אני לא בטוח עד כמה אתם מודעים (אני מניח שרובכם כן) , אבל שר התחבורע החדש , אביגדור ליברמן , וכל המשת"פים שלו (ניצב יעקוב רז ,ראש אגף התנועה המגונה במשטרע) הכריזו מלחמה על ציבור הנהגים בישראל . אם נחדד את זה , אז כנראה שהנאה מנהיגה תהיה מחוץ לחוק במדינתנו הנאורה.
הפעם אני כותב את זה לא בצחוק או בלגלוג - אלא ברצינות ובעצבות. האיש הזה הולך לרדוף את ציבור הנהגים בארץ בדרכו הכוחנית משכבר הימים.
הוא כבר הביע בראיונות את דיעותיו:
1. הנהג הוא האשם בכל הרעות החולות בכביש.
2. כל הרשויות צחות ונקיות כשלג. פעולותיהן נכונות ומתאימות . הבעייה היא אצל הנהגים המופרעים.
3. העלאת המהירות אינה באה בחשבון - שהרי הנהג הוא חוליגן , ואין לתת לו פרס.
4. מי שייתפס על עבירות חמורות - רכבו יילקח (לא שזה רע בכל מצב ,אבל אתם הלא יודעים שכל מה שייאכף יהיה כרגיל עבירות מהירות מופרזת בהתאם לחוק) - חשיבו על החרמת מכוניותיכם.
מנסיון העבר עם האיש ,הרי שאם אנחנו לא נתייצב ונעצור אותו , אף אחד אחר לא , ומי שיאכל אותה זה אנחנו.
הפעם זה לא מצחיק , זו מלחמה.
קודם כל , ולפני כל רצון להיהנות מנהיגה , מהירות , או כל דבר הקשור למוטוריקה , זו מלחמה על חייהם של כ-550 איש בממוצע שנהרגים בארץ ללא סיבה ,ורק עקב אוזלת היד של הרשויות. יש מספיק אמצעים , מחקרים ותוכניות כיצד לטפל בבעייה - לא זה המקום לפרט אבל הכל קיים - הבעייה היא אך ורק סדרי עדיפויות.
באתר נטקאר ישנה קריאה למלחמה כזו , אותה יוזם אהרונוביץ'. אני יודע שחלקכם חלוקים עם שיטותיו של האיש , חלק לא אוהבים (בלשון המעטה) את סגנונו או את דיעותיו.
אבל הפעם זה ממש לא משנה. המלחמה היא שלנו ,שלכם , שלו ,של כולנו ובשבילנו.
הגיע הזמן לשים בצד את המחלוקות בנושאים האחרים ,ולפעול כגוף גדול מול המימסד שהוא האוייב האמיתי שלנו.
היכנסו ללינק הבא :
http://www.netcar.co.il/magazin/ed/editors.asp והביעו את תמיכתכם במסע ,בהצעת החוק , ובכל מה שכתוב שם . הפעם באמת אסור לשתוק , ופורום עם כמות משתתפים כמו שלנו חייב לאמר את דברו.
הצעות ורעיונות נוספים יבורכו , אבל בואו נעשה את זה כאן אצלנו , ואז נבוא וננסה לגייס את האחרים.
תודה ובהצלחה לכולנו.