Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. אתה לא קורא את התשובה...
  2. תהיה קצת יותר ספציצי : מןסיקת פאבים ? מוזיקה קלטית ? מוסיקה מודרנית (כאילו U2 , FOGGS וכו')? מוסיקה סקוטית (חמת חלילים וכאלה) ?
  3. זה אומר שתצטרך לכוון מחדש את ההצתה
  4. שמר

    עוד 205 GTI הלכה לעולמה...

    תנו לחיות לחנות
  5. מפלע זה נורא יקר. אבל תוכל להשיג מפלג במחיר ממש סביר... החלפה היא בעיקר אם הם בלויים/קרועים/חתוכים/פגומים. מעבר לזה תוודא שגם הרוטור תקין. לגבי החלפה : שני דברים. 1. מכסה המפלג - אם זה מפלג BOSCH שסגור עם קליפסים - אין בעייה , החלף וסע לשלום. אם יש לפרק גם את גוף המפלג - יש לכוון אח"כ את קידום ההצתה. 2. חוטי הצתה - שים לב שאתה מחליף אותם אחד אחד . לא ממש בא לך לנחש אח"כ איזה חוט הולך לאיזה צילינדר/מגע במכסה המפלג.
  6. למה לא להתאים כסא לגובה שמתאים לאותו אדם בכל רכב שיבחר ? אספיר , ריקארו - כולם מוכרים כסאות ...
  7. המממממממ , ראיתי כמה סרטים כאלה , זה לא בהכרח רע...
  8. האויר לתא הנוסעים תמיד זורם דרך רדיאטור החימום הפנימי בדשבורד. הבורר שולט על ברז פיזי. כשהוא סגור - אין זרימת מים חמים לרדיאטור הפנימי, והאויר הזורם דרכו לא מתחמם. אז כאשר אני פותח את הברז, מפלס המים של המנוע יורד? כי ה"דרך" שלהם מתארכת.. כאשר ממלאים מים ברכב יש לעשות זאת כאשר הברז פתוח ואז זה פותר את הבעייה הזו? ברדיאטור ההחימום הפנימי יש מים כל הזמן! אסור שיהיה אויר במערכת. אם הרדיאטור הפנימי היה ריק, אז בזמן פתיחת הברז, בועת אויר ענקית הייתה מתחילה לטייל במנוע בשאיפה להגיע לרזבואר ולהוריד את המפלס שלו, אבל הייתה גם נתקעת במקומות גבוהים במנוע, כמו הראש למשל, וגורמת להתחממות פראית. ניקוז אויר ממערכת הקירור של המנוע הוא דבר חשוב מאוד! אז ברדיאטור הפנימי יש מים, הם פשוט נשארים קרים כל עוד הם לא עוברים דרך המנוע ומתחממים. כשאתה פותח את הברז באמצעות הבורר - מים חמים זורמים לרדיאטור הפנימי ומחליפים את המים הקרירים שנמצאים בו, והם זורמים למערכת הקירור, מתערבבים עם המים החמים וצ'יק צ'ק מאבדים את קרירותם... במקרה של רדיאטור מפונצ'ר , יש גם את העניין שלא נוצר בו לחץ כל עוד ברז המים סגור. אי לכך , אם יש נזילה , מעט מים יישפכו החוצה , ואז היא תיעצר . המים פשוט "יישבו" בתוכו עד לפתיחת הברז הבאה. (או לחילופין , כל המים יישפכו החוצה (תוך הרטבת השטיח בד"כ) ואח"כ הנזילה תיעלם , כאמור , עד לפתיחת הברז הבאה).
  9. קורה לדעתי זה היה צפוי לקרות, רכב אירופאי(צרפתי) זה הרי "בלאי טבעי". נכון, איציק עמית ב-BX משום מה זה לא קורה ,פאק בייצור (לעומת זאת כל המסביב מתקלקל , אז זה מקזז )
  10. אין קשר בין בורר חימום במצב פתוח לבין נזילה מהאזור שאתה מדבר עליו. לדעתי (הלא מקצועית) נזילה בשל בורר פתוח, אם בכלל, אז היא תהייה מרדיאטור החימום או מהצנרת שלו. אריאל במכוניות יותר ישנות בהחלט קיים קשר. בורר על קירור - מעבר מים חמים מהמנוע סגור ,אין מים ברדיאטור חימום פנימי=אין נזילה. בורר על חימום - יש מעבר מים לרדיאטור הפנימי = תיתכן נזילה. לדעתי פשוט הלך לך הרדיאטור הפנימי - קורה .
  11. שמר

    עוד 205 GTI הלכה לעולמה...

    עם גישה כזאת , זה רק עניין של זמן...
  12. אף אחד לא אמר לא לנסוע בנתיב השמאלי. מה שאני אמרתי , (וכנראה גם אחרים ) הוא שנתיב שמאל מיועד לעקיפה , לא לשיוט - ולא משנה באיזו מהירות אתה נוסע.
  13. נסה ב: http://www.speedtraps.co.il http://www.topspeed.co.il
  14. אולי תסביר לי ידידי ה"מלומד" וכי מה ההבדל בין צומת (T) לבין (+), הרי תאונת חזית צד יכולה להתרחש בשניהם באותה במידה. עוד גורם לא לקחת בחשבון, אלו הבאים ממולך ופונים שמ' לכיוון כפר-חבד, הגם אותם אתה יכול להעריך את מהירות הגעתם וכניסתם לצומת. ואללה, לילה, מקום שומם, יש מופע אור אדום ברמזור, מי בכלל צריך אותו, מי הנודניק שהציב אותו פה. אני אלהים לעצמי, ושייז*&*ו כל העולם תתאפס על עצמך. עמית חוץ מזה , שדווקא הצומת הנ"ל הוא לא ממש T , ויותר גרוע , הצד הרביעי הוא לאלה הבאים מהפרדסים של מז' ראשל"צ (כן , כן , לא מעשייה) ואותם עוד יותר קשה לראות , כי לא ממש שמים לב - אין שם כביש מסודר.
  15. התשובה בגוף השאלה חביבי , זה הרגל שלך , ושל עוד 97.4 אחוז מהמשוטטים בכבישי ישראל. סוף סוף שוטר שבאמת אוכף את אחת העבירות הכי מרגיזות , וגורמות לתאונות (אומנם באופן עקיף מאוד , אבל אם תחשוב על זה רגע : אתה לא זז ימינה , וזה שמאחוריך מחכה ולא עוקף. זה שלפניך לא זז , והוא "רק" על 130 קמ"ש. ושוב מחכים ולא עוקפים. ואח"כ עוד אחד , הפעם "רק" על 120 , ועל 100 , ועל 90. בסופן של דבר הרי יתחילו עקיפת מימין , וזיגזגים , ועוד כל מיני. תאונות הן רק עניין של זמן. לא באשמתך (או כל נתקע אחר בצד שמאל , אמצע וכו') הישירה ,אבל בהחלט יש לכך תרומה מכרעת. בפעם האלף : "נתיב שמאל הוא לעקיפה בלבד - לא לשיוט איטי , מהיר או WHATEVER" . סיימת לעקוף ? ימינה !
  16. שמר

    קובץ שנגמר ב:mov.

    בוודאי : http://www.google.co.il http://www.yahoo.com http://www.altavista.com http://www.hotbot.com http://www.lycos.com מספיק ?
  17. שמר

    ר"ח בוגרשוב בת"א

    חשבת שאולי הוא לא מחובר לאינטרנט ? אה , רגע , אם הוא לא היה מחובר אז הוא לא היה בפורום... טוב נו , סתם אנחנו נהנים להפגין את הידע המופלג שלנו (עד שיש תחום אחד שאני מצטיין בו...)
  18. שמר

    קובץ שנגמר ב:mov.

    אתה צריך תוכנת QUICKTIME
  19. אבל במערכת כזאת אין ממש גדישה אפקטיבית! לא צריך פריקה ולא כלום. המערכת באה עם חיישן שמפעיל אותה רק בלחיצה רצינית על הדוושה. אם אתה מתכוון לבנות לבד דבר כזה מאיזה שואב אבק ישן או אילתור דומה - הייתי ממליץ לך מאוד לבדוק את הספיקה של הדברים האלו. מנוע צורך הרבה מאוד אויר בשניה. יכול להיות מאוד שהמדחס שבידך הוא בעל ספיקה נמוכה מהצריכה הנורמלית של המנוע ולמעשה יחסום ויפריע יותר משיועיל. שלא לדבר על זה שאם לא רוקנו את שקית האבק המנוע עלול להיחנק...
  20. שמר

    ר"ח בוגרשוב בת"א

    ובשמות רחובות : קפלן , דיזינגוף , שמאלה באחד העם , ימינה פנייה שנייה לשד' בן ציון , וברמזור ישר לבוגרשוב.
  21. חיבור החוטים בינהם ללא התנגדות לא עלול לשרוף לו משהו? לא, הנורות יקבלו את המתח המקסימלי שהוא מתח המצבר ~ וואלה תשובה טובה.
  22. אחד-אפס למכבי, בדאלק?! אתה מתאשכנז, הא? שמר, אתה אשכנזי. אנא ממך, זכור זאת. אל תקפוץ מעל הפופיק. תזכיר לי את זה פעם הבאה שהרשת שלכם למטה
  23. בדוק מתח לפניו ואחריו (כשהוא על תאורה מקסימלית , כלומר מינימום התנגדות - מדובר בנגד משתנה) , או פשוט חבר את החוטים שמתחברים אליו.
×
×
  • תוכן חדש...