הספורטאז' זהה לטוסון היוצא! גם לקיה יש ספורטאז' חדש שזהה ל-IX35 ! בגלל החלטת יצרן (יונדאי האחות הגדולה של קיה) אז הספורטאז' החדש יגיע רק בעוד שנה,לגבי הספורטאז' שנמכר מדובר באח זהה לטוסון הוותיק והמוכר, צריכת דלק גבוה,לא מצטיין בשום דבר ולא רע בשום דבר עם היה נמכר חדש ב-140K בהחלט היה מדובר ברכישה טובה.