Jump to content

אברהם א

  • הודעות

    163
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אברהם א

  1. קיה EV9
  2. זה מודבק כל כך יפה שצריך לומר שבעל הרכב הוא זה שקונה רכבי אספנות לשימוש אישי או לפירוק...
  3. למה אין בכל מחסום מכשיר זיהוי למשבשי תדרים?
  4. מסתבר שזה היה חברה שבה יש אופציה להחזרה חינם,
  5. טענו בעבר על פיאט טיפו
  6. דרך אגב אם מרוב מיסים העסק לא יוצא לכם ריוחי אפשר בדרך כלל פשוט לא לשלם מיסים ולבקש מחברת השילוח להחזיר למשלח ללא תוספת תשלום, כך זה היה בביגוד שקניתי אי פעם,
  7. מסתבר שהתשובה היא ודאי שזה אפשרי, השאלה היא האם עושים את זה, מאוד יתכן שכן, וגם אם החברה היצרנית לא, אז גופים עם יכולות סייבר גדולים כן,
  8. אם אתה רוצה חשמלי 7 מקומות יש את המקסוס איוניק 5, אבל מסתבר שעדיף את הבי וי די טאנג שהוא עם 530 ק''מ טווח, אבל מתחיל ביד 2 ב230000,
  9. בודקים את זה? @Be roo
  10. רק אני לא מצליח לראות את התמונות?
  11. זה לא אמור להיות בעיה עם כבל ירוק, ובסופו קוביית תקע כזו, כשאת כל חורים אתה ממלא בסיליקון, [לא ממליץ בכלל, אבל למאלתרים זה פתרון מאולתר]
  12. יש סיינה היבריד ביבוא מקביל של טראגט מוטורס, תבדוק איתם,
  13. כואב הלב, הוציא לי לגמרי את החשק להחזיק רכבים יקרים, אפשר להנות מהם באופן חד פעמי בהשכרות בחו''ל,
  14. אני מעוניין במולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011 אני לא צריך אינטרנט וויז וכדו', אלא רק מצלמת רוורס, ורדיו, ודיבורית מספיק לי 2 גיגה? או צריך 4? והאם אני צריך קנבוס יעודי לשברולט או מספיק הקנבוס שמגיע עם זה לדוגמה? תודה רבה
  15. מה שאני עשיתי במאזדה 323 שהיתה לי פשוט לקחתי מברגה חיברתי לה קודח וקדחתי בצופר של האזעקה שתים שלוש קדיחות, והוא מת, זה לא קשור לצופר ההגה,
  16. לא התפספס לי, אולי להם, סמס זה לא דבר שמתפספס
  17. אני לא קבלתי, הלכתי למבחן התאוריה ורק לאחר שעברתי קבלתי סמס שעברתי ואני יכול להתחיל שיעורים,
  18. אז למה טסלה עשו את זה? תאמין לי זה לא פגע להם במכירות אלא הפוך, זה יצר תדמית שהרכב לא גניב עם שאר הפיצ'רים נגד גנבות שלהם, ואפשר לעשות עדכון רק לארצנו מוכת הגנבות ותאמין לי זה לא יפגע במכירות של החברה,
  19. טסלה עשתה, ומשום מה לא לומדים ממנה, זה אמור להיות שדרוג פשוט ברכבים תומכי OTA , פשוט לעשות קוד הקשה במסך הרכב,
  20. כי אתה מקשה על עצמך בהרבה גרמים,
  21. אני דווקא לא מבין את הענין, זה סתם בראש, גם תז אין שום בעיה להשיג עם אגרון, לעבריינים יש דרכים להשיג את זה ממילא,
  22. ורק אז ללכת לבדיקת ראייה? או שמייד אני יכול ללכת לבדיקת ראייה? לא קבלתי שום אישור לא במייל ולא בסמס
  23. תוסיף לאשכול איך אני יודע שיש לי צרפתית
×
×
  • תוכן חדש...