיה בעל ביצועים סבירים לכל הפחות (לא מצפה לתאוצה של אופנוע, כן מצפה למשהו עם תגובה סבירה למצערת), וחשוב לי מאוד שהרכב יהיה ידני (משיקולים של צריכת דלק, אמינות וידיים קודמות). אם לסדר את הפרמטרים כרשימה, אזי הנוחות במקום הראשון, לאחר מכן הביצועים ואז מגיעות האמינות ותצרוכת הדלק. התקציב הוא כאמור איזור ה30K. בסביבות הסכום הזה האופציות שצדו לי את העין ביד 2 הן: וואגיות - יש היצע גדול של פולו/פאביה/איביזה בלוחות, שנת 11-12 נכנסות בתקציב. הרכבים נראים לי מאוד נחמדים, למרות שהלב אומר לי לחפש גולף/לאון (גדולות ומרווחות יותר? בעלות מנוע 1.6 במקום 1.4 בהשוואה לפולו), מה שידרוש ממני לרדת שנתיים-שלוש בשנתון או למתוח את התקציב (מה שיהיה מעט קשה). האם ההבדל בין פולו/פאביה/איביזה לגולף/לאון מצדיק את הפשרה? כמו שנכתב למעלה הפרמטר המרכזי ביותר הוא הנוחות בנוסף התקציב מאפשר רנו קליאו III משנתונים 11-13, פיז'ו 208 משנתון מעט גבוהה יותר, נאמר 12-15. למען האמת אני לא כל כך מכיר את הרכבים הצרפתיים, אשמח אם תוכלו לשפוך אור לגביהם מבחינת נוחות אמינות וביצועים. שמתי לב ששניהם מגיעים עם מנוע 1.2, מה שקצת דוחף אותי מהכיוון הנ"ל אבל כאמור אין לי היכרות אמיתית עם הרכבים, והייתי שמח לשמוע ממי שכן יש לו. אין רכבים יפניים ברשימה כי אני פשוט לא מתחבר אליהם. מבחינתי, כל רכב שישבתי בו מתוכנן עבור יפני קצר רגליים, והיחס בין מיקום המושב-דוושות-גיר-הגה פשוט סיוט עבורי. כיוון שאלמנט הנוחות הוא החשוב ביותר עבורי, זה מוציא אותם מהרשימה די מהר... that being said, אני לא פוסל שום רעיון מראש וכל דיעה תישמע בשמחה בתודה מראש, מאיר
-
לא צריך להבין כלום ושום דבר כדי להחליף רילי איתות רק לפתוח ספר ולראות איפה הוא נמצא.
-
Cb750 - אופציה מצוינת אופנוע אמין, פשוט ויחסית חזק, כמו כן מאוד נפוץ ויחסית זול Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
אין המון אופציות בארץ, אם אתה מוכן להשקיע מעבר ולייבא כלי... האפשרויות אינסופיות Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
מסכים עם המגיב הקודם, בתור אחד שעבד במוסך לדו"ג פגשתי קטנועים עם קילומטרז משולש מהקטנוע המדובר.... נחש לכמה מהם היו תושבות מנוע שבורות...... Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/2009/SFV650/ELECTRICAL/parts.html אני חושב שזה מה שאתה מחפש. ואם לא אז תוכל למצוא באתר
-
התנוחת רכיבה (שהיא נגזרת של הקליפ-אונים שמחליפים את הכידון ושינוי מיקום הרגליות בתוספת מושב שטוח וגבוה יחסית שמאפיין קפה רייסר) משתנה ויש שינוי לרעה בנוחות הנסיעה מצד שני, זה לא אומר שאחרי שתבנה אחד תרצה לרכב עליו פחות... נסיון בשטח תופס גם בכביש בהרבה מקרים, ונותן כלים שבריכבת כביש קשה ללמוד בגלל הסיכון Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
אתה בעל נסיון ברכיבה? אם לא הייתי מציע לך בחום להשאיר את האופנוע במצבו המקורי, הוא יהיה הרבה יותר נוח וסלחן כלפיך במתכונת הנוכחית מאשר כאופנוע בסגנון קפה רייסר Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
נשמע כאילו כבל הקלאצ' שלך לא מתוח. תמתח עד שישאר 2-3 מ"מ חופש בין הידית לתושבת שלה (כאשר אתה לוחץ) לגבי לוח המחוונים, אני שמח לשמוע שהאופציה להחליף את כוחו עולה על דעתך, כיוון ששעונים מקוריים כמעט בלתי אפשרי למצוא מנסיוני השוק עמוס במגוון רחב של שעונים כאלו ואחרים. איזה אתה צריך תלוי בשיטה בה הלוח קורא את הסל"ד והמהירות. בדרך כלל הלוחות מתחברים בצורה כזו או אחרת לאחד הקויילים וקוראים את הפולסים של ההצתה ולפי זה מחושב הסל"ד. אבל אל תתפוס אותי במילה, אלא בדוק בספר הרכב לגבי מד הדלק שלך הוא מתבסס על מצוף בתוך המיכל. אתה צריך לבדוק מה מצבו, יכול להיות שהוא פשוט תקוע למעלה ולכן המד מראה על מיכל מלא באופן קבוע. כמו שכבר אמרו לך המידה הנוכחית של הצמיגים שלך היא אינטשית. ג'אנטים בקוטר 18 לא מאוד נפוצים על אופנועים, מצד שני להמיר לגלגל 17 יכול להיות עוד יותר מסובך יש סיכוי סביר להמיר את המידה למילמטרית עם איזו טבלת צמיגים שנראית מקצועית (אפשר למצוא ברשת). רצוי שתצרף גם מכתב חתום ע"י היבואן, וקצת בכי לגבי קושי להשיג צמיגים, זה אמור לעזור לך לקבל את האישור. אחד הפורומים הכי מוכרים הוא gstwins, אני כרגע כותב מהנייד אז אין לי כתובות, כשאגיע הביתה אשלח לך עוד כתובת או שניים אם יש לך עוד שאלות אשמח לנסות לעזור Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
תתחדש. אם תצטרך עזרה אני מכיר את הכלי די טוב. יש גם פורומים ענפים בחו"ל, כדאי לך להסתובב קצת, יש שם המון מידע Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
Gsx400 הוא בסיס לא רע בכלל למה שאתה מחפש מצד שני מדובר באופנוע לא נפוץ במיוחד שלא כ"כ קל להשיג לו חלקים למה לא כלי נפוץ יותר? אפשר לבנות קפה רייסר בערך מכל אופנוע Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
נשמע כאילו דיברו אתך על שדרוג ווריאטור (תמסורת) ולא מנוע גם נשמע כאילו שכחו להזכיר לך שכמו שנאמר קודם מהירות סופית באה על חשבון תאוצה וההפך, מה שגם שדרוגי תמסורת כאלה ואחרים פוגעים באמינות הכלי Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
בטכנו-צינור אפשר לקנות משאבה כזו באיזור ה150-200 שח אם אני זוכר נכון Sent from my LG-D802 using Tapatalk
-
זו בדיוק היתה כוונתי, שהרזולוציות מגיעות עד ל5 גרם, וככל הנראה הסיבה לכך קיימת עד מוצקה.... אם יש השפעות ממשיות על חוויית הנהיגה ועד כמה - אני לא יודע. אבל אם יש הצדקה לשימוש במשקולת של 5 גר' אני לא רואה שום סיבה הגיונית להוסיף עוד "משקולת" מיותרת
-
כשמאזנים לך את הגלגל עושים את זה בעזרת משקולות של עד 5 גרם. עכשיו תחשוב כמה אזיקון שוקל וכמה "טסה" שוקלת ותגיע למסקנות
-
היי, נקנה הרכב הנ"ל לא מזמן מבחור דתי, ניכר בו שהוא לא מטופל טוב בלשון המעטה, אין תיעוד טיפולים ל140 אלף הקילומטרים שהרכב עבר. ברכב שלל בעיות ותיקונים שיש לבצע. אני בא מרקע של מכונאות, אבל באופנועים, ולכן מחפש "טיפים" מבחינת איך לגשת ודברים שצריך לעשות ולא חשבתי עליהם. בתור התחלה המים ברדיאטור הם מי ברז, הבנתי שראשי האלומיניום של פיאט רגישים למי ברז, לכן הצעד הראשון יהיה החלפת נוזל הקירור לפראפלו המומלץ (כחול? אדום? לא משנה?) הצעד הבא יהיה המשך טיפול, שמנים ופילטרים, רצועות והחלפת גומיות שחוקות בבולמים שגורמת להם לחרוק אחרי כל באמפר, לצורך כל אלה אני מחפש נואשות את ספר הרכב של המולטיפלה ולא מוצא ברשת, האם יש סיכוי למצוא את הספר אצל אחד ממוסכי היבואן?
-
למכירה מגבר מונו Soundstream ומגבר 4 ערוצים Crunch
Sanction פרסם הודעה בנושא של Sanction בתוך מכירה - אודיו
up,p,p -
למכירה מגבר מונו Soundstream ומגבר 4 ערוצים Crunch
Sanction פרסם הודעה בנושא של Sanction בתוך מכירה - אודיו
אפ אפ -
מגבר מונו סאונסטרים, 600W ב1 אום, 400 ב2. עבד כחודשיים על 2 אום עם סאב שמוצהר חצי מההספק נקנה ב1300 נמכר ב1000 מגבר קראנצ' 4 ערוצים, 70W לערוץ, אופציית גישור לסאב. כחדש. 600 שח 0504442123 מאיר נמצא בבאר שבע יש מה לדבר על המחיר לרציניים
-
1150, כחדש!
-
1300 ש"ח
-
מצב חדש, מוצהר 600WRMS, הוגבר בפועל על 400. מוזמנים לבוא להתרשם, עדיין מחובר ועדיין עובד עד למכירה 1400 ש"ח לפרטים נוספים 0504442123
-
פעם שתיתי כוס שלמה של חומץ שאמא השאירה במקרר בגלל שחשבתי שזה מיץ תפוחים...
