Jump to content

op21

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי op21

  1. למכירה שעון גדישה של חברת auto gauge מדגם smoked(כאשר האור מכובה המסך שחור ולא רואים כלום.) חדש באריזה - לא חובר מעולם. עם כל החיווט הנדרש + צינורית "t" + צינור וואקום. עד 30 psi (קצת מעל 2 באר) 350 ש"ח. ה"פ \ 0543061995 עופר
  2. דימה שלום, תצלצל למספר 054-4608383 דני ותרשם. עופר
  3. האירוע פתוח לכל בעלי הרכב וחובבי המוטוריקה בארץ.(גם ללא רכב) עופר
  4. עקב חוסר עניין מצידי הוחלט על מכירת המערכת. אני יפרט את החלקים ויש לציין כי אני מעוניין למכור הכל ביחד - למרות שאני גם ימכור בחלקים. כל החלקים היו בשימוש קצת פחות משנה ובמצב מצויין(היו שמורים מתחת לפרספקטים) ************************************************** מגבר: מאגנאט קומבאט 6000. הספק: 2200 וואט. 1400 ש"ח רמקולים אחוריים 6*9 : "מק-אודיו 69.3" 500 ש"ח רמקולים קדמיים: קומפוננט 4\3 6 של "פייז ליינר"(עם קרוס חיצוני) 1000 ש"ח קבל: "לנזר וייב פרו" 1 פאראד. 500 ש"ח סאב: velocity vrb 10.1 בעל 2 סלילים. 10 אינץ. תיבה מקורית. 1100 ש"ח (סאב חזק ומדוייק) פאנל: פיוניר deh-p8600mp 50*4 קורא צרובים+mp3 (נקנה לפני כחודשיים) 1600 ש"ח ************************************************* למי שיירצה לקנות את הבנייה של המערכת(היא מותאמת לפיז'ו 306) המחיר הוא 250 ש"ח. מי שירכוש מספר פריטים ייזכה להנחה. ************************************************ המערכת+ הבנייה: לפרטים נוספים: 054-306-1995 או ה"פ. עופר
  5. לגבי העניין עם המשולש, היה לי ברכבי נקישה חזקה בזמן בלימה. לאחר הרבה חיפושים נתגלה שזה מהמשולש. המשולש הוחלף וכשהוצאתי את המשולש הישן הבוקסה לא נראתה במצב כ"כ גרוע\קרע בבוקסה. מה שאומר שלא תמיד חיצונית ניתן לקבוע..לפעמים הבעיה לא נראית לעין ורק מורגשת תחת לחץ(בלימה חזקה למשל) עופר
  6. למכירה סט שלם(4) צמיגי goodyear eagle f1 gs-d3 הסט נרכש לפני חודש וקצת - מן הסתם במצב מעולה++. הסט נרכש במחיר של 2800 ש"ח. מידה: 15\50\195 לא לשלוח ה"פ שהתוכן הוא:"כמה אתה רוצה עליהם". רציניים ישלחו הצעות מחיר בפרטי. ********************************************* למכירה ג'אנטים של 306gti6 (רביעייה) במחיר 2200 ש"ח ******************************************** מי שירכוש את שניהם ביחד יקבל מחיר מאוזן. עופר
  7. למכירה גוף המכשיר בלבד - ללא הפאנל(עקב גניבה) במצב מצויין. מתאים למי שנגנב לו מהרכב המכשיר. הצעות מחיר בה"פ.. עופר
  8. למכירה פולקסוואגן פולו שנת ייצור 1996 צבע לבן 132000 ק"מ יד 4 ידני ללא תאונות שלדה טסט עד נובמבר מחשב abs חדש מצבר חדש סטרטר חדש סוויץ חדש *מחירון - גמיש. 0522333415 בני ***לא לפנות בה"פ - הרכב של חבר***
  9. מה נחשב יותר טוב? pioneer deh-p80mp( דגם 2005) או pioneer deh-p1y (דגם 2004) או שהייתם ממליצים על אלפיין בכל מקרה? תודה, עופר
  10. שלום, כמו שהכותרת אומרת...לפני מספר ימים פרצו לרכבי וגנבו את הרדיו דיסק. אני מעוניין לקבל המלצות למכשירים טובים. דרישות? חיתוכים טובים ומרובים. (שליטה על הרמקולים והסאב) פאנל נשלף(מן הסתם). מחיר לא בשמיים. (עד 2000-2500 לצורך העניין) קריאת mp3\צרובים וכד'.. תודה מראש, עופר
  11. למכירה אופל קורסה שנת 1989 יד 2 60000 ק"מ מזגן צבע כחול מטאלי 052-2336349 דורון ***לא לפנות בה"פ***
  12. למכירה: סיטרואן זד איקס וולקן שנת 1992 צבע לבן - ללא פגעי צבע מיוחדים. במקור 1.9 כרגע: מנוע\מחשב\צמה\סעפות\גיר\סרן אחורי\רדיאטור\משאבת בלם - נלקח מ 306xsi מנוע 2 ליטר מפיז'ו 306 xsi 8v שנת 1995 (הרכב ברשותי למי שרוצה לראות על המד קילומטראז') מנוע עבר 128000 ק"מ גיר 306 xsi סרן אחורי 306 xsi אחרי שיפוץ מלא קלאץ מלפני חודש רדיאטור מ 306 xsi משאבת בלם (22 מ"מ) מ 306 xsi ברקסים קדמיים 266 מ"מ מאווררים של 306 xsi דור שני(16v) מונמכת 30 מ"מ עם קוני וקפיצי אייבאך. חיצוני+פנימי שמורים להפליא !! ידית הילוכים פיז'ו 206gti דוושות אלומיניום לאחר טיפול 10 מלא(בימים אלו) הדבר היחידי שצריך לעשות הוא להחליף זוג כריות בולם. - זהו. (עלות של בערך 150 לזוג). **הכל מאושר ברישיונות לפרטים ה"פ או 054-306-1995 עופר
  13. מעוניין לרכוש פיז'ו 106 xs שנים 1995-1998 מצב טוב בלבד! 3 דלתות! להצעות..ה"פ או 054-306-1995. עופר
  14. למכירה סטראט אלומיניום(קל מאוד) מתכוונן לסיטרואן זד איקס וולקן.(2 ברגים) חדש עולה כ 1200 ש"ח. מחיר: 700 ש"ח. עופר
  15. op21

    מפגש PSI

    מנהלים \ סטריט רייסר, אני מבקש לערוך מייד את התמונות....חלקם עם מספרי הרכבים!! (וגם שלי!~) op *** עריכה - נמחקו תמונות עם מספרי רכבים ***
  16. למכירה פיז'ו 106 ראלי דור שני שנת 1997 מצב מכני מצויין פלוס 91,000 ק"מ (כן, כן...91) יד 3 (כן, כן...3) צבע לבן חדש כללי לכל האוטו - מדהים ביופיו! האוטו מונמך 30 מ"מ עם קפיצי ספארקו. (התמונות לפני ההנמכה) http://www.sharks.co.il/modules/coppermine/albums/userpics/10081/PC170179.JPG לפרטים - 050-8661131 . (ולא לז**ן את השכל!) עופר
  17. למכירה פיאט אונו s70 ies שנת 1994 הזרקת דלק 1400 סמ"ק יד 4 צבע כסוף 167000 ק"מ מחיר: 10 אלף ש"ח. מטופלת ושמורה. 5 שנים בבעלות נוכחית לפרטים בפלאפון 054-306-1995 עופר
  18. 1) איך 3 דלתות עם 4 ח"ח? 2) xsi מנוע 2000 סמ"ק...לא 1900 סמ"ק 3) ב xsi עד שנת 1997 יש כרית אוויר אחת ו 8 שסתומים. 4) ב xsi משנת 1998 יש 2 כריות אוויר ו 16 שסתומים. עופר
  19. וסתם אני יוסיף ויציין שאמרת באתר: " מי אמר שאותו srack באתר cf הוא אותו אחד פה?" .... .... עופר
  20. על מה בדיוק סיבה לחגיגה? היית פעם במפגש שלנו ? ראית אנשים משתוללים?....כנראה שלא... יום טוב עופר
  21. שלח לי ה"פ עם הנושא שאתה רוצה.. עופר
  22. תודה על העזרה.. עופר
  23. אם מישהו יודע כמה נורות יש בלוח שעונים בפיאט אונו s70 1994 ואיזה גודל הם \ איך הם נקראות... אני יודה לו (זה בשביל האוטו של אח שלי, הוא נזכר שאין לו תאורה בכלל..) עופר
  24. רק תיקון קל... אם תעשה במציאות את מה שרשמת שאתה אמור לעשות..(עזיבת גז בפניות), מה שייקרה הוא פשוט שהאוטו ייזרק קלות...במיוחד בעזיבות גז אחרי האצה.. מה כן?...גז קבוע תו"כ פנייה(או להמעיט מעט-אך לא לעזוב ולא להגביר), וברגע שהיישורת מגיעה..אז סבבה, ומאיצים עופר
×
×
  • תוכן חדש...