Jump to content

op21

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי op21

  1. אם התקינו לך את הקודן כמו שצריך הוא לא היהי מחובר על פיוז של הרכב ישירות אלא על פיוז הגנה משלו. (לא בתיבת פיוזים.) בלי קשר, לפעמים הכבל של הקודן עצמו מתנתק ולא קצר בחשמל ואז הוא לא יעבוד לך. במילים אחרות...איש מקצוע. מאיפה אתה?
  2. לפורדים הרבה פעמים יש בעיה של נעילה מרכזית... נסע לנתק מצבר למספר דקות ולהחזיר, לרוב זה עוזר (עד לפעם הבאה שזה יקרה). ד"א...וודא שיש לך את הקוד לרדיו אחרת הוא יינעל. (בד"כ נמצא בתוך התא כפפות בצד שמאל.) בהצלחה, עופר
  3. אני לא ייכנס יותר מדי ל "למה כן או לא"... המלצה שלי מניסיון של חבר - אל תלך לשם (רעננה). עופר
  4. אתה צריך שיחליפו לך מנוע נעילה בדלת קדמית שמאל. עלות אמורה להיות בין 150-200 כולל עבודה וכד'. עופר
  5. op21

    כספת או לא כספת

    safecar היא החברה היחידה בארץ שמייצרת כספות אלומיניום. כל השאר מייצרות ברזל (שהם בעצם החיקוי הזול של האלומיניום). עוד לא נתקלתי בתופעה של מחשב ש"התחמם" עקב התקנת כספת (לפחות לא מאלומיניום)... במיוחד אלפי הבדלות שאתה מדבר על מאזדה 3 (הכספת יושבת אך ורק על הקונקטורים של המחשב ועוד מספר סנטימטרים אקסטרא) כך שכל המחשב עצמו + צלעות הקירור שלו חשופות לגמריי לתא מנוע... לגבי המחיר...אין לי מושג אם אפשרי לשלם אקסטרא פרמיה, אבל אני מאמין שמחיר הכספת יהיה הרבה פחות מהפרמייה. (שוב - עוד לא נתקלתי ברכב שהמחשב התחמם בגלל כספת אלומיניום) מה כן? לפעמים אחד הניתוקים של הקודן (לא יודע מה קיים אצלך) נמצא בתוך הכספת (כיוון שהוא נמצא על החוט של המחשב) ואז אם יש תקלה בקודן לפעמים צריך לפרוץ את הכספת כדי להגיע אליו. אני ממליץ (אין לי שום זכויות בסייפקאר או בכל חברת כספות זו או אחרת) בהצלחה בכל מקרה, עופר
  6. מה שלא רשום מחיר - לשלוח הצעות הגיוניות... כללי: - שישיית פלאגים DENSO IRIDIUM IK20. במחיר 320 ש"ח. - גליל לדים (5 מטר) לרכב (12v) מוגנים מים עם פס הדבקה. נשאר אחד לבן ואחד אדום. במחיר 120 ש"ח לגליל.... - סט ברגי טלטלים ARP למנועי XU של פיז'ו סיטרואן. (חדש באריזה) במחיר 280 ש"ח. - לוח שעונים של פיז'ו 306 דור שני (דיגיטלי). בערך עם 155000ק"מ. במחיר 350 ש"ח. - ידית וישרים מקורית של פיז'ו 406 במחיר 180 ש"ח. חלקים לרכב : BMW E30 1989 - דשבורד קומפלט - מגש אחורי עליון. - מושב אחורי (גב+תחת) צבע כסף מעור - חגורות בטיחות קדימה + אחורה. - כיסוי אחורי למושבים קדמיים מפלסטיק שחור קשיח. - פאנלים ודיפוני דלתות..חלקם מצב לא משהו (טוב לשיפוץ) - ספי דלת. (אחד שלם והשני קצת שבור) - זוג סוככי שמש שחורים. - תעלות איוורור פנימיות. (בתוך הדשבורד). - 3 ידיות אחיזה עליונות. (אלה שעל הגג מבפנים). - לוח שעונים (עם שעון טורים)...במחיר 350 ש"ח. - פאנל מיזוג שחור. - מיכל עודפי מים (תא מנוע). - זוג דיפוני קורות קדמיות עליונות צבע שחור. - הפלסטיק של הקונסולה התחתונה. (איפה שהבלם יד). - זוג מנגנוני חלון חשמלי קומפלט לדגם 2 דלתות. (החלפה בלבד ללא תשלום בעד זוג ידני של 2 דלתות). - מוט הילוכים במחיר 150 ש"ח. (כולל את הפלאח ברזל שמתחתיו.) לפרטים נוספים ה"פ או פלאפון 054-3061995 עופר
  7. 6 פלאגים דנסו אירידיום IK22 350 ש"ח לוח שעונים פיז'ו 306 XSI דור שני, (אם אני לא טועה עם בערך 155000 ק"מ) 350 ש"ח. סט ברגי טלטלים ARP למנועי XU של פיז'ו סיטרואן. חדשים באריזה. (מעולה למי שמחזק מנוע ועולה בטורים ולא מחליף טלטלים) 350 ש"ח. ידית וישרים מקורית של פיז'ו 406 200ש"ח. 054-3061995 עופר
  8. מעולה! אני מכפר סבא.... דבר איתי מחר 054-3061995 עופר
  9. פייזר, מאיפה אתה? יש לי סכין כזאת אם תרצה להשאיל אותה ליום-יומיים.
  10. op21

    זיהוי חולץ

    מגבים (של שמשות) בעיקר משמש לזגגים.
  11. op21

    הפיכת חניה פרטית למחסן

    זה לא אפשרי כי זה לא פרטי שלך לפי מה שהבנתי מאיך שהסברת את זה. זאת חניה פרטית של הבניין, אבל לא של דייר ספציפי בטאבו. אסור לך. מותר לך לעשות כל מיני דברים אם היא שלך פרטית בטאבו.
  12. מעולה! אבל זה לא מה ששאלתי. מה ששאלתי זה: אם הוא מפרק אצל מוסך רגיל (מורשה משרד התחבורה)....יעבור עמדה 1 או שצריך אישור מיוחד?
  13. שלום, לחבר יש מאזדה 3 עם מערכת גז. הוא מעוניין לפרק את המערכת גז מהרכב בצורה רשמית ברישיון. לפי מה שאמרו לי הוא יכול לפרק את המערכת גז מהרכב וללכת לעמדה 1 בחולון ולהוציא רישיון חדש ללא הרישום של הגז ברישיון. זה נכון או שצריך שמקום שמורשה לפירוק מערכת גז יעשה את זה? תודה, עופר
  14. אחרי שאתה מקיש את הקוד נסה לחכות 1-2 שניות אחרי צליל האישור ולאחר מכן לנסות להניע. יש קודנים מסויימים שיש להם זמן מסויים עד שהעלוקה (לרוב אלחוטית) מקבלת פקודה
  15. זה שאתה נדרש למערכת איתור זה לאו דווקא אומר איתוראן... יש לך 3 חברות בארץ שעושות מערכות איתור: - איתוראן - פוינטר - סקיילוק. אתה יכול לבחור כל אחת מהם, כל עוד שהם יתקינו מערכת שתואמת לדרישת ביטוח שלך. הביטוח לא יכול לבקש ממך להתקין חברה ספציפית. ובנוגע למי שציין פה רק אצל היבואן או משהו כזה.... מי אתם חושבים יושב בבונדד של היבואן, אם לא מתקינים של איתוראן \ פוינטר \ סקיילוק בעצם? אין שום הבדל איפה אתה מתקין כל עוד המתקין מקצועי ויודע מה הוא עושה. בהצלחה, עופר
  16. 6 פלאגים דנסו אירידיום IK22 350 ש"ח לוח שעונים פיז'ו 306 XSI דור שני, (אם אני לא טועה עם בערך 155000 ק"מ) 350 ש"ח. סט ברגי טלטלים ARP למנועי XU של פיז'ו סיטרואן. חדשים באריזה. (מעולה למי שמחזק מנוע ועולה בטורים ולא מחליף טלטלים) 350 ש"ח. ידית וישרים מקורית של פיז'ו 406 200ש"ח. 054-3061995 עופר
  17. החוט שמגיע לחיבור הREMOTE במגבר חייב להגיע מההדלקה של הרדיו. אם אין לך חוט בקונקטור של הרדיו שרשום עליו REMOTE או POWER REMOTE אז תראה אם יש לך שם חוט שרשום עליו POWER AMP אולי. אם אין לך שום חוט כזה ואתה בטוח אז תחבר את המגבר לACC. כל זמן שהרכב עם סוויץ פתוח המגברים יהיו דלוקים.
  18. תעלה תרשים של הערכה שהתקנת. יכול להיות זוג חוטים שחתכת שצריכים ללכת למינוס.
  19. המחיר לכספת משתנה בין חברת ביטוח אחת לאחרת...לפעמים גם הביטוח לוקח 50% מעלות הכספת על עצמו כך שזה יכול לצאת לך 200 ש"ח בערך. תתקשר לסוכן ביטוח שלך ותבדוק אם תהיה לך כספת האם זה יספיק (כן...) ומה תהיה העלות.
  20. למען הסר ספק - אין לי כל עניין או כסף ממכירת כספות....אני רק מתקין אותם. לא מעט זמן ולא מעט רכבים עברו תחתי בהתקנת כספות(כמעט כולם אלומיניום, לא ברזל!) ועד היום מעולם לא נדרשנו לבצע פריצת כספת ברכב מסיבת "התחממות המחשב" או משהו בסגנון. שבוע טוב, עופר
  21. אתה בעצמך רשמת שזה עושה בעיות בגלל שהספרות לא נלחצות, אז למה לבטל קודן? הרי אם רכב מגמגם לצורך העניין...אתה תתקן אותו או תחליף, כנראה תתקן. כל מה שאתה צריך זה ניקוי הפרינט וכרית לוח מקשים חדשה.. ביטול הקודן כמו שקודמיי רשמו תלוי בסוג הקודנית וסוג הרכב. גש לכל מתקין מיגונים ותחליף כרית לוח מקשים. עופר
  22. זה רק מחזק את מה שאמרתי מקודם (לא מקצועי). בהחלט אפשרי ועושים את זה על בסיס יומי. עופר
  23. היבואנים זה רשת רב בריח מוטורס בכל אחת מחנויות הרשת אמור להיות. תברר מה החנות שקרובה אליך. עופר
×
×
  • תוכן חדש...