אני מציע לך לפנות למוסכים שהציעו בשירשור.
לא מעלים את הגדישה באחוזים בגריידי אלא בבארים. אפשר לשלוט אל האופן שבו יעביר המחשב את הואקום ל wastegate על מנת לשפר תגובות או למנוע turbo spikes.
לפי דעתי משהו לא בסדר בהתקנה של הטורבינה החדשה (אולי צינורות וואקום), כי אם הקודם נכנס ב 2000, החדש אמור להכנס ב 2500-2800. זאת לפי מפת הגדישה של ה RS, על פי 2000 סמ"ק.
אם זו הייתה הבעיה שלי, הייתי מבטל את המחשב, מחבר את הוואקום המקורי ל wastegate ומכוון לגדישה מקורית. אם הטורבו אז היה נכנס נכון אז כנראה שמשהו בחיבורים של המחשב השתבש.
בכל מקרה, אמור לחבר שלך ללכת לבעל מקצוע ולתת כמה שיותר פרטים. במיוחד על מחשב הגדישה.
וכן, סעפות יכולות לשנות את תצורת הכניסה של הטורבו. גם קוטר הצנרת. אפשר לכתוב על זה ספרים שלמים...
אם אתה מעונין ללמוד עוד בנושא, אני ממליץ על Maximum Boost של Corky Bell.
בהצלחה,
גלעד