Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. ה-TT נוסעת עם טורבו K04 ועם עוד כמה שינויים. אייל, בשנים 99-2001 לא הופיעה כלל גרסת ה-180. הופיעה רק גרסת ה-150 כוח. מחיר המחירון ומצב השוק הביאו את גרסת ה-150 כוח למצב שכל נער יכול לקנות כיום כזה רכב. בסוף שנת 2001 (דגמי 2002) הופיעה גרסת ה-180 כוח לראשונה. אך מחיר המחירון שלה היום גבוה בהרבה מגרסת ה-150 של שנת 99. ראה רכבים מקבילים כמו שלך - גולף GTI שנת 2002 או סיאט לאון שנת 2002. במחיר שאתה יכול לרכוש A3 180 שנת 2002 אתה יכול לרכוש גם סיאט לאון טורבו שנת 2005 ועוד ישאר לך הרבה עודף. גרסת ה-180 עדיין יקרה לשוק ביחס לתמורה שלה, ועדיין אינה מהווה פלח שוק מבוקש. מה שנכון נכון. רק לגבי טבלת הביקוש- אתה צריך להפוך בדיוק את המיקומים.
  2. ואם אני מעוניין בנורות מסוג Philips Vision Plus או Philips Blue Vision, איזה סוג נורה אני צריך?
  3. טוב אז באמת יצאתי מפגר והתבלבלתי בנושא הצילנדרים. אכן יש 4 צילנדרים ו-5 שסתומים לכל צלינדר. לגבי הטענה שהמנועים לא זהים- זו לא טענה מופרכת כלל. תבדוק את הנושא לעומק ותראה. וליאור, אין שום בעייה עם הרנו. פשוט זה מעצבן שאני מכיר עובדות מסויימות ופתאום אומרים לך ש'השמש בצבע אדום'.
  4. דובר על קליאו ספורט MK1. דור ראשון של הקליאו הספורט, לא של הקליאו בפרט. בל אופן תודה על התשובה, אבל זה עדיין לא נותן מענה לשאלתי. איזו מנורה אני צריך להחליף אם אני מעוניין במנורה חזקה יותר או במערכת קסנון?
  5. אתה זה הבנתי וזה מה שטענתי גם- רוב חלקי המנוע, לא כולם. להזכירך המנוע של הA3 והגולף מפיק 150 כוח-סוס והמנוע של האיבביזה 156. מן הסתם שהוא יקנה קויילים של איביזה. יש לו איביזה. וסתם על הדרך: הקויילים הספציפיים הם אונברסליים למנוע 1.8T של וואג. ככה שהם מתאימים לכל רכבי הוואג בעלי אותו מנוע. מחיר קוייל כולל מע"מ הוא מעל 400 שקל במקרה הטוב שהלך אחד (מחלה נפוצה). מה קורה אם 'הולכים' 5 (5 צילנדרים)?
  6. חבל שאנחנו מוציאים את הנושא מהקשרו אבל אין לו מנוע של A3. קודם תכיר אותו ואת הרכב שלו ואח"כ תדבר. לגבי הרמה - אתה טוען הרבה טיעונים בלי בסיס לאנשים ששואלים שאלות ורוצים לדעת. בעצם, אתה מטעה אותם. תחשוב על זה מה שתרצה. גם אני לא מחפש לריב.
  7. ברשותי רנו קליאו ספורט, דור ראשון, שנת 2001 לאחר שקראתי 30 פעם את העמוד שעוסק בנושא לא הצלחתי להבין מהי סוג הנורה הראשית בפנס שיש לי ברכב. H7 או H3? פנס B הוא הפנס שנראה כראשי מחוץ לרכב כאשר האורות דולקים. בפסי היחיד שלא מורכבים אצלי ברכב סוג הנורה הוא H4. * מצורפת תמונה מספר הרכב + תמונה של הפנס הקידמי
  8. תתחדשי! הרכב באמת נראה נחמד מאוד למשפחתית.
  9. אז אתה רואה שאין לך נסיון ואתה מדבר שטויות. החלקים במנועים הם לא 1 ל-1 אך דומים מאוד. זה כמו שתגיד לי שהאדם והקוף דומים אחד לשני במדוייק. אני לא יזכיר שמות, אבל על מי שאתה מדבר- הוא נוסע על מנוע איביזה 1,798 סמ"'ק רגיל עם טורבו K03s שמצוי במנועי הקונצרן שמפיקים 180 כוחות-סוס. הטורבו המקורי (K03) פשוט הוחלף. לגבי המחשב- נעשתה שם עידכון תוכנה ועבדו עליה זמן רב כדיי לכוון אותה ולדייק אותה ברמה מקצועית מאוד. תלמד כמה דברים לפני שאתה מזכיר שמות של אנשים ואת הרכבים שלהם בפרט. לגבי החלקים. יש חלקים מסויימים שלא תוכל לא לרכוש ממצ'מפיון או לתקן אצלם. זאת זכות ה-'מונופול' של היבואן המורשה. אלא אם אתה מעוניין לטפל ברכב שלך כמו בפורד פיסאטה 89 או כמו סובארו ג'סטי. חלק מהחלקים תוכל לרכוש דרך גורמים אחרים או להזמין מחו'"ל. אבל על זה אף אחד לא ייתן לך תעודת ביטוח או אחריות. אף סדנא מחו"ל לא תבטיח לך אחריות ושהמוצר יגיע שלם. מה גם שמדי פעם אין זמן לחכות לחלקים. לא מדובר על 'שיפורים' פה, ואף אחד לא יסמין מנגנון של חלון מחו"ל אם נפגם לו. טיפולים שוטפים מומלץ אפילו לא לעשות בצ'מיפון, אלא אצל אדם/מוסך שמבין ברכבים אלו ויטפל בהם בצורה הטובה והנכונה ביותר. החבר , > , שהגיב מעליי רק מחזק את דבריי היות והוא בעלים של רכב מסוג זה. אז אנא ממך, אם אינך בקיא בנושאים כאלה ואחרים אל תוריד מרמת הפורום ותרשום סתם דברים. חלק מן הכתוב שרשמת מטעה את המתעניינים ואת הציבור בפרט. נ.ב. כדי שתעשה הרבה שיעורי בית. הנסיון שיש לך מ'השנים הרבות' כנראה שעדיין לא מספיק לך.
  10. כוח-סוס

    DVD + מסך 7'

    up למתעניינים, המחיר הוא 800 ש"ח.
  11. ומאיזה ניסיון בסדיוק אתה מדבר ומתרבב?! יש חלקים שאין דבר כזה שאין בצ'מפיון. ואל המחירים אינם מקבילים לאחיות שלה - גולף ולאון. האביזה בכלל משוות לפולו. אין חלקים דומים ב-A3 ובסיאט איביזה. לידיעתך הייתי בעלים של האחות היותר הקטנה של הגולף - הפולו ושל הלאון לא מעט זמן. שתיהן בגרסאות הקיצוניות ביותר. לחבר קרוב יש כבר 3 שנים A3 2002 1.8T אוטומטית ועוד 3 חברים קרובים עם שלל דגמי ה-A3. לא חסר לי אנשים ומכרים מהתחום ומעדוני רכב אחרים (מישהו אמר 'ואג'? ) שיכולים להעיד ולצדד בטענותיי. ה-180 הידנית תמכר מעל המחירון לילדים המפונקים בסביון ובכפר שמריהו. ואם לא יהיה ילד כזה, הרכב יעמוד הרבה מאוד זמן עד שבעל הרכב יבין את מצב השוק של רכבו.
  12. כוח-סוס

    פג'ו XS 206

    שים לב לאיכות התיקון ואם נשארו סימנים מיוחדים. בדגם שאתה מחפש לא נדיר ויש כמוהו באלפים על כבישי ישראל לכן איני רואה שום סיבה שאתה צריך לשלם מחירים מוגזמים. לגבי הפגיעה בכנף: כן, אתה צריך להוריד במחיר. לא רק שהרכב לא במצב "חדש" ושהוא אינו יקבל מחירון, נעשתה בו גם פגיעה והוחלף חלק. לא מתאים לבנאדם הסכום שתסכמו להורדה- אז תמשיך לחפש לעצמך רכב אחר. עדיף לך.
  13. כוח-סוס

    פג'ו XS 206

    להחלפת כנף לא חייבת להיות סיבה של מכה בשלדה. יש אפשרויות שמישהו שפגע בו בחנייה, שיפשוף בעמודים או פגיעה עצמה של הנהג שגרמה לכנף להינזק. עוד פגיעות שיכולות להוות בעייה על הרכישה הן אם היו פגיעות בצירייה ובבית הגלגל. אם הם תוקנו כהלכה? והאם הרכב טופל כמו שצריך? צריך לבדוק בניירת את אופן הטיפולים השוטפים, והיכן נעשו. ובכל מקרה תהיה חייב לקחת את הרכב למכון בדיקב שאתה תבחר למען חוות דעת מקצועית. זה לא מן הנמנע. טל
  14. אביעד, אכן הזוי ביותר
  15. מבוקש כמו חלב חמוץ. הרכב לא מבוקש כלל (הגרהא הידנית מבוקשת קצת יותר מהגרסה האוטומטית). מחירון-. תשלם בהתאם למצב הרכב אך בשום פנים ואופן לא מעל מחירון. יש כמו מים רכבים כאלה. אחזקה וביטוחים יקרים להחריד ביחס לגולף ולסיאט במרכבים הדומים. מחלות מיוחדות: הגיר אוטומטי רגיש להחריד. סה"כ אמינות לא רעה, אבל שמשהו משתבש בדר"כ צריכים להכין את הכיס טוב טוב כדי לתקן את זה. תבדוק תאונות, מנוע שלא עבר התעללות והאם מצב הפנים שמור ולא הרוס או מוזנח.
  16. pe2 זהו צמיג מקביל ל-SP9000, אם כי ה-Dunlop שקט יותר. ps2 זהו צמיג עם מקדם שחיקה גדול יותר, משמע שהו צמיג עם אחיזה טובה יותר (וגם בלאי מהיר יותר) והוא מקביל ל- GOODYEAR F1 GS-D3. לגבי המערכת פליטה: לדעתי לא יהיה שווה את ההוצאה מכיוון שאתה לא מגדיל בצורה משמעותית את ההפסק ברכב (דבר שקשה מאוד לעשות בלי סכומים גדולים של כסף). אבלף אם מערכת הפליטה שלך בלוייה מדי - אפשרי לשקול מערכת פליטה 'אפטר מרקט' טובה יותר.
  17. או הנה שרון הגיע! אתה לא רחוק ממנו בנתונים ויש לך אחלה ABF שמה. מחכים לפרוייקט שלך גם.
  18. כן השם הוא טל. טוב שתיקנת אותי לגבי היוקוהמה. לגבי הדאנלופ: בתור בעלים קודמים של פולו GTI עם מידות צמיגים הנ"ל אני יכול להגיד בוודאות שיש SP9000 במידה הזאת בארץ. ומי שרוצה מוצא.
  19. כן, יש A.Drive במידה הנ"ל ומחירם מקביל ל-SP9000 ואפילו יקר טיפה. רביעיית SP9000 במידה שלך עם תאריך ייצור של תחילת 2007 צריכה לעלות לך גג 2,200 ש"ח כולל הרכבה ואיזון.
  20. לגבי הצמיגים -הA.Drive ממוקמים מעל שניהם. אני בכל אופן הייתי הולך על ה-Dunlop SP9000. אני נועל אותם היום והם צמיגים מצויינים!
  21. ואז תקפוץ לו כל שבוע נורת התראה שתשפיע על כל המערכת כי החיישן כפי שנכתב פה יושב אחרי הממיר. לפעמים אין זה עניין של ק"מ. יש המלצות של החברה או המלצות שקשורות לזיהום אוויר שמצריכות אותך להחליף ממיר כל 5 שנים בערך. לא זוכר איפה קראתי את זה, אך זהו אורך חיים בערך של ממיר.
  22. המקום שבו נערך הציפוי להגה: "אוטו אלגנס", מבוא התאנה 21 (משק 21), מושב חמד (ליד בית דגן), טלפון 03-9603456 . לבאים מצומת בית דגן - רמזור שלישי שמאלה לכיוון מושב חמד (יש שילוט). לבאים מכביש פ"ת-יהוד-אור יהודה, פנייה ימינה שמופיע השלט למושב חמד (כמו בתמונה). בכניסה למושב (מושב דתי- אז תחסכו לעצמכם את הדרך ואל תגיעו בשבתות וחגים ) תמשיכו עם הכביש ועם העיקול ימינה. לאחר שתעברו "צרכניה" מצד ימין תראו תחנת אוטובוס מצד שאמל- ישר אחריה תפנו שמאלה. בתמונה - הניסה לאחר תחנת האוטובוס לכיוון משק 21. לאחר מכן יופיע שילוט ימינה לכיוון המקום. המקום נמצא בסוף הכביש מצד ימין. מי שמעוניין יכול לפנות ל-שלמה, המשווק באופן ישיר בפלאפון 052-2974342, ולהגיד לו ש: "טל, החייל עם הקליאו ספורט וההגה שעשו לו בשני הצבעים שלח אותכם". לשאלות נוספות אשמח לענות בכיף, טל
  23. תודה רבה. אני ממליץ לא להשתמש בשום קרם/ספריי/תרסיס/חומר כזה או אחר. מומלץ גם לא לדעת בהגה בכלליות עם ידיים מלוכלכות או שיש עליהם עדיין חומרים כאלה או אחרים שמפרקים מהר את העור בצירוף שמש. ההמלצה הטובה ביותר היא - להחנות את הרכב כמה שיותר בצל ופעם בתקופה מאוד ארוכה למרוח חומר ממולץ לשימון עור בכמות דלה מאוד. הסברתי בדפים הקודמים לגבי הכיתוב. ממולץ להצטייד בדומא אך אני לא בטוח שאפר לעשות במקום. מצריך בדיקה בעלות שיחה טלפונית. אני עדיין לא מבין ממה ההתפעלות הצילום שנראה כ-'צילום הפוך' צולם מהמושב נוסע שליד הנהג שדלת הנהג פתוחה. התמונה צולמה בפונקציה של תמונה הפוכה. דבר פשוט שאפשר אחרי זה לערוך אותו גם בתוכנת 'צייר' הפשוטה והמוכרת לכולנו ממערכת ההפעלה שלנו. זה מקנה תחושה שכאילו הכל הפוך, אבל לא כך במציאות. מקווה שעכשיו זה הובהר. תודה שוב. ואני ההיתי מעדיף עור על רכב שמוגדר כספורטיבי. עץ לדעתי יותר מתאים לז'אנר של המכוניות שינות - האספנות. הוא עושה אותן מיוחדות. טל
  24. לא מכיר את האלפא. דברתי מניסיון על S2000 ועל הפורשה. בכל אופן, כדאי שנחזור לנושא השירשור.
×
×
  • תוכן חדש...