Jump to content

Sanction

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Sanction

  1. מה מיוחד ב אורינגים האלו? בחנויות מיסבים אפשר להשיג אורינגים מויטון, אולי זה מספיק טוב?? Sent from my GM1913 using Tapatalk
  2. אם מנוע מייבוא גדולה ממחצית עלות השיפוץ אני הייתי משפץ. כשמשפצים אצל בעל מקצוע טוב יודעים מה יש ביד אחרי, ויש מי שיקח אחריות על העבודה. מנועים מייבוא נמכרים as is ואף אחד לא ידע לומר לך מה מצב המנוע שידחפו לך לרכב Sent from my GM1913 using Tapatalk
  3. לא נראה לי שאתה מטומטם, אבל כנראה שאתה גם לא מבין הרבה..... לפי המדיד יש שם אולי כוס פלסטיק וחצי של שמן עודף. תרגע, זה לא נראה כאילו רימו אותך Sent from my GM1913 using Tapatalk
  4. תהיה רגוע ולך תשתה משהו, שישי בערב Sent from my GM1913 using Tapatalk
  5. סביר שאטם הראש שלך קאפוט, וגם סביר לדעתי שהראש התעוות. אני הייתי משפץ אצל בעל מקצוע טוב בלי לעגל פינות, לעבור על תקינות של כל מערכת הקירור, ובמקרה שלך אפילו מתקין יוניט חום חיצוני עקב הכשל של המובנה (אולי זו "מחלה" של הדגם?) כיוון שהרכב נסע, הייתי שוקל גם פירוק המנוע מהשלדה ובחינה של החלק התחתון. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  6. על פניו זה נראה כאילו משהו השתבש בהרכבה. לא תדע עד שלא תפרק שוב ותבדוק מאיפה בורחת הקומפרסיה. בדיקת לחץ הפוך יכולה אולי לכוון אותך מעט Sent from my GM1913 using Tapatalk
  7. כמו שכתב רפי צריך לפרק את הפגוש ולעבוד על שולחן. יש קיטים של פיברגלאס עם שרף ומקשה לתיקונים כאלה. מקבעים במקום, מורחים את השרף עם המקשה על האיזור, מניחים יריעה ומורחים עוד שרף על היריעה, ואז ונותנים לכל העסק להתקשות. לאחר מכן יש צורך ליישם בונדו, לשפשף ולצבוע את הפגוש מחדש. אם יש לך זוג ידיים לא שמאליות, אתה יכול לנסות לבצע לבד את העבודה עד שלב הצבע שם אני אישית הייתי נותן לפחח/צבעי לעשות את שלו. יש לי נסיון טוב בתיקון חלקי פלסטיק עם קיט כזה, החלק המתוקן יוצא חזק משמעותית משאר הפלסטיק... עלות של 150 ש"ח בערך Sent from my GM1913 using Tapatalk
  8. תתבע לו את התחת בצורה פרטית. נראה כמה גבר הוא יהיה מול השופט. מוכן לשים כסף שיום אחרי פסק הדין הוא מתקשר אליך ומתחנן לעזרה כספית מצדך כמי טעטעלה. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  9. ב5 אלף אתה קונה לו סט שלם למסלול..... גש לארנב אנרגיה (נמצא בתוך טרייד אין מטרו). יש שם מציאות טובות Sent from my GM1913 using Tapatalk
  10. https://www.ebay.com/itm/153636454541 Sent from my GM1913 using Tapatalk
  11. כמו שזה נראה, פיסיקה Sent from my GM1913 using Tapatalk
  12. אני רשמתי שהבלאי מואץ. מה שמיותר זה להחזיק את הקלאצ' בנקודת השילוב ליותר משבריר שניה. אולי תצרף את המקורות שאתה מדבר עליהם? Sent from my GM1913 using Tapatalk
  13. כשאתה מחזיק את הקלאצ' בנקודת השילוב עם גז פתוח אתה גורם להרבה חיכוך מיותר, מה שגורם לבלאי מואץ Sent from my GM1913 using Tapatalk
  14. נשמע כאילו ההלחמה או המחבר למתג הזה התרופפו. בגלל שאתה אומר שכשאתה "משחק" עם המתג האור עובד, בתור צעד ראשון אני חושב שכדאי לפרק את המתג ולבחון את המחברים/הלחמות שלו כדי לשלול בעיה מצדם. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  15. אם זה מאוד מפריע לך תצטרך לחווט את שקע המצלמה לצרכן אחר שמקבל מתח רק אחרי פתיחת סוויץ'.
  16. לעזור לך במה??? השסתומים שלך נוקשים, לך תכוון אותם... מה עוד אתה רוצה לשמוע? אף אחד לא יאבחן לך את הרכב מרחוק בלי שאתה תהיה מעורב בעניין. Sent from my GM1913 using Tapatalk
  17. אתה בן 16? אם כן, אין לך הרבה ברירות - לחכות, להגדיל רשיון, ולקנות כלי עם יותר "מיץ" ולגבי התגובה שמעלי, אתה לא מדייק. ברור שיש הבדלים בין רכיבת שטח לכביש, אבל נסיון בשטח נותן אחלה של מניירות למי שמתחיל לרכב בכביש. בכל מקרה אני חושב שמאוד מומלץ לעשות הדרכות רכיבהSent from my GM1913 using Tapatalk
  18. הציעו לך לגשת לאחת מנק' ההפצה של ורטה/סטארטאפ ולרכוש מצבר. איך הסקת מזה שיחפשו בשבילך מצבר??? Sent from my GM1913 using Tapatalk
  19. ראשית, אין קשר ישיר לנסועה של הרכב. שנית, אם אין נזילות אז לאן השמן הולך? גמדים שותים אותו בקשית?.... משיטוט קצר בגוגל קראתי על באצ' מסוים של סיויק si מהשנתון המדובר (מספרי vin מסוימים) שיצאו מהונדה עם רינגים תקולים. אני חושב שמאוד סביר שזה המצב שפות"ש נמצא בו Sent from my GM1913 using Tapatalk
  20. אם הייתי במקומך, הייתי לוקח קליבר ומודד את הציר שבתוכו יושב הבורג. אולי ככה תדע את האורך והקוטר. לגבי פסיעת התבריג, אני הייתי מנחש 1.25 או 1ממ. יכול להיות גם 1.5, קשה לומר עם יפנים. אתה יכול לנסות לקנות בורג אחד מכל מידה, או לחליפין לנסות להבריג בורג אחר במידה ידועה לתבריג הקיים ולראות אם "תופס". לגבי קבוצת החוזק, פשוט תקנה את הברגים הכי חזקים שתוכל למצוא Sent from my GM1913 using Tapatalk
  21. יכול להיות שהרכב שלך זקוק ל"מנוע עליון". אני הייתי מתחיל מבדיקת קומפרסיה Sent from my GM1913 using Tapatalk
  22. אם אתה רוצה אוטו שנוסע, האופציה העדיפה בעיני היא לשפץ את המנוע. גם אם יחליפו את המנוע הנוכחי באחר, מי מבטיח לך שהוא יהיה בסדר? באופן כללי אני חושב שמראש לרכב עם תקלה משביתה במנוע, מכיוון שגם אם מחליפים אותו וגם אם לא הוא צריך לרדת מהרכב, עדיף לפתוח את המנוע הקיים ולבחון את הכשל. אם לא קרה משהו מרחיק לכת כמו בלוק מפוצץ, אפשר לשפץ וככה אתה יודע שיש לך מנוע תקין בידיים. כמובן שכל האמור לעיל מצריך מכונאי שאתה סומך עליו.... Sent from my GM1913 using Tapatalk
  23. קשה לי להבין איך תוסף יעזור לנקישות בשסתומים. מה שנראה לי הגיוני בהרבה זה שיש צורך לכוון את המרווחים שלהם.... Sent from my GM1913 using Tapatalk
  24. על גולף כבר נהגתי, נשאר למצוא 208 לקחת לסיבוב ולהחליט מבין הדגמים. תודה[emoji5] Sent from my SM-A520F using Tapatalk
  25. גולף/לאון קיימות בתקציב הנ"ל מבציר 08-09, עם מתיחה קלה של התקציב זו נקודה חשובה האמת. ברמת העקרון, כל עוד הרכב נוח לא אכפת לי יותר מדי מאבזור ומערכות כאלה ואחרות. אני מניח שהשאלה המרכזית היא האם ההבדלים בין לאון לאיביזה או בין פולו לגולף באמת משמעותיים, או שעדיף לחפש את השנתון הגבוהה ?
×
×
  • תוכן חדש...