Jump to content

Niv A

  • הודעות

    1,575
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Niv A

  1. שלום לכולם הרצתי חיפוש, אך לא מצאתי את התשובה המבוקשת. אני כרגע נהג חדש , ואני מעוניין לנהוג על רכב שיש לו ביטוח צד ג' חובה ומקיף, אך לא לנהג חדש. האם אני יכול לנהוג ברכב, ובמקרה של תאונה אני מכוסה גם? או שברגע שאין ביטוח לנהג חדש, אז זה אומר שכאילו אין לרכב (מבחיחנתי ) ביטוח בכלל ואני לא יכול לנהוג בו? פשוט יש כמה רכבים שאני יכול לנהוג עליהם באופן קבוע, והם מבוטחים אך ללא ביטוחי נהג צעיר, ודי חבל לעשות על כל רכב בנפרד ביטוח. תודה מראש
  2. אוקי, אני שמח שאתה ובגירה יודעים בדיוק מה קרה. אתם הייתם שם, אתם גם ראיתם את החשבונית של התיקון, נכון? אמרתי לך את מה קרה, עם אתה לא רוצה להאמין (ואין סיבה שלא) אז אל תאמין.
  3. אבל אין נאון 01-02, לא שידוע לי. וגם עם כן יש, לא חסרות אופציות יותר טובות בתקציב שלו.
  4. זאת שיש בUMI היא 3 ליטר שנת 2000? עם כן, אבא שלי נסע עד לUMI בישביל לקנות אותה, אבל היא נמכרה בדיוק שהוא הגיע והאומגה 2001 שבYAD2, יקרה מידי, למרות שהוא אוטו מעולה. וכן, תתפלא, רצועת טיימינג יכולה לגרום להרבה נזק. אני לא משש מודע לכל הפרטים , אך אני יודע שבגלל הרצועה, הלך המחשב ועוד הרבה חלקים חשובים במנוע, וכן , הגענו ל55 אלף ש"ח.
  5. לא אמרתי כלום על הדיסקברי, לפי דעתי הוא מעולה. ואל תגזים, הטוארג עדין נחשב רכב שטח
  6. רוב הזמן אתם לא תסעו בשטח, אז לא עדיף לקנות טוארג, שנוחה מאוד בנסיעה רגילה, וגם די טובה בשטח. יצא לי לראות טוארג בשטח, והיא לא מביישת שום SUV. בכל מקרה, הייתי מנסה לברר על הFJ.
  7. ממליץ על האלמרה, היא גם אמינה ברמה גבוהה מאוד. וסיטרואן ZX, למה אתה ממליץ לו על הנאון!? לא ניראה לי שיש את הצורה החדשה בארץ, והנאון הקודמת (או שזאת אותה אחת רק לפני מתיחת פנים) פשוט זוועתית.
  8. מחזק את דעתו של רוני, האימפרזה ניראית ומרגישה כמו רכב משנות ה90. מחסנית, ה307 קיבלה 4 כוכבי בטיחות, ויש תלונות על הגיר, ועל איכות ההרכבה, ושלא נדבר על השוק. ניב
  9. שלום שי, האומגה 3 ליטר היא למכירה? עם כן, עדכן אותי בה"פ. תודה
  10. לא ממש זכור לי. אבל תאמין לי שבעיה של 55 אלף שקל היא בעיה ענקית. ולפי ספר הרכב, היה רשום טיימינג צריך להחליף כל 80K ק"מ , לנו הלכה ב45. אולי היינו צריכים להחליף כל אלף ק"מ רצועת טיימינג
  11. כן, זה האתר! תודה לך
  12. תודה רבה, זה לא האתר המדובר, אבל זה גם עוזר. בכל מקרה, מחכה ללינק עריכה : במקרה נכנסתי לשרשור בעמוד הראשי ומצאתי את האתר B2BIT.co.il
  13. אלי הכריש ( ) , הוא ציין בעמוד הקודם שהוא לא רוצה ג'אסטי. והוא גם אמר שהוא בסוף ימשיך לנסוע על הרכב של ההורים, אז כל הענין לא רלוונטי.
  14. שלום לכולם לפני כמה חודשים, חבר בפורום נתן לינק לאתר שנותן על פי נתוני הנהג וכ'ו את ההצעות הכי זולות לביטוח חובה+מקיף. אשמח לקבל את הלינק לאתר. עשיתי חיפוש בפורום ולא מצאתי תודה ניב
  15. רכב מאוד מרווח ומפואר, מקבלים איתו 8 או 6 כריות אוויר, ואת כל מערכות הבטיחות הקיימות בשוק. וגם הפריוס קיבלה 5 כוכבים ריסוק, ונכנסת בול בתקציב. לפי דעתי אין רכב שנותן יותר ממנו בתקציב
  16. קודם כל , צריכת דלק זוועתית. מנוע לא מוצלח של VW, בגלל זה גם לא משווקים אותו היום. האוטו עצמו די זריז, 9 שניות ל100.
  17. באומגה שייתה לנו, ב45 אלף ק"מ הלכה לנו רצועת טימינג, וביחד איתה היא הרסה עוד כמה חלקים (מחשב וכ'ו. רצועת טיימינג עולה 3 אלף ש"ח, אבל לנו יצא נזק של 55 אלף ש"ח , אבל מזל שהייתה לנו אחריות
  18. T6 בינתיים לא רלוונטית. מה שרלוונטי זה שהאוטו נמכר, ושהשירות של UMI והזלזול בכבוד האדם פשוט מגעיל אותי.
  19. גש למוסך לבדוק העניין. מחזור החיים של כרית אוויר היא בין 10-12 שנה, אחר כך יש מצב של כשל בכרית ובמערכת.
  20. Niv A

    חדשות רכב.

    RS, אם הייתה בודק בעמוד הקודם, היית רואה שכבר פרסמו תמונות של הZ9.
  21. Niv A

    חדשות רכב.

    תודה על התרומה שחר. הפורשה הזאת מפחידה, אבל לא הצלחתי למצוא נתוני האצה.
  22. עדכון מצער : ביום שישי האחרון אבא שלי התקשר לטרייד אין UMI כדי לברר על הרכב. UMI מסרו לו שכבר שילמו מקדמה על הרכב כבר מלפני שבוע. אבא שלי טען שכבר עבר שבוע מאז ששולמה המקדמה, וקניית רכב זה לא שוק. בסוף ירדנו מהאוטו, עד שאחרי כמה שעות התקשרו אלינו עוד פעם מUMI, ואמרו שיתכן ובעל המקדמה ירד מהאוטו. היום אבא שלי קבע לראות את האוטו בשעה 12 בצהריים, אבא שלי נסע עם מונית ספיישל עד לשם עם המחשבה לקנות את האוטו ולחזור איתו בחזרה הבייתה. הגיע לסוכנות, ובסוף התברר שבדיוק מלפני רבע שעה האוטו נמכר !! פשוט סיפור שלא יאומן, אין לכל הסוחרים האלה מילה, עובדים כמו סוחרים בשוק, פשוט שיתביישו. בן אדם רציני מצפה לקבל יחס רציני מהצד השני, אבל בסוף אתם יודעים מה הוא קיבל מהם. אני מאוד מאוכזב מכל הסיפור, ממש כבר חשבנו שהאוטו יהיה שלנו בסופו של דבר. הזהרו מסוחרים
  23. שוב שלום איך אפשר לדעת עם הרכב טופל באופן סדיר במוסך? אנחנו פוחדים לקנות רכב שהוזנח, ולאומגה צריך להחליף טיימינג בזמן, מישהו יודע כל כמה ק"מ?
  24. Niv A

    חדשות רכב.

    הZ9 אמורה להיות סופר קאר? בואו נגיד שהיא לא ניראית ממש כמו שופר קאר, אבל יפה שBMW סוף סוף בכיוון.
×
×
  • תוכן חדש...