דרך אגב אם מרוב מיסים העסק לא יוצא לכם ריוחי אפשר בדרך כלל פשוט לא לשלם מיסים ולבקש מחברת השילוח להחזיר למשלח ללא תוספת תשלום,
כך זה היה בביגוד שקניתי אי פעם,
אני מעוניין במולטימדיה לשברולט טראוורס, 2011
אני לא צריך אינטרנט וויז וכדו', אלא רק מצלמת רוורס, ורדיו, ודיבורית
מספיק לי 2 גיגה? או צריך 4?
והאם אני צריך קנבוס יעודי לשברולט או מספיק הקנבוס שמגיע עם זה לדוגמה?
תודה רבה
אז למה טסלה עשו את זה?
תאמין לי זה לא פגע להם במכירות אלא הפוך, זה יצר תדמית שהרכב לא גניב עם שאר הפיצ'רים נגד גנבות שלהם,
ואפשר לעשות עדכון רק לארצנו מוכת הגנבות ותאמין לי זה לא יפגע במכירות של החברה,