ערב טוב,
בקרוב אני הולך לבדיקה של רכב מסויים והייתי רוצה את דעתכם המקצועית לגבי כדאית הרכישה....אלו הם פרטי הרכב:
פיזו 106 xs , שנת 1997 , 2 דלתות , צבע בורדו מטאלי , יד 3 , מנוע של ראלי 1600 ( עם אישור ורשום ברשיון) , גיר די חדש של ראלי , 108000 ק"מ , אלטרנטור חדש , מזגן , חלונות חשמל , נעילה מרכזית , אזעקה , ג'מטים מגנזיום לבנים חדשים של rota , קלאץ די חדש של valeo , יחס דחיסה משופר , אגזוז freeflow של dragon (עם אישור ממכון התקנים)
וזהו פחות או יותר, סה"כ נראית נורא שמורה ומטופלת,
אשמח לשמוע את דעותיכם,
בתודה,
עופר