op21
-
הודעות
132 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי op21
-
הקפצה. בוצע טיימינג מלא במוסך מורשה, (הכל חלקים מקוריים) ***עלות הטיפול הינה מעל 6000 ש"ח...יש חשבונית***
-
נוספה רביעייה צמיגים חדשים (תאריך ייצור מלפני 4 חודשים) toyo t1r. 0543061995 עופר
-
406 קופה שנת 1998 (רק בשנה הזו הגיעו לארץ). מנוע 3000 סמ"ק, אוטומט. צבע צהוב. 183000 ק"מ. (בכמעט שנתיים האחרונות מאז שהיא אצלי הרכב עשה 13,000 ק"מ). שמורה להפליא עם תוספות. מטופלת בזמן תמיד, מיומה הראשון במוסכים מורשים של היבואן. (תיעוד מלא). 054-306-1995 עופר
-
עדיין אקטואלי. לרגל הזדמנות שעלתה... למשך השבוע הקרוב בלבד המחיר הוא 67000. עופר
-
אתה מדבר על אמפר? 15אמפר? אני שואל לגבי מספר הפיוז בתיבת פיוזים... עופר
-
שלום, מישהו יכול לומר לי מה המספר של הפיוז של המצית הפנימית ברכב? קסארה 2001 ידני,2 ליטר, דגם מילניום. (דור 2). תודה
-
התחלפה לה השנה ועדיין מחכים
-
עדיין אקטואלי
-
406 קופה שנת 1998 (רק בשנה הזו הגיעו לארץ). מנוע 3000 סמ"ק, אוטומט. צבע צהוב. 179000 ק"מ. שמורה להפליא עם תוספות. מטופלת בזמן תמיד, מיומה הראשון במוסכים מורשים של היבואן. (תיעוד מלא). http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=33&SubModelID=295&FromYear=1998&UntilYear=1998&Auto=1&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=2100&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=&ImgOnly=1 054-306-1995 עופר
-
שלום, במשפחה חושבים לרכוש לנטיס. הרכב המדובר הוא שנת 2000, מנוע 1800. בגדול, לפי שיחה ראשונה עם המוכר, הבעייה היחידה שיש לרכב היא שיש לו ק"מ גבוהה (270K). בקרוב נלך לראות את הרכב ואז אני אוכל לרשום גם איזה מהרמות גימור הוא ואיך שאר הרכב.... אבל בגדול בשיחה ראשונה הוא דיבר על 7-8 מתחת למחירון עקב הק"מ הגבוהה. (מחירון 30500) אם שאר הרכב סביר יחסית לשנתון - המחיר טוב לרכב כזה? תודה.
-
למכירה פיז'ו 406 קופה מנוע 3000סמ"ק v6 יד 4 שנת 1998 אוטומטית. 178000 ק"מ. צהובה. מהיום הראשון על הכביש(הבעלים היה מנכ"ל אלכס אורגינל) ועד היום מטופלת במוסכים מורשים בלבד(תיעוד מלא מהיום הראשון). שמורה ובמצב תצוגה! (אחת מתוך בערך שבעה שיש בארץ) 79000 ש"ח. גמיש מעט. 0543061995 עופר
-
למכירה בליינדר m20. סט שלם שכולל מוח, חיווט, 2 עייניות ונורת אזהרה. 1300 ש"ח כפ"ס, עופר 054-3061995
-
לירון, זה ממש לא חדש... הדור השלישי והשני פחות. אבל הדור הראשון של ה306....תראה לי 306 דור ראשון אחת שהדשבורד שלה לא מקרקש ועושה רעשים של דלת עץ של מכשפה, שהפתחים של המזגן לכיוון השמשה לא סדוקים ועוד ועוד... הכל עניין של איכות חומרים. ברור שזה גם קשור לשמש הישראלית הרצחנית...אבל זה מה יש. ה 205 זה כבר ברור, וה106, לטעמי בשנתונים עד סוף שנות ה 90 גם כנ"ל. עופר
-
erez59, אני לא יודע מי זה אח שלך או על מה הוא מסתמך, אבל הוא טועה - ובגדול. אולי הוא חשב שאמרת לו 306...כי הם ידועות באיכות פנים שבאמת מזוויעה. בהזדמנות תגיע למפגש של psi ותתרשם בעצמך מהאיכות חומרים של הרכב. בנוגע למי ששאל על אינפורמציה נוספת... הגיעו לארץ בשני אופציות מנוע - 2 ליטר אטמוספיירי \ 3 ליטר אטמוספיירי. 2 ליטר מוציא אם אני זוכר נכון באיזור ה 135 כ"ס. \ 3 ליטר 194 כ"ס. כמעט כולם הגיעו עם גיר אוטומט - חוץ מאחד או שניים. (גיר 5 הילוכים). הפנים של הרכב מאוד מפנק(בעיקר בדגמי ה 3 ליטר) וכולל בין היתר: - סלון עור מלא, מושבים חשמליים(קדימה-אחורה-למעלה-למטה), חימום מושבים, הגה עור, תאורת סוככי שמש, תא מטען מאוד גדול ועוד.... עופר
-
התאמת ג'נט עם אופסט שונה מנתוני יצרן - 106 96 1400
op21 פרסם הודעה בנושא של matzri בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תרכוש ספייסר 5 מ"מ, וברגים ארוכים יותר ונגמרה הבעייה. עופר -
קודם כל תודה, זה באמת לא שלא ציינתי מחיר מסיבה כלשהיא ספציפית. אין לי כיוון מסויים מבחינת המחיר. הכל תלוי במוצר עצמו...אם אני יראה משהו באלפיים שקל יותר ממה שאני יחשוב באותו הרגע והוא ימצא חן בעייני אז יש סיכוי שאני ירכוש אותו. אבל בגדול אני מניח שמדובר עד איזור ה 5 + -. ד"א ... הQUOTTRO הזה.. זה נראה לי משהו שעתיד להתקלקל \ איכות סבירה - , אני טועה? עופר
-
שלום, ערכתי חיפוש באתר ולפי מה שראיתי הרוב ממליצים להביא מכשיר מחו"ל, ולא מהארץ בגלל הבדלי המחירים. אני בעיקרון חושב לרכוש מכשיר רדיו דיסק dvd (מסך נשלף), דין 1, רצוי מסך נגיעה, bt . התקציב לא ידוע כרגע...פשוט מחפש כיוונים. דבר נוסף, אני לא מחפש לעשות מערכת "high end" ברכב או משהו כזה. סה"כ להנות ממוזיקה\קליפים \ סרטים לאישה בזמן נסיעות. אם יש הצעות בארץ \ חו"ל אני אודה לכם. תודה, עופר
-
עדכון.... המחיר הינו 54000 ש"ח. מעט גמיש מעבר. עופר
-
למכירה אלפא רומיאו 147 שנת ייצור 2002 מנוע 1600 סמ"ק. ידני. 5 דלתות. הדגם המפואר - 120 כ"ס...במקום 105כ"ס הדגם הרגיל. מפרט ותוספות מקוריות: הגה+ידית הילוכים מעור, תזמון שסתומים משתנה, ג'אנטים 15, משענת יד+תא בין המושבים הקדמיים בקרת אקלים, בקרת שיוט, 6 רמקולים... 146500 ק"מ. צבע שמפניה(כסוף ירקרק) עבר טיפול טיימינג ב 120000 ק"מ. עבר טיפול שמנים וברקסים ב 141000 ק"מ. המחירון הוא מעט מעל 63000 ש"ח. אני מבקש 59000 ש"ח - מעט גמיש במחיר. אני מאיזור המרכז.0543061995 אם אני לא עונה - להשאיר הודעה ואני אחזור אליכם.
-
המחיר העדכני הוא באיזור ה 59000 + - ש"ח. גמיש למקרה של ליקויים. לרכב יש טסט עד סוף יוני 2009. 054-306-1995 עופר
-
למכירה הרכב שלי(סילבר), אני יפרט קצת על הרכב, למנוע שאלות עתידיות למתקשרים. מנוע: - מנוע 306 gti משנת 98 - על המנוע כרגע יש (+ - ) 160,000 ק"מ - קיט פילטר פתוח בניה עצמית(במיקום המקורי של המצבר) - סעפת יניקה+מכסי שסתומים עברו הברקה וניקוי. - צינורות דלק שזורים (כניסה+יציאה) של goodridge כולל ניפלים. - מאווררי מנוע דקים של spal. - אטם סעפת יניקה משופר ptfe - פולי קראנק מאלומיניום t6 (פחות משליש המשקל המקורי). מערכת בלימה: - זוג קאליפרים קדמיים שירדו מ406 קופה (brembo אמיתי) - זוג דיסקים קדמיים 288*26 מ"מ של black diamond מחורצים. - סט רפידות קדמי של black diamond. מדגם predator. - צינורות בלימה שזורים של goodridge בכל הרכב.(קדימה+אחורה) - רפידות אחוריות של sparco t51. - נוזל בלימה motul dot 5.1 שלדה: - קפיצי הנמכה simoni racing 28 מ"מ קדמיים. - ציר אחורי הונתך בשן אחת(+ - 33מ"מ) - אנטירול קדמי מקורי של gti6 - מוטות פיתול אחוריים של Gti6. - אנטירול אחורי של spoox components בעובי של 28.5 מ"מ - מוט גישור קדמי עליון מתכוונן של omp. - קיט לשיכוך היגוי אחורי פסיבי של powerflex. - משולשים קדמיים - peugeot sport group N פנים הרכב: - הגה 320 מ"מ. (+מתאם של momo) - באקט לנהג של sparco מדגם corsa(עולה בחנות סביב ה 5k) - באקט לנוסע של sparco מדגם sprint (רגיל - בסיסי) - רתמות של sparco לשני המושבים. - ידית הילוכים כסופה חלקה. - שק עור שחור לידית הילוכים. - סט דוושות עם גומי של sparco. - דוושת foot-rest של sparco. - לוח שעונים לבן של kp sport. - שעון יחס אוויר-דלק של autogauge. - שעון חום שמן של autogauge. - פוד לשלושה שעונים במרכז הקונסולה(סטריאו) של swg racing. - דיפוני דלתות בצבע כחול(להתאים למושבים) - גלגל ספייר+רתמה מקבעת לתא מטען של sparco - פאנל קדמי + פתחי איוורור צידיים בציפוי קרבון. (לא קרבון אמיתי...) חיצוני: - הרכב עבר צביעה מלאה לפני 3 וחצי שנים. - בקליות אחוריות כהות. - בקליות קדמיות כהות(חתיכה אחת..לא כמו בדור 1) עם "אנג'ל איי" - נורות קסנון k6000. - ג'אנטים oz racing superturismo gt במידה 16 , רוחב 7. - צמיגי dunlop 205/45/16 - סמל קדמי+אחורי הוחלקו מהרכב. בטח שכחתי עוד לא מעט דברים, אבל זה בגדול.... הרכב עבר לפני כחודשיים + - טיפול 10k ומעט לפני זה גם טיפול טיימינג מלא - כל החלקים מקוריים!!! הכל חוקי ומאושר ברישיונות(מנוע, צמיגים וכד'...) *קונה הרכב יקבל עוד לא מעט אביזרים נוספים שיש לי בבית לרכב + *ספר טיפולים מלא מיום הרכישה שמתעד כל מה שנעשה ברכב. תמונות של הרכב ניתן למצוא בקישור הבא...(חלק מהדברים מעודכנים שם וחלק לא) http://www.cardomain.com/ride/2239075 המחיר שאני דורש על הרכב הוא 62K גמיש מעט...אבל בבקשה לא לטלפון. 054-306-1995 (אם אני לא עונה - להשאיר הודעה בתא קולי ואני אחזור אליכם) עופר
