op21
-
הודעות
132 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי op21
-
מחשב גדישה (בוסט קונטרולר) greddy profec neo (הדגם האחרון והדק). חובר ל2-3 חודשים, אך מעולם לא היה בשימוש 1550ש"ח פילטר אוויר פתוח (ללא חברה), צבע כחול, כניסה 3" חדש באריזה 120ש"ח פילטר אוויר פתוח K&N, צבע אדום, כניסה 3", היה בשימוש כחודשיים 220ש"ח פלטת סנדוויץ מתאם לפילטר שמן אוניברסלי (לחיבור חיישן חום \ לחץ שמן) 50ש"ח 6י"ח מתאמים מקצועיים למזרקים בין שקע DENSO לבין EV1. 230ש"ח פורק לחץ (ללא חברה), חדש באריזה. 250ש"ח איזור השרון. 0543061995 עופר
-
אני דווקא סומך על (לא זוכר מה השם שלהם) המאריכי טווח של הראוטרים. הבנתי שזה פתרון מצויין
-
היא תהיה בחוץ אבל לא חשופה לגשם או שמש ישירה.... (מתחת לסככה או מתחת לגג של הבית) חשאיות זה לא העניין המרכזי פה... אני פשוט רוצה לדעת מה קורה גם כשאני לא שם. כל עוד למצלמה יש זווית תמונה די טובה לא מעניין אותי צידוד וכאלה. תמונה טובה תספק אותי.
-
שלום, למישהו יש ניסיון עם מצלמות כאלה? מחפש מצלמה שתצלם באיכות טובה ביום וגם בלילה, שתתחבר דרך WIFI לפלאפון באפליקציה, וגם יש מצב בהגדרה \ כסטנדרט בזמן זיהוי תנועה להתריע לנייד (או דרך האפליקציה) קיימת חיה כזאת? תודה
-
מחיר - 32000ש"ח. שבת שלום
-
-
החלפת שלט לרכב לזוג שלטים חדשים, מה הסיפור ?
op21 פרסם הודעה בנושא של yoga בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה לא מדבר על "מפתח-שלט", אלא רק על שלט שפותח וסוגר.... אתה יכול לבחור איזה ערכה שתרצה. להתקנת יחידת שלטים צריך להתחבר למספר נקודות ברכב. (תלוי אם אתה מדבר על יחידת נוחות או אזעקה.) מרימי שמשות ויחידת שלטים אלו הם 2 אביזרים שונים. אפשרי להתקין את שניהם יחד - אך אלו 2 מוחות נפרדים. עופר -
סע למתקין - ותתקין. אחרת - תשלם הרבה יותר מדמי התקנה על הנזקים שיכולים לקרות. בהצלחה, עופר
-
בחלק מסוגי החיישני רברס כאשר אחד או יותר מהחיישנים מנותק \ נדפק הצפצוף עובד קבוע בכדי להתריע על תקלה במערכת. עופר
-
יש כספות ברזל, כספות אלומיניום וכספות על העלוקות שברכב. בגדול החברות ביטוח מעדיפות כספות אלומיניום על מחשב הרכב. מן הסתם כספת אלומיניום תעכב את הגנב יותר זמן מכספת ברזל. (בדגש על תעכב...לא תמנע). STIO, אצלך זה כנראה רכב גרמני - שאצל מרביתם מחשב הרכב נמצא על קיר האש או מתחת לוישרים ולכן יש את הצורך לבצע את הפירוק שדיברת עליו. עופר
-
המרים של הרנו פלואנס מהשנתונים האלה לא מגיע מקורי כמו בחדשות. מחיר משתנה מחנות לחנות ומדגם מרים למשנהו.... +- 450
-
אל תמגן!! ואחר כך שיגנבו את האוטו תבוא לבקש את הכסף והבאסה חזרה מכל הממליצים פה.... (או במילים אחרות - תמגן) למנוע - זה לא מונע. אם מישהו ירצה - הוא יגנוב כך או כך. להרתיע - כן. בחירה נעימה, עופר
-
או שאפשר גם לנתק מצבר לדקה-שתיים ולחבר מחדש... (אם יש לך רדיו מקורי בדוק לפני שיש לך את הקוד שלו.)
-
up - קטואלי
-
אם הבנתי אותך נכון אז הפיקוד של המרים שמשות מחובר לנעילה. כל פעם שמופעלת הנעילה והסוויץ כבוי המרים נכנס לפעולה. בגדול אפשרי להחליף את הפיקוד של המרים שמשות לפיקוד מאזעקה \ יחידת שלטים או ללימוד של וינקר, אבל זה כבר תלוי איזה מרים יש לך ברכב. בלי קשר, למה זה מפריע לך כלכך? אתה נשאר ברכב אחרי שסגרת סוויץ ונועל דלתות?
-
התקנת חלונות חשמל ונעילה מרכזית. מאזדה לנטיס שנת 2000
op21 פרסם הודעה בנושא של retioN בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מרכז - הרצליה? מרכז - חולון? מרכז - רחובות? ה"מרכז" הוא לא כ"כ קטן.... -
לך תחליף כרית סיליקון חדשה 80-120 שקל ותשכח מהבעיה. אל תכנס להרפתקאות.
-
הוספה של צפצוף פתיחה וסגירה - פריוס 2007
op21 פרסם הודעה בנושא של poratnir בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם בכל זאת תבחר את האופציה העדיפה (לחבר יחידת נוחות או אזעקה) אז בקיק פאנל צד נהג יש לך קונקטור לבן 8 פינים. פין 6 (חוט ירוק בהיר) זה הנעילה (מינוס). פין 7 (חום) זה הפתיחה (מינוס). אם אתה מבצע משהו ממה שרשום פה ללא ידע זה על אחריותך בלבד. אם אינך מכיר את המערכות ברכב - אל! עופר -
הוספה של צפצוף פתיחה וסגירה - פריוס 2007
op21 פרסם הודעה בנושא של poratnir בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
זה מיותר להתחבר לחוט של הוינקרים \ אורות חניה כי כל פעם שתפעיל וינקרים \ אורות חניה הצפצוף יופעל. את הסירנה \ פיאצו מחברים לחוטים של הנעילות (בד"כ דרך מוח אזעקה או יחידת נוחות ולא ישירות. -
המאזדה 6 שרכשתם היא כנראה מדגם פרימיום, כי רק בדגם הזה מגיע צפצוף בנעילה \ פתיחה. באופל באף רמת גימור אין את זה. אם אתה רוצה - הפתרון היחידי הוא להתקין סירנה \ פיאצו שיעשה לך צפצוף. (שים לב...זה לא אזעקה, זה רק צפצוף של פתיחה וסגירה). במידה ותרצה אזעקה אז תצטרך ללכת למתקין מיגונים שירכיב לך. בהצלחה, עופר
-
אקטואלי...
-
זה מתאים בול כי זה גם של קוברה...
-
תוציא את הפלסטיק מעל הראש באמצע התקרה יש שם 2-3 ברגי כוכב אחרי שאתה מוריד את הקונסולת תאורה שם יתגלה לך אום שמחזיק מלמטה את הבסיס אנטנה. **רק עכשיו ראיתי שבוקי הגיב
-
שלחתי לך הודעה בפרטי
-
למכירה פיז'ו 306, במקור 1996 קיט מצערות + שופרים jenvey ניהול מנוע omex סעפת פליטה 4 ל 1 דוד אחורי IMPREZA TURBO מושבים קדמיים IMPREZA TURBO קיט SHORT SHIFTER הגה ספורט + מתאם חזית הרכב שודרה לדור שני. סט בולמים וקפיצים KONI ברקסים קדמיים של 306GTI תושבות מנוע מחוזקות SPOOX MOTORSPORT תושבות מחוזקות למשולשים קדמיים SPOOX MOTORSPORT ווסת דלק דלק מתכוונן + שעון קלאץ מחוזק STAGE2 BLACKDIAMOND ראש מנוע MI16 עם פורטינג מוט חיזוק קדמי עליון משאבת דלק מחוזקת. לפרטים נוספים (לא לפנות אליי ולא להציק סתם לבן אדם - זה לא ילד בן 20) אייל 052-2548261
