Jump to content

op21

  • הודעות

    132
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי op21

  1. אם ברצונך שרות מעולה ויחס אישי... תיגש ל"רדיו השרון" באזור התעשייה בכפ"ס. תגיד לברק(מנהל המקום) שעופר עם ה306 שלח אותך והוא גם ישתדל לעשות מחיר טוב! רדיו השרון 09-7678802 עופר
  2. op21

    מזל טוב לי. רכשתי 306 XSI

    מזל טוב אחי... ראיתי אותך היום...(באת אליי עם מורן).. תתחדש על הבובה החדשה!!!! (ותתקן את האגזוז) עופר
  3. שלום dkiller, אני מכפ"ס ...ראיתי אותך במוסך של שרון שבאתי לבקר אותו לפני כמה ימים...(306 xsi כסופה) אוטו יפה יש לך...תתחדש!!! שמור עליו טוב והוא ישמור עליך... שרון אחלה מוסך, באמת מומלץ וטוב.. לפי מה שקראתי עד כה אתה נשמע מאוד נלהב לעשות המון דברים, אך אתה שוכח משהו קטן מאחור... מצב האוטו-ולא מצב השיפורים!!!!!! מה עם יישור קו? ברקסים? מצבר? או אפילו דברים פשוטים כמו...אורות בלוח שעונים וכד'... קודם תתקן אותם...ורק אחרי שהאוטו יהיה פיקס...אז, ורק אז...תתחיל שיפורים... יום טוב ובהצלחה עם האוטו עופר
  4. 0505210634 יובל מלמד
  5. שלום נתקלתי לאחרונה באתר באינטרנט בג'אנטים הללו... http://i18.ebayimg.com/01/i/02/29/09/08_1.JPG הם שייכים לחברה הנקראת speedy מישהו מכיר? שמע? יודע פרטים? האם ניתן להשיגם בארץ? תודה, עופר
  6. op21

    תוספות במחירון

    מגיע עם מגנזיום מקורי....אבל... גם מגיע עם abs מקורי...אבל...אם תוסיף באפשרויות תראה שזה מעלה גם את המחיר...מוזר...
  7. גם ל XSI יש סאנרוף... מ 95 משנת 1996 לא 1995 ...לצערי....
  8. שלום בתור אחד שמכיר את יניב...ולא מכיר אותו בתור סוחר\ עבריין\ גנב \כל דבר אחר שנאמר פה יש לי להגיד לטובת כולם רק 2 דברים: 1) כל מי שמגיב....חבל ומיותר...!!!! אל תדחפו את האף שלא לצורך.. 2) אלון ויניב...במקום סתם "ריב בהמשכים" פה בפורום..צרו קשר טלפוני ותסגרו עניין.. לא צריך להוציא לאף אחד מכם שם רע בפומבי...פה זה לא חיים הכט יום טוב, בתקווה שזו ההודעה האחרונה של הת'רד הזה עופר
  9. ...מצטער, חמוד...מה שראית הייתה הונדה....והיא למכירה..
  10. ידיות שתקועות בתוך הדלת = לדוגמא: 106 ראלי עשויות מחומר גמיש = קפיצים...לפתיחה
  11. *****לא למחזר מועדונים בבקשה ,את הטלפון של דני הוספתי להודעה למעלה . שימו לב למועדונים שכבר ברשימה לפני פרסום *********
  12. שלום "עופר" המדובר...זה אני.... ואני רשמתי להם את השם באנגלית.....כנראה שתירגמו לבד... הם גם ערכו כמה דברים במכתב.... בכל מקרה...שלחתי להם את המכתב בכוונה אחרת...לא לפירסום בעיתון, אבל מצד שני זה גם טוב.... רוני, ידוע לגבי עבר הממועדון.... אך הכווונה הייתה כמו שאמרת לגבי התאוצה הרצינית של המועדון יום טוב לכולם... עופר
  13. היי...במקרה אני גם בעלים של 306 המידה המקסימלית שיאשרו לך (מניסיון) היא 15\55\195 יום טוב, עופר
  14. op21

    תאונת דרכים בכפר סבא

    בתור אחד שגם גר בכפ"ס...אפשר ועוד איך להגיע למהירות הזו בבן יהודה.. אומנם מי שעושה את זה הוא מטומטם לגמריי בגלל שיש שם גם הרבה הסתעפויות של כבישי צד...אבל אפשרי בכל זאת נ.ב עקב כך....עמדה שם היום בשעות הערב המאוחרות ניידת סמוייה עם ממל"ז שצילמה כל רכב שנסע מעל 80 קמ"ש.... הייתי שם ברגל בצד....והוא עשה שם הרבה מאוד מאוד כסף עופר
  15. כמו שכבר ציינתי...אני וחבר בנינו והתקנו את המערכת...לבד!!! כמובן, שהוא כבר בעסק הזה יותר מעשר שנים אז יש ניסיון בקטע הזה.. כל העסק לקח יומיים עבודה
  16. ...לאוורר..... וזה לא על הרצפה...יש בעצם משטח בין לבין, שעלין יושב כל הציוד...והמאוורר מעביר אוויר בין כל הציוד
  17. פאנל Pioneer 750 mp קבל דיגיטלי 1 פאראד lanzar vibe pro קומפוננט קדמי של phaze liner עם קרוסים חיצוניים...(רואים בתא מטען) רמקולים אחוריים של mac-audio מגבר של magnat דגם combat 6000 בעל 6 יציאות 2200 וואט סאבוופר 10 אינץ של velocity בעל 2 סלילים קרוס מקצועי של alpine וכמובן...בניה עם הרבה סקאי שחור, סקאי לבן, ספוגים, מאוורר לכל העסק מאחורה, ופרספקטים למיניהם ולדים אדומים
  18. תוה רבה ע התובות....הקרוסים הם הקומפוננט הקימיים.. וזה לא ניאונים...זה "לדים"..
  19. תודה רבה...
  20. אז ככה, לפני מספר ימים אני וחבר שלי סיימנו את התקנת ובניית המערכת לרכב שלי... התוצאות לפניכם, מחכה לתגובות... ומצטער על חלק מאיכות התמונות...בעיקר אלו שצולמו בחושך.... http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_2856D8D4AB434E8D831E7B6435D276AE.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_EC710758E77C4B94A91D5F4424B0FF7B.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_859B00E1ED304E57B0560EB2E379B92C.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_09E21B4635B347A788218B8738B72C39.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_43DB3BD384F3446BBD9CCDD8A997B7CF.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_CB49A43D7CEF4918843F2B06F6BC611F.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_118374A6EEF24EEC824A841FAFCB10CE.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_B147D457BD574185B7125D26B783C976.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_7E37609BCD5E48A283AD9552D8DC9565.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_8518C1F4FBC348A58820A26345B97125.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_2643D8AE413946BAA9284D18BD049565.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_FF315137D95D486A854E4F57DB3EB739.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_E76F54A43AD0436483B79179C86C9021.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_B08D6B3650DA40E4983B84AAA6BE1037.JPG http://www.pic.co.il/Files/9DB2002600AF431CBF0E7CE03827BD0B/norm_C38A4134EED745748959D8B62B884278.JPG עופר
  21. טוב....טוב...אני ייתן את התקציב......קרציות.... כל מה שפירטתי חוץ מהפאנל והקבל עולה לי 4500 ש"ח כולל בנייה יפה בבגאז' (כי את הפאנל והקבל כבר יש לי) שווה או לא?
  22. פאנל של פיוניר 750 mp קומפוננט קדמי של PHAZE LINER דגם 165.25CF עם קרוס חיצוני רמקולים אחוריים של mac-audio סדרה platinum גודל 6 על 9 מגבר של MAGNAT דגם COMBAT 6000 עם 6 יציאות סאב וופר של VELOCITY 12 אינץ 300 וואט R.M.S קבל דיגיטלי של LANZAR סדרה VIBE עם 1 פאראד .....?..... שווה או לא? אם מישהו מכיר מחירים, מוזמן לשלוח בפרטי...אני רוצה להשוות למחירים שהציעו לי... בתודה, op21
  23. טוב...דבר ראשון, שלום לכולם... למי שלא מכיר.."פוספלד" זהו מוסך מורשה פז'ו סיטרואן בכפ"ס רציתי לשתף אתכם בשני מקרים שקרו בחודש האחרון. מקרה ראשון: לאח של חבר שלי יש פיזו 206 2002 שחורה כמו תמיד, יום בהיר אחד, ניגש למוסך לטיפול רגיל....שם את האוטו בבוקר והלך הבייתה בציפייה לחזור אחה"צ לכחת את האוטו מוכן אחרי הטיפול... ובכן, זה ממש לא מה שהיה,....... בצהריים לפתע הוא מקבל טלפון..:" ע**י, שלום מדברת...האוטו שלך חוסם אותי"... בהתחלה הוא שכח בכלל שהאוטו במוסך וחשב לתמימותו שהאוטו בחנייה ולא הבין איך הוא יכול לחסום מישהו בחנייה שלו....לפתע, נפל לו האסימון והוא נזכר שהאוטו בכלל במוסך... הוא ענה לה שזה לא יכול להיות כי האוטו שלו במוסך, ושאל אותה מי היא ואיך בכלל השיגה את הטלפון שלו.... היא ענתה בתמימות...: "יש לך פיז'ו 206 שחורה, מספר רישוי.........? " והוא ענה לה כן.. אז היא אמרה לו שהיא עכשיו בשוק בכפ"ס..והיא ראתה את הטלפון על..מה שאח"כ נסתבר כדף הטיפולים של המוסך.... ע**י מייד אמר לה...אני מייד מגיע...ושלח את אחיו בריצה להביא את האוטו(5 דקות הליכה) בינתיים הרים טלפון למוסך וביקש לדבר עם המנהל...כשענה לו, שאל אותו לשלום האוטו שלו ומה מצבו והתקדמותו...המנהל ענה לו:"כן, הוא פה על הליפט"....ע**י אמר לו..אתה בטוח במאה אחוז????....המנהל ניגש לבדוק שוב, ואמר לו שכרגע הוא לא פה והוא כנראה מחוץ למוסך....מייד בפרץ זעם אדיר החל בצעקות:" איך אתם לא מתביישים, בנאדם מביא לכם אוטו לטיפול ואתם עוד מעיזים ללכת לעשות איתו סידורים אישיים שלכם, על חשבון הזמן והדלק שלי!!!!!!!!.... מנהל המוסך מייד התנצל ואמר שהעניין יבורר ויטופל..... ע**י אמר שעו"ד יהיו בקשר... לאחר בירור של מספר ימים עם עורכי הדין בין שני הצדדים....הוסכם על ביטול התביעה....וע**י קיבל 10 טיפולים חינם + החלפת ברקסים חינם (מיותר להגיד שעד שאח שלו הגיע האוטו כבר לא היה שם...) זהו מקרה ראשון....מקרה שני קצת פחות מרתיע, אך עדיין....: הייתה בעייה כלשהיא בצניחת טורים וכיבוי מנוע עצמי בפיזו 306 XSI....הלכתי ל"פוספלד" כדי לברר איך ניתן לפתור הבעייה וכמה יעלה... המנהל בכבודו בעצמו אמר לי...."נחבר את האוטו למחשב ונגלה את הבעייה...זה ייקח בין 3 ל 4 שעות ויעלה בערך 190 ש"ח.".......... בסופו של דבר עשינו את הטיפול הנ"ל במקום אחר...גם מורשה פיזו סיטרואן ושם זה עלה 150 ש"ח ולקח 30 דקות......!!!!!!!! (הבעייה הייתה בסוף חיישן סעפת יניקה) אז אלו הם מסקנותיי והתרשמותיי מהמוסך הנ"ל........ יום טוב, עופר
  24. שלום, הייתי מעוניין לקבל חוות דעת על העבודות של שמעון בעיקר מאנשים שיש להם ניסיון עבר איתו.... בתודה, עופר
  25. op21

    רשמים מאוטומוטור 2004

    המאייבאך הייתה מגודרת ולא נתנו להתקרב אליה.... מבחינת שיפורים היו שם MAXIMUM BOOST וזהו פחות או יותר ...לא משהו יותר מדי רציני בתחום הזה.... אודיו היה שם של DRAGSTER RADIO MILANO SONY PIONEER KENWOOD ןעןד... היה די נחמד עופר
×
×
  • תוכן חדש...