הלכתי לשלמה לבדוק לגבי פרטיפעולי כמה יעלה - זה כולל ביטוח וטיפולים.
יונדאי טוסון - תשלם 12,000 מקדמה וכל חודש 3,140. סה"כ ל 3 שנים - 125,000.
פיקנטו - תשלם 8,000 מקדמה והחזר חודשי 1,600. סה"כ ל 3 שנים - 65,000.
זה לא המחירים שאני רוצה לשלם בכל מקרה. אבל גם בחישוב כדאיות. בוא נניח שקניתי את ה CRV ב 20 אלף. ובוא נגיד שהיא מתה למחרת, אני מופסד 20 ועדיין לא הגעתי למחיר הפיקנטו של שלמה.
אבל בוא נגיד שהיא עלתה לי 20 והטיפולים עלו לי עוד 20 - אני עדיין לא במחירים של הפיקנטו בשלמה. וזה האופציה השלילית של מה שיכול לקרות.
ויכול לקרות גם שהטיפולים יעלו לי 10K ל 3 שנים. מבחינתי זה עדיין הגיוני.
ובטח שאני לא מתקרב למחירים של הטוסון של שלמה.
אז כן, לקנות פרטי משומש זה עדיין האופציה הכי זולה זה ידענו תמיד אין ויכוח. אבל נראה שגם אם יקרעו אותי במוסך, אני עדיין לא מגיע למחירי הליסינג במהלך 3 שנים.
ויכול גם לקרות נס כמו עם הסיוויק שלי, שמכרתי אותה במחיר גבוה בהרבה יותר ממה שקניתי אותה