Jump to content

שמר

  • הודעות

    14,585
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שמר

  1. וואקום של קידום ההצתה. אבל אם התופעה החלה לפני הטיפול , שכח ממה שאמרתי ופעל לפי המלצתו של עמית.
  2. רק לפני המכון , שאלה קטנה - הרעידות החלו אחרי הטיפול ? פלאגים מתאימים ? וואקומים כולם במקום ?
  3. Give me a break
  4. ארז , המחק מתחיל תיכף לעבוד.
  5. חשבתם פעם על זה שאם לא הייתה שם ההשתוללות שישנה כל שישי , המשטרה לא הייתה טורחת ?
  6. הרמה בפורום יורדת פלאים. אתה לא מתבייש להגיד "שימות הלוואי"? קובי , הוא ימות. הכל עניין של זמן. מאדאם , ראה את הערתו של קובי כאזהרה. אם אתה חש פגוע ממשהו בפורום אתה מוזמן לפנות אל המפרסם בה"פ או אל אחד המנהלים , לא ללכלך את הפורום.
  7. קשה לך לחייג אליי יא חאפר ? אתה יודע שאני לא אעזוב אותך לבד ברגעים הקשים... אה , מיונז - תקנה בלגי , לא אמריקאי/צרפתי/ישראלי או שאר ירקות
  8. ואם אתם שואלים אותי. גם אני רוצצצצה. אם אפשר אחת שממלאה את הגרסה של הברסלבים
  9. ערוץ הסרטים הישראלי ,תוך כדי זפזופץ לא ראיתי או הבנתי יותר מדי , אבל נפלתי בדיוק על קטע שבו העלילה מתרחשת במסלול המירוצים באשקלון זצ"ל (היום מצוי שם מפעל הבירה של קוקה קולה). במבט חטוף ראיתי שם את הויזה "אלף בריכות" של מישל גדז' , החיפושית של פקה , ועוד כמה. מחר שידורים חוזרים , מומלץ לצפות , ולוא רק בשביל לראות את שיאו של הספורט המוטורי בישראל (עד עתה לפחות).
  10. התגובה הייתה בגלל שלא טרחת לבצע חיפוש , כי הנושא נדון לעייפה , לא בגלל שקשה לנו לתת הערכה גסה.
  11. שמר

    לחובבי הדראג

    ידעתי שאנשים מסוגך יחשבו על דראג קווינס...
  12. לא , בד"כ הוא ליד המפוח עצמו.
  13. http://www.thuijzer.nl/dragrace/
  14. נגד מהירות הוא הרכיב שמשנה את עוצמת המפוח (או מהירות הסיבוב שלו) ע"י שינוי המתח המגיע אליו. להערכתי זו בעיית מגעים או רכיב דפוק (אתה יודע , מעגלים אלק' נדפקים לפעמים).
  15. דבריי הוצאו מהקשרם. אם תקרא טוב תראה שעניתי לבחור שהמוסך מרוויח על החלפים גם אם הוא מוכר לך אותם במחיר אותו אתה , כלקוח פרטי, קונה מהיבואן. מכאן שהמוסך לא צריך להתפרנס ע"י העלאת מחיר החלפים בצורה קיצונית , אלא הוא חי יפה מאוד גם (ולעיתים בעיקר) מהחלפים.
  16. קרח לא מצטבר על המפוחים , אלא על הצנרת שמובילה את הגז הדחוס. לדעתי הבעייה אצלך דווקא בנגד המהירויות. האם יש מצב שזה קורה לך גם בנסיעה עם אוורור בלבד , ללא מזגן?
  17. באמת ? אתה חושב שהם לא מתפרנסים מהחלקים בלי התוספות האלה ? כל מוסך (ולמעשה כל עסק בארץ ובעולם) מקבלים הנחה ממחיר ה"מחירון" , אותו אתה משלם כצרכן רגיל. ההנחה המינימלית היא 20 אחוז. אתה באמת חושב שמוסך יכול לחיות רק על הרווח מעבודה?
  18. שמר

    ספורט חדשה לרנו

    השיא של רנו ב-F1 היה דווקא עם וויליאמס (אליפויות) בתחילת ה-90' ולא כקבוצה עצמאית (תחילת ה-80' , עת פרוסט כשל מלהשיג את התואר).למרות ששמורה להם זכות הראשונים עם מנוע הטורבו. גם בראלי , הרנו 8 גורדיני היא בעלת רקורד עדיף על ה-5 טורבו .
  19. מלבד המילה מצלמה הצלחת לשבש כמעט את כל התשובה כביש 2 הוא כביש החוף , או הכביש החדש , ונמצא בין ת"א לגלילות. כביש 4 הוא הכביש הישן , והוא נמצא בין אשקלון לחיפה , מזרחית לכביש 2. בכביש 2 אין מצלמות קבועות. בכביש 4 יש. מד המהירות החדש נקרא וואסקאר (VASCAR) , לא אוסקר. ואם מדובר במצלמה הבחור יקבל גם יקבל דו"ח , גם אם לא עצרו אותו. בין אם המצלמה נייחת (מולטנובה F6) , או ניידת ומותקנת ברכב משטרתי (מולטנובה F6A). באלנו לא תיתן פלאש ,מהסיבה הפשוטה שהמצלמה מורכבת אך ורק בניידות מהסוגים : טויוטה קארינה - מעטות נשארו שמישות , משרתות היום בעיקר במחוזות (לא במתנ"א). טויוטה אוונסיס - בד"כ ניידת לא מוסווית , אך לא בהכרח. הונדה אקורד - גם מהדגם הישן (אמריקאי) וגם חדשות (בד"כ כסופות, אך יש גם לבנות). זה בכלל לא נדיר לפגוש ניידות כאלה , אקורד לבנה מפטרלת כמעט קבוע על כביש י-ם ת"א , כמוה גם אחת כסופה , אותה ניתן לפגוש הרבה גם באיילון , בד"כ על מחלף גלילות או מחלף קק"ל. השוטרים אוהבים את קטע הכביש באיזור זכרון יעקב - עתלית ומציבים מלכודות בשני הכיוונים , ולא רק במיקום שציינת , לכן יש לפקוח עיניים לא רק במיקום ספציפי. בקיצור - כל התשובה שלך מורכבת מאוסף של טעויות והטעיות. אני מאוד מבקש להקפיד לכתוב דברים שאתה יודע עליהם בוודאות , ולא לחרטט שטויות שאין להן אחיזה במציאות. אם יש לך שאלות אחרי ההסבר הזה אתה מוזמן לפנות אליי בפרטי. ולמתן - אני כבר לא מדבר על החוכמה האדירה שבלנסוע 160 קמ"ש בתור נהג חדש - אולי אכן צומח כאן שומאכר חדש קודם לעשות את העבירה ואח"כ לשאול אם יתעדו אותה ? אני בטוח שהשופט ישמח לשמע שהיו לך ימים מיוחדים. עצה קטנה - הבנות קוראות לזה מחזור (אפרופו הנידות שחונות בשוליים ). להן התירוץ עובד...
  20. או , אם קשה לך לגשת עד החדר השני בו נמצא הארנק עם הרשיון : http://portal.mot.gov.il/RishuiWebHE/index.jsp?subject=משרדי_רישוי_קבלת_קהל
  21. נכון, אבל אם היא הייתה שחוקה (תוצאת החלקה) אז היה סיכוי שהמנוע היה מתחמם לו, ואת זה הוא לא רשם. למי שלא מבין, הרצועה של האלטרנטור מניעה גם את משאבת המים בחלק מהמכוניות. שמוליק זה ממש לא קנה מידה. לא זוכר איך זה באונו , אבל ברוב המכוניות המשאבה מונעת ישירות ולא באמצעות חגורה (בדיוק מהסיבה שהזכרת).
  22. למה?
  23. סימפטומים ? 1. רעידות בבלימה - דיסק מעוות / מחורץ בסגנון יווני רומי. 2. חריקות מאסיביות ובלימה חלשה ביחס - נסיעה ללא רפידות (על הברזל) , דיסק שחוק עד כדי כך שהרפידות כבר לא אוחזות בו כראוי.
  24. לעשות ראש - כלומר חריטה , שלייף אם צריך וכדומה - אכן לפחות 2K. הח' אטם ראש - הורדת הראש, ניקוי , הח' אטם שעולה כ-4300 ש"ח והרכבה - 900 ש"ח מספיקים.
×
×
  • תוכן חדש...