Jump to content

op21

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי op21

  1. נראה לי שכן...אני לא בטוח...אלה 2 המוטות שמחזיקים את הבגז' פתוח ושלא יפול.. כמו כן, שאלה שלא קשורה.....מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה טוב בפ"ת? עופר
  2. כמה יעלה בערך ב משאבות למכסה של הבגז'?.... וכמה יעלה בערך ציר חדש לדלת קדמית ימנית?.... מדובר על פיזו 306 XSI בתודה, עופר
  3. תודה רבה על התגובות....הכנסנו את האוטו למוסך לבדיקה במחשב... והבעייה נפתרה ע"י החלפת חיישן סעפת יניקה....340 ש"ח לא כולל עבודה בתודה, עופר
  4. ערב טוב, חיפשתי ולא מצאתי תשובה..... אני מבקש המלצות לסוגי שמנים, מים...וכו'... לכל דבר שיש באוטו ( נא לכלול חברות ודגמים אם אפשר....) בתודה, עופר
  5. מעוניין לדעת בערך כמה יעלה ביטוח על אוטו כזה......ממי שעשה אי פעם מנוע 2000 נהג "צעיר" בן 22 שנת 1995 עופר
  6. שלום, יש לי שאלה ובעיה.... יש אוטו מסויים...306 XSI שהבעייה שלו היא שכנשנותנים מכת גז קלה....הטורים עולים, ומיד אח"כ צונחים והמנוע נכבה אם נותנים ממש טיפה גז אז שומעים שהטורים עולים, יורדים, מגמגם ולא נכבה... אם נותנים מכת גז וממשיכים לתת, אז הוא לא נכבה.... מה היא בדיוק הבעיה? איך אפשר לפתור אותה וכמה בערך זה יעלה....? בתודה, עופר
  7. יכול להיות שיצא עקיצה ב 60 שניות 2????? http://www.overboost.com/story.asp?id=1228 עופר
  8. ערב טוב, ברצוני לקבל פרטים, במידת האפשר, לדעתכם על קניית: פיז'ו 306 xsi שנת 1995 מנוע 2000 סאן רוף בלי תאונות שאסי, יחסית שמורה ויפה ...דעות בעיקר לגבי האוטו...ותמורתו למחיר....בערך 32k בתודה, עופר
  9. התמונה של התא מנוע הוא של מיצובישי גאלאנט שנת 1994 ועדיין נותרתי ללא מענה.....האם הצינורות פלסטיק ימסו בחום? עופר
  10. בוקר טוב, לפי מה שאייל רשם, אז מעט מאוד מהצינורות הם בעצם "בעלי תועלת"...רק הדקים שבתמונה. ולעומת זאת, הרוב הגדול בעצם זה צינורות פלסטיק ש"ציפו" צינורות אחרים לשם יופי במידה ואני לא טועה....זה לא טוב....(או שאני טועה), כי פלסטיק נמס בחום....?? בתודה, עופר
  11. >תודה, עופר
  12. ...אופס....מצטער...הנה קישור... http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_D55A8FA88ACB40A9835BEE1CCC19000B.JPG
  13. מצורפת פה תמונה בתמונה יש מלא צינורות בצבע כחול.....סליחה על הבורות, אבל 1) מהם הצינורות? 2) למה הם טובים? 3) האם אפשר להשיג לכל אוטו? 4) איפה ניתן להשיג? 5) כמה הם עולים בערך? בתודה, עופר
  14. ...ועוד משהו.... כל הדברים שהוא החליף הוא הראה לי אישורי קנייה (קבלות) וגם המנוע רשום ברשיון הרכב...(מה שכבר כתבתי) עופר
  15. .טוב....אז לאחר כל התגובות שלכם.... הייתי מעוניין להגיב בכך שעשיתם לבן אדם רצח אופי.... מה עשיתם ממנו!!! סה"כ מנסה למכור אוטו ובנוגע לשאלה למחיר אז הוא 31,500 יום טוב, עופר
  16. DANIEL-RSI רציתי להגיד על השאלה שלך לגבי המנוע...האוטו עצמו עבר 108000 ק"מ אך המנוע בסביבות ה 50000 ק"מ ....ולבחור השני: מה זאת אומרת זאת "הראלי המפורסמת"?? תודה, עופר
  17. ערב טוב, בקרוב אני הולך לבדיקה של רכב מסויים והייתי רוצה את דעתכם המקצועית לגבי כדאית הרכישה....אלו הם פרטי הרכב: פיזו 106 xs , שנת 1997 , 2 דלתות , צבע בורדו מטאלי , יד 3 , מנוע של ראלי 1600 ( עם אישור ורשום ברשיון) , גיר די חדש של ראלי , 108000 ק"מ , אלטרנטור חדש , מזגן , חלונות חשמל , נעילה מרכזית , אזעקה , ג'מטים מגנזיום לבנים חדשים של rota , קלאץ די חדש של valeo , יחס דחיסה משופר , אגזוז freeflow של dragon (עם אישור ממכון התקנים) וזהו פחות או יותר, סה"כ נראית נורא שמורה ומטופלת, אשמח לשמוע את דעותיכם, בתודה, עופר
×
×
  • תוכן חדש...