Jump to content

Sanction

  • הודעות

    94
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Sanction

  1. היי האם יש בעיה להשחיל את החוטים של הקומפוננטים הקדמיים ביחד עם החוט חשמל והדלקה של המגבר? או שחייב להעביר אותם ביחד עם הrca? תודה
  2. Crunch 880?... Focal 165vr...? מישהו...
  3. מה דעתכם על מגבר crunch 880 וסט קומפוננט focal vr165?
  4. רות. אבל מה הלאה ? איזה מגבר אני קונה במקום הנוכחי (הגרוע) שלי ? איזה קומפוננטים לחפש ? איזה סאב?.. אני אבוד לחלוטין
  5. אכן קשה למצוא סטים כאלה באיכות גבוהה.. אבל מאוד קל למצוא אלבומי lossless בגוגל ע"י תבנית חיפוש "artist name album name flac"
  6. באמת ? גם אם מדובר בציוד יד שניה ? אני מניח שאפשר למתוח את התקציב ל2500 או 2700.. אבל הייתי מעדיף להמנע מסכומים כאלו..
  7. היי, אני כרגע נוהג במיצובישי לאנסר 2006 ברכב יש סט 6X9 של MBQUART (אני לא זוכר את הדגם, ארשום בהמשך אם דרוש) ומגבר CARDINAL V15 שאותו אני מאוד מעוניין להחליף (גורם לרעשים) אני חושב שה6X9 טובים יחסית והייתי מעוניין להוסיף להם סט קומפוננט מקדימה וסאב בבגאז'. יד שניה היא אופציה ואפילו רצוי לגשת לכיוון היד שניה מכיוון שתהקציב לכל העניין עומד על כ2000 ש"ח... להבנתי רצוי לרכוש מגבר אחד של ארבעה ערוצים בשביל הקומפוננטים וה6X9 ועוד מגבר "מונו" עבור הסאב... אגב באוטו מותקן רדיו-דיסק של קנווד, ואני מאזין בעיקר למוזיקת טראנס ורוק אשמח לעזרה והצעות
  8. גדול!!
  9. שלום. יש לנו במשפחה רכב עם קודן פוינטר (לצורך העניין מיצובישי לנסר 2006). היום כשניסיתי להניע את הרכב, הקודן פשוט הפסיק לעבוד. הכפתורים שלו לא נלחצים והוא מצפצף בצורה מוזרה. ניסיתי לנתק את המצבר - לא עזר. יש עוד משהו לנסות לפני שאני פונה לביטוח ?
  10. הבנתי. שאלה אחרונה לי אלייך... הסטיגמות אומרות שרכבים גרמניים מאוד יקרים לתחזוקה. האם האמירה תופסת גם לגבי האאודי 80 ?
  11. זה נהדר, מכיוון שבדיוק חיפשתי רכב ידני. סלח לי על הבורות, אבל איך אני בודק שהרדיאטור עובד כאשר אני מדליק את המזגן ? האם מבטים במחט הטמפרטורה פה ושם יספיקו ? במידה והרדיאטור לא נכנס לפעולה כשאני מדליק את המזגן, במה כרוך התיקון ? כמה בערך הוא יעלה ?
  12. בעיקר אמינות, נוחות אחזקה, וחסכנות. חשוב לי שהרכב יהיה מרווח (אני בחור גדול) ונוח. כמובן שגם יופי הוא פרמטר...
  13. תודה רבה על התגובה המהירה. אאודי 80 נשמעת מעניין מאוד. הצלחתי למצוא את זו: http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1358831 ולמרבה המזל היא גם מאיזור המגורים שלי. היא נראית שמורה יחסית לפי התמונות. מה אתם חושבים ? יש מחלות ילדות ? בעיות נפוצות שכדאי לבדוק ? שאלה נוספת היא האם אני לא "אקרע" מבחינת דלק ? האם שווה לקחת את הרכב גם עם ריג'קטים ולהשקיע עוד כמה אלפים על "יישור קו" ?
  14. אני מחפש רכב עד 15K ש"ח. אני יודע שהתקציב לא גבוה במיוחד, אבל זה מה שיש כרגע. מאוד הייתי רוצה רכב "מעניין", משהו כמו אלפא רומאו או לנצ'יה. אני לא מבין גדול ברכב, ולכן השאלה שלי היא האם אני מכניס ראש בריא למיטה חולה. כלומר, האם הסוג הזה של הרכבים בעייתי מבחינה מכנית ? אני רואה הרבה אלפא רומיאו שמתומחרות בין 6.5K ל10K כמו זו: http://www.yad2.co.il/Cars/Car_info.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=1378100 הייתי שמח לשמוע את הדעה של חברי הפורום. תודה מראש...
  15. חדש בארגז, מעולם לא נפתח, מעולם לא שומש! איזור באר שבע והדרום - לא נייד. אברהם - 0506264254 הצעות רק לסלולרי!
  16. לא נראה לי שזה כדאי...
  17. חדש בארגז, מעולם לא נפתח, מעולם לא שומש! איזור באר שבע והדרום - לא נייד. מחיר מבוקש - 2,600 ש"ח, גמיש. אברהם - 0506264254 הצעות רק לסלולרי!
×
×
  • תוכן חדש...