Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. אני חושב שכולם פה שכחו שמודבר ב-MK1 שמת 2001 (אם זכור לי נכון) שיש לה 6 שנים על הכביש וירידת הספק נורמלית לעומת איביזה FR שנת 2005 (!!!!) חדשה! עם ירידת הספק מיניאטורית! היה מעניין אותי יותר להעמיד איביזה 20VT שנת 2001 עם צמיגים הכי טובים שיש מול קליאו 172 MK1 שנת 2001 עם צמיגים טובים. שניהם סטנדרטיות וטופלו כהלכה. עכשיו מעניין אותי מי לוקח?!?! זה מבחן שיתן תשובות לכולם. לסיאט יש כוח בקו ישר ואיכות חומרים אך היא אדישה מדי. לעומת זאת הלקיאו "חייה" (מלשון חיים ולא יצור חי) יותר את הכביש ואת הסיבובים. אני יחכה למבחן הקרוב... בין בלקיאו ספורט החדשה שתנחת כאן (200 סוסים באורותה) לבין האיביזה CUPRA. זה יהיה מעניין!
  2. הרכב שוקל כ-1,450 ק"ג. צריך לזכור שמערכת ה-"אלדקס" שוקלת לבד בסביבות ה-150 ק"ג.
  3. תודה על ההמלצה אך אני עדיין מעדיף את ה-GURAD על ה-רב-בריח. מגוון התקלות ברב-בריח ידוע לי מראש ולכן החלטתי לבחור ב-GURAD האיכותית יותר. אני לא מעוניין במערכת התנעה/כיבוי, אלא באזעקה עצמה עם מרימי חלונות ופתיחת תא מטען.
  4. יגאל, היום נסעתי ברכב. לא הבנתי מה זה קשור לנושא. ו-winer100, אין לי בעיה להגיע לאזורים כמו: ת"א, ר"ג, גבעתיים, חולון, ראשל"צ, רמלה (עדי התקנות),הרצליה, רמת השרון וכדומה. חיפה נראה לי שקצת מוגזם בשבילי. חייב להיות מתקין איכותי במחיר שפוי באיזורים הללו.
  5. מושיקו, אכן כן. הייתי אמור לשאול שאלות אלה לפני רכישת הרכב ולא עכשיו. בכל אופן: מדובר במנוע 2,800 סמ"ק (+-), בעל 6 צילנדים ו-24 שסתומים. לרכב רתומים 204 סוסים שמוצהרים ע"י היצרן. זה שלרכב יש 6 הילוכים אני מניח שאתה כבר יודע. לרכב מערכת הנעה מסוג "אלדקס" שבעיקרון היא הנעה קידמית (2X4) עם שילוב של הגלגלים האחוריים (4X4) במצבים של תת-היגוי והיגוי יתר. המערכת גם אינה נותנת לגלגלים הקדמיים להסתובב במקום ("לפרפר"). מערכת כזאת נמצאת גם בסיאט לאון 4 (טורבו - דגמי 2002) ודורשת טיפול תקופתי ואחזקה נכונה. לגבי הדלק, כמו שאמרו לך כבר למעלה, מנוע ה-V6 אינו חסכן. בנסיעות רגועות תוכל להשיג יחס של 1-11/12 ובמשולב "רגוע" 1-9. אך, אם הרגל תהיה כבדה מדי- יש שמועות מיותר מדי אנשים על יחס של 1-5. טל
  6. שלום, אני מעוניין להתקין את אזעקת הביפר של חברת GURAD 635. אין מוטל בספק שזוהי אזעקה מצויינת. הבעייה היא בהתקנה! שלא תהיה התקנה לא מקצועית. לכן אני מחפש מתקין איכותי (באיזור המרכז) ולא "חאפר". אם יש לכם המלצות למתקין איכותי ולא יקר מדי- אני אשמח לשמוע בכיף. עדיף מנסיון שלכם. תודה מראש, טל
  7. אכן כן.... איזה תענוג של צמיגים! שקטים לאללה ואוחזים מצויין! תמורה מצויינת לכסף!
  8. אז ככה.... אחרי אין סוף בירורים הרכבתי היום רביעייה חדשה: DUNLOP 195/50VR15 SP9000 82V תאריך ייצור: 0107 במחיר של 1,750 ש"ח כולל הרכבה ואיזון! תעודת אחריות ל-4 שנים וקבלה! אחלה שירות וקבלת פנים! הייתי צמוד אליהם במהלך כל ההרכבה! ממליץ בחום!!! אנטון צמיגים רחוב יפת 88 יפו 03-6828584 נ.ב. כל אלה שרצו לבדוק מחירים לגבי הצמיגים שלהם- עקב כך שזאת לא מידה אחידה ודגם אחיד, הוא ביקש שיתקרו או שיגיעו לקבל הצעת מחיר. צר לי.
  9. אין לי בעיה לענות פה... הוא נעול (וינעל בקרוב משהו חדש!) DUMLOP SP Sport 20202E והמספר באמצע הוא לא 780. בכל אופן תודה על האיחולים
  10. תודה רבה חברים! ליאור, אני מקווה שאתה נהנה עם הלאון 4 !!! (התכוונתי ל...... שניכם! )
  11. אני מצרף אותך לרשימה. רק לכל המתעניינים ההרכבה והקנייה היא באיזור ת"א.
  12. אני מחפש את הדברים הבאים: טמבון קידמי של רנו קליאו ספורטMK1 במצב שלם ללא שברים וסדקים. שריטות וצבע לא משנה, אם כי יש עדיפות לטמבון שלם וחדש בצבע כסף. סמלים של רנו קליאו ספורט: RENAULT ו-Clio sport סמל רנו קידמי סמל של רנו בג'אנט של הקליאו ספורט (עדיפות ליותר מסמל אחד) פנסים לד אחוריים ו/או פנסים של קליאו MK2 ופנסי אנג'ל-אייז קידמיים לפניות: הודעות פרטיות פלאפון 054-6291111 אייסיקיו 110-469-204 אי-מייל [email protected]
  13. 2 צמיגי FALKEN azenis חצי סליקס במידה 195/55R15 84V עקב עידכון והשמת תשומת ליבי לתאריך הצמיג - שנת 2001, הצמיגים ינתנו למרבה במחיר. המחירים לא ניתנים לויכוח. הם סופיים. לפרטים: הודעות פרטיות או פלאפון 054-6291111
  14. אביעד, יש משהו בתגובות שלהם. לדעתי (אחרי שנהגתי באיביזה עם כוח ואחרי שהייתה לי לאון), אין מה להשוות מבחינת הכוח (אחרי שיפורים) ועל הזמינות של הטורבו שזה משהו מדהים לדעתי. אבל עדיין יותר כיף לסובב את ההגה בקליאו מאשר בהן. זה משהו שקפיצים, בולמים או קויילאוברים לא יפתרו. ההגה פשוט מתקשר טוב יותר וגם מסוכן יותר לנהג לא מיומן. כוח ואיכות - הסיאט. התנהגות- הקליאו. אין כוח ויש טיפל'ה התנהגות- 206. בכל אופן, אני הייתי נשאר עוד קצת עם הסיאט לפני שהייתי מסיק מסקנות מהירות. עצה שלי
  15. גיא אני דיברתי על נהג חדש. אבל תראה איזה השקעה כתבתי לו... ועוד מיהרתי
  16. אז הנה אני אומר עכשיו, שכל מי שמעוניין ברביעיית MICHELIN 195/50R15 82V PILOT EXALTO PE2 דובר על תמיגים מתחילת שנת 2007. במחיר של 1,800 ש"ח כולל הרכבה ואיזון- שיכתוב לי פה שהוא מעוניין. בתחילת שבוע אני יברר איתו אם ניתן לעשות הנחה נוספת למחיר קבוצתי. נ.ב. המחיר כמובן במזומן. טל
  17. בתור אחד שהייתה לו סיאט לאון 4 20VT שנת 2002 (דגם ה-4X4) במשך כשנה: בשנת 2002 הופיע הסיאט לאון טורבו (20VT) בדגם שנקרא "4". הוא משדר פחות קרביות (טמבונים צנועים יותר, אין לוח שעונים לבן, חישוקי 16) אך יש לו את מערכת ה-אלדקס המפורסמת שמשלבת את הגלגלים האחוריים בנסיעה. מגרעה נוספת היא 150 ק"ג כבדים יותר מהדגם החדש יותר (2003 ומעלה) אך זהו דבר שניתן לסדר ע"י יחס הספק משקל ע"י שידרוגים קטנים. בשנת 2003-2005 הופיע הדגם בשמו הרגיל "20VT". מאוחר יותר נקרא גם "FR". חישוקים 17 אינצ', לוח שעונים לבן, טמבונים קרביים יותר, הנעה קידמית וחיסכון של 150 ק"ג מהדגם היוצא. יש האומרים שהרכב מהנה יותר לנהגיה עקב משקלו הקל יותר והכיול השונה. כל אחד ודעתו. במצב סטנדרתי הרכב אכן מהיר בעשיריות השניה מדגם ה-4X4. משנת 2007 הופיע הלאון החדשה, אבל זה כבר לא לעינייננו. הביטוח הוא סטנדרתי לנהג חדש/צעיר (עלה לי כ-4,500 מקיף ב-4X4 שנת 2002). אני מאמין שלנהגים עם יותר נסיון הביטוח הרבה יותר זול. ביטוח חובה רגיל למנוע עד 2 ליטר. בסביבות ב-2,000 ש"ח. לגבי דלק- שלי תודלק 95 היא שותה בהתאם ל"כובד" הרגל והשיוט. בבין-עירוני היא עומדת על 1 ל-12-13 ובעירוני אם הרגל תהיה יותר כבדה- היא תהיה באיזור של 1 ל-6. משולב אצלי היה נבדק ויוצא כ-9-10 ק"מ לליטר. כל זה שהרכב סטנדרטי לחלוטין. אבל בכל לחיצה אתה תהנה מהתגובה שלה, גם בכוח וגם ברעש. מבחינת ביצועים ספורטיבים- המשקל המעיק! האוטו מהנה מאוד. אפשר לקחת סיבובים המהירויות גבוהותת מהמצופה ויש לך גם "שומר אישי" (מערכת האלדקס). אני בכל אופן נהניתי מהנסיעה והפאן של הרכב. ההיגוי קצת לקוי ביחס להגה צרפתי או הגה של EVO, אבל ההגה מתקשר יחסית יפה וכיף להחזיק בו. לרכב 180 סוסים מקוריים שמשדרים נתון של קצת פחות מ-8 שניות מ-0-100. המהירות המירבית הינה כ-220 קמ"ש. כמובן שריכבי לא נשאר סטנדרתי ושיפר את התוצאות האלו במחירים ששווים לכל כיס. איכויות- סיאט של אחרי שנות ה-2000 ניחנת ברמת הגימור הגרמנית של אודי ופולספאגן. מי שישים לב הדשבורד של הלאון דומה בדיוק לדשבורד של A3 ובדיוק באותן איכויות גימור ואתה יודע כבר את הבדלי המחירים בניהם. הרכב מפנק מאוד. מגיע עם: סאנרוף, 6 הילוכים, חישוקי מגנזיום, פנסי ערפל, מערכת, כסאות ספורט, בקרת אקלים ועוד! כל זאת כסטנרט. לא תגלה בכרב התפרקויות חלקים מהירות עקב איכות הגימור. אל תצפה גם לחירקושים ורעשים באוזניים בזמן נסיעה. הנסיעה ברכב במצב רגוע היא שקטה ומהנה. טיפולים- טיפול 15K רגיל. עולה בין 500-1000, תלוי איפה אתה מטפל. הרכב מטופעל רק בשמן סינטטי מלא "ליקווי מולי" או "מוביל1" 5W40. אין להתפשר על חלקים לא מקוריים.יש לשים פילטרים שונים רק של חברת MANNN וסוג הפלאגים הוא PFR6Q שמספקים ל-60K ק"מ. בלמים- הרכב נוסע על בלמים מקוריים של חברת LUCAS. ניתן החליף לרפידות וצלחות לסוג זה או לשפרן - AfterMarket. טיימינג (מקורי) פעם ב-90K או 3 שנים- עולה כ-1,500-2,000 ש"ח כולל עבודה. קלאצ'- יש לשים לב. תלוי בנהג (אפשרות לבלאי מהיר כמו שבכל גרמנייה ידנית). קלאצ' הוא עניין לא זול (יש לו תחליפים) אבל מומלץ מקורי בלבד. הוא עולה כ-3,5000 ש"ח לא בטוח אם כולל עבודה. צמיגים- אני נסעתי על DUNLOP SP SPORTMAXX במידה 205/55R16 שעלו לי כל הרביעייה 2,100 ש"ח אחרי הנחות. צפה למחירים יקרים יותר על צמיגים משובחים ואיכותיים. אני לא התפשרתי בעניין. מכייוון שהחתך נמוך יחסית, צריך לשמור עליהם כמה שיותר ממדרכות ומהמורות. הטיפולים לא בהכרח הכי זולים (בכל זאת גרמנייה...) אבל מחזיקים לאורך זמן. סה"כ, הלאון 4 היא אחת המכוניות היותר מהנות וכדאיות שמוצאים במחיר הזה (תודה גדולה ללוי יצחק ). אני ממליץ מקרב לב עליה אם תמצא אחת במצב טוב! אל תחשוב פעמיים ולך על זה! לגבי הגולף. שנת 2001 גג תעמוד לך בתקציב של 70K. אולי אולי אולי 2002. אני עדיין הייתי ממליץ על הלאון. אם יש עוד שאלות אז בכיף טל
  18. הרגע קנית את הרכב! למה להחליף?! זה לא גרביים אחי. תנסה לשפר את מה שצריך ולהוציא את המיטב בשביל הצרכים שלך. לדעתי, אחלה רכישה!
  19. זה לא באמת המספר לוחית רישוי. זה עריכה.
  20. תתחדש! יפיפייה!
  21. תודה רבה ליאור ! מי הוציא עלייך חוזה ב-VAG...?! לגבי המבחן של ההגה- שאתה "שיכור" מכיף והנאה של רכב מסויים אתה אומר כל מיני דברים. נקודה למחשבה לגבי הלאון. אם אתה מתקדם זה רק לקופרה! ה-FR כבר נמכרת בארץ בתג מחיר של 200K פחות או יותר וכבר נראית טוב יותר מהגרסא הדלה ב-15 סוסים ממנה. ה-CUPRA גם תראה סוף! וגם לאחר מקצה השיפורים, התוספות, הפינוקים והכיול האחרון - היא תסע, תפנק ותתנהג קטלני! חבל, ש-לי, עדיין אין וגם לא יהיה בזמן הקרוב כסף לרכוש רכב מהסוג הזה. אבל בנתיים, אני נהנה לחייך אחרי כל סיבוב של ההגה! ואני כבר מחכה לצמיגים החדשים... טל
  22. אני בדקתי ב-מ.מ.מ. בבני-ברק והייתה לי היסטורית טיפולים. הקונה שלי בדק ב-"קומפיוטסט" בראשון.
  23. אייל, סחטיין על ההקפצה! עלייך לא הייתי מאמין
  24. בהזדמנות... בדרך כלל אני מגיע עם מוניות ליהוד.
×
×
  • תוכן חדש...