Jump to content

fizban

אחראי פורום
  • הודעות

    4,910
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי fizban

  1. fizban

    ריפוד עור

    אני שיניתי את כל הסלון בריכבי לסקאי, עקב ריפוד קרוע (כך נקנה הרכב). מכיון שאינני נוהג להסתובב עם מכנסים קצרים אני לא סובל מבעיית החום של סקאי (אבל הוא אכן מתחמם מאוד בשמש). לא יודע מה אתם מדברים על קיפאון בחורף, אף פעם לא הרגשתי את זה, ולו בגלל העובדה שאני לא מסתובב עם מכנסים קצרים בחורף. אחרי כמעט שנתיים, הריפוד עדיין נראה מעולה, נקי מאוד (מישהו אמר שמירה על הייגנה) ומבריק. הוא אכן קצת פחות נוח מריפודי בד. אפשר לשלב בין השניים; את החלק הפנימי לרפד עם בד והחיצוני עם סקאי. מה שאני שונא בריפוד בד זה שהוא סופג את כל הזיעה וגועל הנפש האחר, קשה מאוד גם לנקות אותו. סקאי תמיד יכול, במאמץ קל יחסית, להיות נקי מאוד, אבל הוא לא סופג טיפת זיעה. השאלה היא על מה אתה מוכן להתפשר.
  2. הכלל השני של אביב - RTFM read the f***ing manual
  3. כל הכבוד על ההפגנה השקטה מול הבית. אני מוכן להגיע כל ערב להפגין שם, רק תיידעו אותי.
  4. אם אני נוהג, אני לא שותה יותר משליש בירה וגם אז אני מחכה חצי שעה פלוס (ואני בד"כ נוהג). אני גם לא חסיד נלהב כל כך של אלכוהול.
  5. ב-206 רגילה אין מד חום שמן אלא רק מד גובה שמן אם אני זוכר נכון (או שגם את זה אין כבר)?
  6. למכירה הפריטים הבאים: שעון Air/Fuel של Glowshift - smoked. עם אפשרות החלפת צבעים (7 צבעים). הותקן רק פעם אחת למשך 10 דקות (תקין לחלוטין). 270 מעלות. 450 ש"ח. תמונות: שעון לחץ שמן 0-100 PSI 3A RACING. מואר בכחול כולל יוניט. חדש לחלוטין, מעולם לא הותקן. 250 ש"ח. תמונה: שני שעונים SMOKED - לחץ שמן של אוטוגאוג' ווולטמטר של option - שנראה בדיוק כמו זה של אוטוגאוג' (אותו מפעל מייצר אותם). שעונים של 360 מעלות ממש יפים. זה הדור השני של אוטוגאוג'. תאורה בלבן. הם היו מותקנים חודשיים אצלי ברכב. הם נמכרים בחצי מחיר הם בלי האריזה המקורית. וולט מטר - 150 ש"ח לחץ שמן (בבאר) - 200 ש"ח תמונות: (של 3 שעונים אבל אחד כבר נמכר) עוד דברים: Air Bypass Valve של AEM. מיועד להשלמה של קיטים של Cold air intake למניעת הידרולוק (כניסה של מים למנוע במקרה של קיט עם פילטר נמוך מאוד וכניסה לשלולית גדולה). זו הגירסא בלי הבאג שגרם להתפרקות השסתום (למי שמכיר את הסיפור) - קוטר 2.5 אינץ'. מחיר - 250 ש"ח. תמונות: נאונים לרכב (פנימי בלבד!) כחולים, 15". מומלץ למי שרוצה להוסיף עיניין למערכת בתא המטען. מתחברים לשקע של המצת או עם חוטים (הטרספומטור בפנים אז אין בעיה). יש לי 2 כאלה. חדשים לחלוטין. לא הותקנו מעולם ואפילו לא יצאו מהאריזה. 250 ש"ח לאחד. תמונה: וולטמטר מלבני דיגיטלי חדש, למי שאין מקום (או רצון) לשים שעון עגול. תאורת לדים כחולה. מקבל 5 עד 15 וולט כמקור כוח ויכול למדוד 0-2 וולט או 0 עד 20 וולט. כולל הוראות התקנה. גודל 7 ס"מ על 3 ס"מ על 2.5 ס"מ. מחיר: 200 ש"ח. תמונות: מתאם T לחיישן לחץ דלק (מ summit racing) . מתאים לצינורות בקוטר של 10 מ"מ והחיבור לחיישן הוא 1/8 NPT. מחיר - 80 ש"ח תמונה: אינטרקולר בגודל 54 על 24 על 9 ס"מ. (ה core בגודל 32 על 24 על 9 ס"מ - של speacro, חברת בת של turbonetics). עם כניסה של 2.25" ויציאה של 2.5" חדש, לא הותקן מעולם. מחיר: 2500 ש"ח. תמונה: אני גמיש להכל, אבל אני לא נערת גומי. בהודעה פרטית או במייל [email protected]
  7. אמרנו תכל'ס 120. תאורטית אתה אמור לנסוע שם 90. נסה לנסוע 90 ותראה איזה פחד.
  8. שלוש נקודות הן גם סוג של סימן פיסוק, אבל לא משתמשים בסימן הזה בכל משפט...
  9. אתה בטוח ש ה STP הורס את הסקאי? יש לי מושבי סקאי ואתמול השתמשתי קצת ב sun of a gun על זה. החומר הוריד יופי את כל הליכלוך וגם הבריק קצת את העסק.
  10. עם אנשים מקצוענים כמו שיש במשרד התחבורה, מי צריך רכב.
  11. ראה, אנשים שעושים עבירות תנועה רבות משלמים הרבה כסף למדינה, נכון? אז למה למדינה להפסיק את זה? אני מדבר איתך על 5 קמ"ש נטו. אנשים שהולכים 5 קמ"ש לא מסכנים אף אחד, אז בואו נגביל את כולם ל 5 קמ"ש. בנאדם שרץ ב 10 קמ"ש יכול להתנגש במישהו ולגרום לו לזעזוע מוח, לא. הגישה שלך לא סבירה, כי כמו שאתה רואה, אפשר לקחת אותה הלאה. מה זה בנאדם שמשתין על "עצור"? יש שוטרים שנותנים לך דו"ח כ "גלשת" ולא עצרת עצירה מוחלטת. אז 5 גלשות כאלו וגמרת?
  12. אתה פשוט תותח על, להכיר את הגרריסט. האפשרות לדעת מה קרה שם, הכוח הזה בידיים שלך ועם זאת האדישות שלך, ממש גורם לי להמשך אליך מינית.
  13. יש אנשים שגם ב 90 קמ"ש מסכנים את הציבור. אז מה נעשה? נגביל את כולם ל 85 קמ"ש? כמו שאמרתי, שכולם ילכו ב 5 קמ"ש וזהו, כך אף אחד לא יהיה בסכנה. במקום להתחיל להגביל, צריך להתחיל לחנך.
  14. א - יש עונשים מחמירים יותר לנהגים חדשים שמבצעים עבירות. ב - גם אני לא הייתי רוצה שילד בן 17 יסע 150 קמ"ש, אבל זו בגלל העובדה שלא מלמדים בישראל לנהוג אלא לעבור טסט. מה הילדים בגרמניה שונים מהילדים בישראל? ג - למה אתה משווה את כל האוכלוסיה לילד בן 17 או למישהו עם 63 הרשעות תעבורתיות. אתה לוקח את המקרה הכי חמור ולכן אני שוב אומר לך, שכולם ילכו ברגל וזהו, כך הם לא מסכנים אף אחד - מבחינתך.
  15. לנהוג שיכור זו עבירה באמת מסוכנת. לנהוג מהר לא בהכרח, תלוי בתנאים. בגישה שלך, 90 הרבה יותר מסוכן מ-50 אז שכולם ינהגו ב 50. אתה יודע מה, 50 זה יותר מסוכן מ-5, אז שכולם ילכו ברגל!
  16. אני לא חושב שפנסים בחורף זו עבירה שטותית. למה אתה חושב שמהירות 50 אחוז מעל המותר מסכנות חיים באופן מיידי? הכל תלוי בתנאי הדרך.
  17. לא מבין כל כך מה הבעיה. הגיוני שטמפרטורת נוזל הקירור תרד בכביש מהיר עקב האויר שזורם לרדיאטור. בעיר אתה נוסע לאט יותר והטמפרטורה מתייצבת על 85-90. זה מה שקורה אצלי, לפחות, והמאווררים עובדים בדיוק כמו שהם צריכים לעבוד. דווקא בטמפרטורה של 75 מעלות המנוע מפיק יותר כוח (אבל גם יותר זיהום).
  18. אני מאוד מקווה שכשתהיה לי משפחה אני אוכל להרשות לעצמי לקנות BMW.
  19. יניב ועמית, האם אתם עורכי דין או בעלי ניסיות בעבירות כאלו, שאתם נחרצים כל כך? אם העו"ד מוכיח שהיו בעיות במדידה, הבנאדם יצא זכאי או שימחקו את הרישום, לא משנה אם הוא הודה או לא. וכן, יש לך הזכות לקבוע כמה מהר נסעת לדעתך כי אתה הוא זה שנוהג, לא השוטר, ואתה אמור לדעת כמה אתה נוסע. במקרה שלי שכרתי עורך דין כי לא רציתי ללכלך את התיק הנקי שלי (וגם כי היה זימון למשפט) ואכן נמחקה ההאשמה. השאלה מה יותר חשוב; הכסף ותיק נקי או הנקודות.
  20. איזו קומבינה עשו לך בדיוק במנוע צעדים? מה היתה הבעיה במחשב הרכב ולמה החלפת מנוע?
  21. מעניין מי יצא לעקיפה.
  22. לא הבנתי מה חסר משמעות. יכול להיות שהיה ליקוי בתהליך שהשוטר ביצע ולכן הוא קיבל קריאה גבוהה יותר. היו כבר מקרים עולם. לכן אם הבחור משוכנע שהוא לא נסע מעל למהירות המותרת, טוב יעשה אם ישכור עו"ד שיבדוק את כל ההליכים. מניסיון אישי.
  23. האינסטינקס שלי כשמישהו חותך אותי זה ולהאט ולהתחמק, אם צריך. 99% מהמקרים אתה לא צריך בכלל להשתמש בצפצפה, אם אתה נוהג זהיר וצופה מה נהגים (או נהגות) הולכים לעשות. אתה בטח גם מאלו שדופקים את הראש בקיר, כשמעצבנים אותך? אתה מזכיר לי נהגי מוניות כאלו שנוסעים באמצע הכביש ומוציאים את התיסכול שלהם בדפיקה על הצופר שעל ההגה כשמשהו לא מוצא חן בעיניהם בנהיגה של אחרים. או אולי כאלה שרואים שמישהו מאותת לפניה ברחוב עם נתיב אחד לכל צד אבל הם חייבים לעקוף ולצפור שכולם ישמעו.
  24. אם אתה משוכנע, שכור עו"ד.
  25. על כמה תפסו אותך ומה היתה המהירות המותרת?
×
×
  • תוכן חדש...