אני שיניתי את כל הסלון בריכבי לסקאי, עקב ריפוד קרוע (כך נקנה הרכב). מכיון שאינני נוהג להסתובב עם מכנסים קצרים אני לא סובל מבעיית החום של סקאי (אבל הוא אכן מתחמם מאוד בשמש).
לא יודע מה אתם מדברים על קיפאון בחורף, אף פעם לא הרגשתי את זה, ולו בגלל העובדה שאני לא מסתובב עם מכנסים קצרים בחורף.
אחרי כמעט שנתיים, הריפוד עדיין נראה מעולה, נקי מאוד (מישהו אמר שמירה על הייגנה) ומבריק.
הוא אכן קצת פחות נוח מריפודי בד.
אפשר לשלב בין השניים; את החלק הפנימי לרפד עם בד והחיצוני עם סקאי.
מה שאני שונא בריפוד בד זה שהוא סופג את כל הזיעה וגועל הנפש האחר, קשה מאוד גם לנקות אותו.
סקאי תמיד יכול, במאמץ קל יחסית, להיות נקי מאוד, אבל הוא לא סופג טיפת זיעה. השאלה היא על מה אתה מוכן להתפשר.