Jump to content

רוטנברג

  • הודעות

    853
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רוטנברג

  1. לצערי מכרתי את הניו פליסיה עקב נסיעה ארוכה לחו"ל , אבל גם איתה עשיתי את הנסיעה לאילת פעמיים שלוש והיה נהדר אם כי 15.5 לליטר אבל אין מה להשוות לחויית הנסיעה ב 206 . לגביי צריכת הדלק מדובר במודל 2008 של ה 206 יכול להיות שעשתה 18 לליטר היות והחזרתי מיכל עד איפה שהמשאבה מילאה אבל נראה לי שעשתה בטוח 18 לליטר
  2. בשנת 1991 היה לי אונו 60 1986 , מכונית שהייתה אמינה מאוד אבל 4 הילוכים לא כדי עדיף 5 , המכונית הייתה די חסכונית ואמינה למעט התפוחים שהחלפתי , עד עכשיו היה לי ניו פליסיה שנת 2000 הייתה אמינה למעט משאבת הגה שהלכה 1200 שקל בצמפיון כולל עבודה , אבל לא מספיק חסכונית לטעמי 10 קילומטר לליטר בעיר בלי מזגן ו 15 בערך מחוץ לעיר , המכונית הייתה נעימה לנסיעה
  3. וגם חסכונית 20 קילומטר לליטר עם מזגן ו4 אנשים
  4. תודה על העצות , חזרתי שלשום מאילת , לבסוף חברת ההשכרה עם השברולט הסכימה לבטל ללא ה300 שקל ולקחתי מחברה אחרת את ה 206 1400 . המכונית מהירה (גם עם האישה השמנמנה והילדים) אפילו לקחה מאזדה 3 עם נהג יחיד .... הילוך ראשון משכתי עד 40 הילוך שני עד 70 + פשוט מכונית מדהימה ונוחה עד כדי כך שלא הרגשתי את הנסיעה והייתי יכול לעשות את אילת תל אביב אילת פעמיים באותו יום (קצת היה צפוף להם מאחורה ) נסעתי דרך הערבה כי לילדים לא הייתה את הסבלנות לנסיעה ארוכה . וגם בדקתי זה עשה בערך 20 קילומטר עם מזגן ו 4 אנשים כל הדרך מי שנוסע לאילת אז כדי שיחגור גם מי שמאחור כי אורחים במלון שלנו סיפרו שקיבלו על זה 250 שקל....
  5. תוכנית טובה , אבל ב 10:30 בערוץ אגו כל יום יש תוכנית שאני אוהב יותר עם מכוניות ראליות ולא רק של חלומות
  6. אני הייתי לוקח גרר ומעלה עליו את המכונית . הכי טוב .
  7. איך הצריכת דלק מחוץ לעיר של השברולט אבאו?
  8. אני אמור לנסוע לאילת עם האישה + 2 הילדים , ביקשתי רכב ידני והוצע לי ה שברולט הידנית (בלי התחת) לאחר שביצעתי את ההזמנה בררתי בחברה אחרת והופתעתי לגלות שיש להם פג'ו 206 גם ידנית. נורא התאכזבתי כי אני יודע שה206 נורא חסכנית ושכבר ביצעתי את ההזמנה וביטול יעלה לי 300 שקל . אז אני שואל מה יותר חסכוני ועד כמה ומה יותר מהנה לנהיגה ואיך השברולט הזאת ואם בולעת דלק לדגם של שנת 2008 תודה
  9. גם אני הייתי לוקח כזאת
  10. קרוב שלי עושה עלייה לארץ מגרמניה (הוא גם נכה) אם הוא מביא רכב לארץ אני יכול לנהוג בו אם זה כתוב על השם שלו ?
  11. אני מעוניין לקנות מכונית , איזה מכונית יותר חסכונית-עם הזרקה (החדשות) או קרבורטור (הישנות) לקנייה?
  12. התבלבלתי עם הרנו 19 , אני חושב שהן דומות.
  13. איך הרנו מגאן מודל 1994 1800 ידנית ? חסכונית , אמינה ?
  14. באיזה רכב מדובר ? יש את אשר מזגנים בבני ברק ליד המכבי אש , זול ואמין מאוד
  15. נראה שפותח השירשור גם היה מאמין שיתנו לו מעל מחירון , טנדרים ומסחריות נימכרות 50 אחוז מתחת למחירון
  16. סוזוקי 1000 סמק מודל 1987, 4 הילוכים שתי דלתות , איך המכונית והאם חסכונית , כמה עושה לליטר בעיר ומחוץ לעיר ?
  17. יש בדרך ההגנה בתל אביב את מצברי ברנשטיין - גם משומשים וגם חדשים. קניתי ממנו פעם מצבר ישן של פג'ו שהחזיק הרבה זמן
  18. חלפים ארופאים לא יקרים , אני הייתי הולך על ארופאית ידנית , היפניות האוטומטיות בולעות דלק.
  19. בנסיעת מבחן שעשיתי על המאזדה 2 , האוטו היה די בסדר , אבל כבעלים לשעבר של ניו פליסיה המכונית הייתה סוס עבודה מהירה ודי חסכונית ,אני הייתי לוקח את הסקודה הידנית
  20. לפני חצי שנה השכרתי רכב ,התייעצתי עם בעל החברה איזה רכב לקחת ,הוא אמר לי שגם היונדאים החדשות בולעות דלק ולא מדובר רק במכוניות האוטומטיות אלא גם הידניות לטענתו הידניות גם שותות כמעט כמו האוטומיטיות
  21. היום ראיתי את המכונית והופתעתי לראות שיש לה 4 הילוכים שזה מאכזב , אבל בנסיעה הייתה מהירה וזריזה מאוד.
  22. את הסקודה לצערי מכרתי עקב נסיעה לחו"ל ובה היה מזגן מעולה עכשיו אני בחיפושים ....
  23. אני מתל אביב , מדובר בפיאסטה 1100 מודל 1990 שתי דלתות, אבל אני לא בטוח שהמכונית מתאימה לי היות ויש לה 4 הילוכים ,זה הזכיר לי את האונו 60 1100 סמק שהייתה לי שהייתה עגלה אמיתית , אבל לא זאת הבעייה ,עשיתי סיבוב היום על הפיאסטה והופתעתי לראות שהמכונית מהירה במיוחד אבל במצב עמידה האגזוז מסריח קצת מריח של עשן לא נעים. לרפי , האונו הזאת עם המזגן גם נוסעת באיזה מצב המכונית ?
  24. אני מעוניין לקנות מכונית שאין בה מזגן אבל לא בטוח שאוכל לשרוד את החום הנורא של יולי אוגוסט , כמה עולה התקנה של מזגן וכמה עולה מזגן שכזה (שאלתי מתקין אחד ואמר 4000 שקל וגם לא בטוח שאפשר לעשות את זה-במחיר כזה כמובן שזה לא משתלם) האם אפשר לקנות משומש ולהתקין אם כן אז אם מישהו מכיר מתקין זול ואמין?
×
×
  • תוכן חדש...