Jump to content

אברהם א

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אברהם א

  1. אברהם א

    מיצובישי ASX

  2. נראה לי שגם לבר בוסטר דלוק לשעה גם יעבוד,
  3. לא ראיתי שכתוב שם שזה gan 65w
  4. אפשר דוגמא
  5. אם כן יכול להיות שזה השטיק של היבואן, מוציא רכב תקול, ועושה יעני השתתפות של 50% כשאתה משלם 100 אחוז על התקלה
  6. כבר דווח כאן שיש אופציה להעביר טסט בתשלום שווה ערך לטסט כשהרכב חונה אחר כבוד בחנייה שלך,
  7. צודק לגמרי, לדעתי הפתרון לזה להשים גדר ממש נמוכה עד גובה הברך בערך לאורך של מאה מאתיים מטר, ואז פתח, וכן הלאה, אחרי שכמה רוכבי אופניים יצפרו למישהו הוא יבין שמקומו לא בשביל האופניים אלא במדרכה, יש כאן באמת שלוש קטגוריות, א, הולכי רגל בערך 5 קמ''ש, ב, רוכבי חשמליים למיניהם 20 קמ''ש פלוס ג, רכבים 50 קמ''ש, וחובה להפריד ביניהם, ומה שבעיקר חובה שלא קורה עד היום רק קצת זה לתת מקום ושבילים לרוכבי החשמליים ואז יהיה מוצדק והגיוני לקנוס אותם אם הם נוסעים על המדרכה והכביש, זה הטמטום של המדינה תוקעים אנשים טכנית תחבורה דפוקה והפתרון לכל דבר זה קנסות ומיסים שאפילו לא הולכים ליעול התחבורה,
  8. מישהו יודע איך מתמודדים עם זה בחו''ל?
  9. חוץ מזה הוא רכב מאוד ''מגניב'', כלומר גניב
  10. צודק כל נתב מאושר ce עובר, אבל רחפן בתדר 5 גיגה הרץ לא עובר אלא רק 2.5,
  11. על זה אני מדבר, לבקש מהמוכר שישנה את הטקסט כותרת, זה כתוב באפליקציה של דואר ישראל מה כתוב בכותרת של כל משלוח, כל טקסט שכתוב בו רכב, רחפן, וכדו' נבדק,
  12. צריך לבקש מהמוכר שיכתוב על זה דיסק און קי וכדו', גם לי היה בעיה כזו, בקיצור כל דבר שקשור לרכב תבקש מהמוכר שיכתוב משהו אחר, עכשיו הגיע לי רחפן תחת התווית ריהוט😀,
  13. לא, סוזוקי, אבל זה בשיתוף פעולה עם טויוטה, יכול להיות שכל הפנים הוא טויוטה, אבל זה נמכר בתור סוזוקי,
  14. אתה מפעיל בסמארטפון מוזיקה לבלוטוס ממש כמו באוזניות, המשדר ממיר מהבלוטוס ישר לרדיו, זה אמור לעבוד אוטומטי בהפעלה של הרכב, זה מאוד נח בעיקרון,
  15. יש פתרון שעובד לי מצויין, אמנם הדיבורית סבירה ולא תמיד שומעים אותי, אבל למוזיקה זה מצויין, אתה בוחר תדר במשדר ומכוין את הרדיו על אותו תדר, מחבר את המשדר לבלוטוס וזה עובד פצצה מניסיון, זה לא הדגם שיש לי אבל זה הרעיון, בהצלחה https://he.aliexpress.com/item/1005005060630213.html?spm=a2g0o.detail.0.0.2106HENzHENzp3&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40000.327270.0&scm_id=1007.40000.327270.0&scm-url=1007.40000.327270.0&pvid=d227638f-88be-480a-8aad-626badd07f3a&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40000.327270.0,pvid:d227638f-88be-480a-8aad-626badd07f3a,tpp_buckets:668%232846%238109%231935&pdp_npi=4%40dis!USD!6.22!3.3!!!44.08!!%40214100f417012765722517781e118c!12000035199495789!rec!IL!1863850744!
  16. דוקא נראה לי https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/אריה-הים-byd-sea-lion-07-החשמלי-נחשף,
  17. האמת היא שהסתכלתי ואין עשן לבן, השמן מנוע שחור, אבל יש ירידה בנוזל הקירור ללא דליפות גלויות, ולא ידעתי לבדוק איפה הנוזל קירור דולף, מעניין, בכל אופן הגיוני מאוד שזה אטם ,
  18. המנוע מתחמם [מאזדה 323], ואני רואה במיכל עיבוי בועות, הנוזל קירור מתאדה ואני צריך למלאות אותו הרבה, זה אומר שיש תקלה בראש האטם כמו שכתוב באיזה אתר שצירפתי פה? וא''כ מה העלות פחות או יותר של תיקון כזה דבר, תודה רבה 7. תקלה בראש האטם זה המצב הגרוע ביותר האפשרי במקרה של התחממות יתר של הרכב. אטם הראש מהווה רכיב חיוני בגוף מנוע הרכב. אטם ראש המנוע, כשמו כן הוא, אוטם את תאי הבעירה, הקירור ושמן המנוע. אטם ראש המנוע אחראי על איטום גזי בעירה בלחץ גבוה, אוטם ומונע זליגה של נוזל קירור המנוע ושמן המנוע. אם אטם ראש המנוע ניזוק, התוצאה עלולה ליצור תקלות חמורות בתפקוד המנוע וחלקיו. לכן, אם רכבך מתחמם יתר על המידה על בסיס קבוע ואינך מאתר את כל הסיבות שהוזכרו לעיל, יש להניח כי הבעיה טמונה באטם ראש המנוע. אתה יכול לזהות אותה באמצעות התסמינים הבאים: - סימני נוזל הקירור דולפים על דופן מנוע הרכב. - עשן לבן נפלט מצינור הפליטה (אגזוז). - בועות במצנן או במיכל העיבוי. - צבע שמן המנוע חלבי לבן (רואים על מדיד השמן). - ירידה משמעותית בנוזל הקירור ללא דליפות גלויות.
  19. כמה זה ציבור גדול לדעתך? 20%? 10%? לדעתי הציבור שלהם נע בין פחות מאחוז למקסימום 3% שתופס את כל הפריים על החרדים בתקשורת, תבדוק לבד כמה אחוז של ציבור קנאים יש, [דרך אגב זה אנשים שלא מצביעים בבחירות ורוב החרדים כן] זה כמו שחרדי יפתח שבוע אתר חדשות חילוני ויראה שם שנתפסים על פשעים וכדו' ויגיד וואלה יש ציבור חילוני גדול שפושע,
  20. תשובה התשלום לנטפרי הוא זול ברמה הזויה, , הבעיה היא שחברות התקשורת לא מוכנות לעבוד אתם אלא רק במחיר גבוה בגלל שעל הסים אין דמי קישוריות כי הוא רק אינטרנט ועוד תירוצים אז לספק התקשורת משלמים מחיר גבוה מהממוצע, אך הכסף לא מגיע לנטפרי אלא לחברות התקשורת,
  21. שלום אני מעוניין במצלמת דרך קדמית אחורית vfm פלוס דבר שמאוד חשוב לי שזה יצלם את פנים הרכב כלומר את הנוסעים מאחורה, יש למישהו המלצה?? תודה רבה
  22. איזה רכב?
  23. אולי עם מולטימטר
×
×
  • תוכן חדש...