אני מחפש רכב עד 15K ש"ח. אני יודע שהתקציב לא גבוה במיוחד, אבל זה מה שיש כרגע. מאוד הייתי רוצה רכב "מעניין", משהו כמו אלפא רומאו או לנצ'יה. אני לא מבין גדול ברכב, ולכן השאלה שלי היא האם אני מכניס ראש בריא למיטה חולה. כלומר, האם הסוג הזה של הרכבים בעייתי מבחינה מכנית ? אני רואה הרבה אלפא רומיאו שמתומחרות בין 6.5K ל10K כמו זו:
http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1378100
הייתי שמח לשמוע את הדעה של חברי הפורום. תודה מראש...