Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. זמנית ביותר... יש לי הרגשה שה-S3 תכנס חזק עקב העדר של ה-S3 בדור הקודם. (אני מודע ל-S3 אחת אדומה מהדור הקודם)
  2. גם בתווך מחירים אתה יכול לראות את זה. השוק של האיביזות לפני כשנה-שנה וחצי היה מטורף! פשוט מטורף! בכל אופן, כדאי לחזור לנושא לפני שגם הוא ינעל.
  3. שהשוק של הקליאו התחזק קצת לעומת השוק של האיביזות שדעך טיפה. בכל אופן, אני לא הייתי חושב פעמיים.
  4. זה שקוף שאתה תכניס סקודה, אלא מה לגבי הלאון TFSI לעומת ה-FR, מה שאני יודע בודאות: 200 כוח לעומת 185, טמבונים וג'אנטים שונים. מוחצנת יותר ויפה בהרבההה מה-TFSI. גש לחברת סיאט ותשמע את כל הפרטים שאתה צריך כולל המחירים.
  5. הייתי אומר שעדיף לך להשוות את הלאון FR (עם ה-200 כוח) שכבר נמכרת כאן לעומת ה-GTI MK5. ואם אתה מדבר על גיר ה-DSG שמרים "קצת" את המחיר, הייתי מציע אפילו ללכת לברר על סיאט לאון CUPRA R. שתתומכר בסביבות ה-240K ש"ח. 1 כ"ס ל-1K שקל.
  6. ליאור, איפה אתה מבטח? כי, את האמת שעשיתי סקר שוק לא קטן לפני זה למחירי הביטוח וקיבלתי הצעות של 6K ו-7K למקיף. מה גם שלא כל סוכן ביטוח ידאג לך במקרה צרה. הסכונת שביטחה אותי עובדת כבר קרוב ל-20 שנה עם המשפחה שלי.
  7. אם הוא נהג חדש או צעיר יעלה לי הביטוח ככה (כמו אצלי): ביטוח חובה + כל נהג (בכל גיל) - 2,099 ש"ח ביטוח מקיף + כל נהג(גם בכל גיל) + שירותי גרירה, שמשות וכו' - 3,975 ש"ח אני מזכיר שוב, אני נהג "צעיר".
  8. מחפש HONDA Civic TYPE-R (הונדה סיוויק 'טייפ-אר') משנים 2001-2002 עדיפות לשמורה, אך כל מספר טלפון או הודעת קנייה התקבלו בברכה. ה"פ או בפלאפון 054-6291111
  9. לא שוחטים ולא נעליים. מנסיון של שני הרכבים (לפחות המנועים), ישנה התקזזות של המחירים עם טווח הטיפול של הרכבים בשנים. התקזזות נוספת היא בדלק ובביטוחים. החישוב הוא לשנה ולא לטיפול כפי שעשו כאן חלק מהחברים.
  10. אני גם לא רואה עתיד למגוון "ההלשנות" שיש שם. אור אדום, תמרור עצור וכדומה- מקובל. אבל לצלם פאפרצי בנאדם על זה שהוא עצר שניה אחת בתחנת אוטובוס להעלות נוסע ואפילו אותת- זה קצת מוגזם לדעתי. בנינו, לא שאני בעד התופעה, אבל מי פה נהג כל כך מושלם שלא עושה טעויות מכוונות ולא מכוונות בחייו?
  11. צודק, שכחתי מה-TFSI. בתחילות שנות ה-2000 מחיר הגולף GTI היה זהה לA3 1.8T?
  12. אייל, תלוי מה הוא מחפש. הכל שאלה של צורך. הפולו תהיה זולה יותר לאחזקה (דלק, טסט, ביטוחים, טיפולים וכד') נוחה לו יותר אם הוא מתכוון להשאיר אותה סטנדרטית. מה גם שאם הוא לא מחפש רכב משפחתי- עדיפה לו הקומפקטיות (למרות שהיא לא קטנה בכלל) של הפולו. אם יש משפחה או/ו כסף זה העניין או/ו שהרצון הוא לרדת מ-8.5 שניות מ-0 ל-100, לך על הגולף. בכל אופן, 2 הרכבים הם תמורה מצויינת לכסף וראש שקט מבעיות.
  13. ו-GTI אף פעם לא תגיע עם רמת גימור 'קומפורטליין', אלא רק 'ג'נריישן' ומעלה.
  14. נראה לי שאלו הם הנעליים, לא?
  15. זה בדיוק כמו ה-A3 1.8T של שנים 99-2002 לעומת הגולף GTI באותם השנים. הגולף ספורטיבית ומכויילת יותר טוב והאודי "מפוארת" יותר.
  16. ומהו הצ'יפ המקורי, אם אפשר לשאול? אני נסעתי מנוע כזה בדיוק בעבר עם טורבו K03s והיו מגוון צ'יפים - ABT, SuperChip, UPSOLUTE, Wetterauer ועוד ועוד. את כולם אפשר להתקין אצל גיא פרילינג (או בשלוחה שלו ב-PIT-STOP) או ב-E&A.
  17. פולו GTI יש לך רק בשנת 2000 או בגרסה המחודשת והמגודשת משנת 2007. לפולו מנוע 1,600 סמ"ק, 4 צילנדרים ו-16 שסתומים. 125 כוח-סוס, ומשל עצמי של 1,040 ק"ג. 0-100 - סביב ה-8.5 שניות. הפולו מאובזרת בקסנון, מושבים ספורטיביים, גימורי עור עם תפירה אדומה, פסי הקישוט צבועים בצבע הרכב, ג'אנטים מקוריים של BBS בחתך נמוך (195/45R15). כל אלה תוספות מקוריות מהחברה ויש עוד. לעומת זאת הגולף GTI. הגרסה שאתה מדבר עליה הופיעה בין השנים 1999-2004 ונקראת דור רביבי (MK4). ב-2006 הופיעה גולף MK5 GTI חדשה. לגולף GTI מנוע 1,800 סמ"ק מוגדש (טורבו), 4 צילנדרים ו-20 שסתומים. (מנוע ידוע של הקונצרן ואמין מאוד!) 150 כוחות סוס ישרתו אותך בגולף, אך הרכב כבד משמעותית לעומת הפולו. גם בגולף אפשר לגלח 8 שניות + מ-0 ל-100. מה שחשוב! לגולף מנוע מוגדש. מנוע בעל פוטנציאל אדיר לשיפורים. צ'יפ קטן בעלות של 1,000 ש"ח לפה ולשם ירימו את ביצועי המנוע לכ-190 כוח. הגולף עצמה מאובזרת גם היא במושבים ספורטיביים (בשנים הראשונות של 'ריקארו) ', פסי קישוט בצבע הרכב וגימורים קטנים של הגרסה הזאת. לגולף צמיגים בחתך 205/55R16. בשנת 2001 הופיע לגרסאת ה-GTI והג'נריישן הג'אנטים בעלי מראה הכוורת. מקווה שעזרתי
  18. ליאור, זה אף לא קרה לי נשמע הזוי ביותר. לא נראה לי מהחגורה.
  19. הייתי מתחלף איתך בשמחה. סיקור יפה ומעניין. לדעתי אחד הרכבים היותר יפים שהגיעו לפה.
  20. אני לא מצדיק גם את זה. אבל כמובן שבתור אדם יהודי אני אעדיף את זה. זה לא ישנה את דעתי שזהו ביזבוז "מטורף" של כספי ציבור וכוח אדם. מקבל את זה שאני חולה. אני חולה לפחות בצורה חיובית. ההשוואה שלך לנא**** גומרת לי להחליא. אתה פונה לכיוונים בלתי רצויים. קודם שאני אשווה את זה ל-"צרעת" ונידוי, אחר-כך תוכל בכלל לענות בנושא. ההשוואה שלך פשוט מבזה את היותך יהודי. צר לי על כך אבל זה המצב. גם אני אצטט לך משהו: "מי שנשאר במקום (במקרה שלך זה בעבר) לא מתקדם לשום מקום" (יוסי הקצב מהמעדנייה)
  21. ובוא נחזור גם לשנים שבהם הקימו את החשמל ואת הטלפון. אנחנו מדברים על נושא שקיים היום. אני לא משווה ולא מתכוון להתייחס לנושאים שקרו לפני עשורים ומאות של שנים. כרגע למצב הנוכחי של מדינת ישראל (מאחר ואנחנו לא מדינה בטוחה כמו שוויץ לדוגמא) זהו ביזבוז. כן, ביזבוז. וכן, יאשה קצת סיבכת זה לא משנה. כמו שאמתרי כבר קודם, עדיף שכל אחד ישמור את דעותיו לעצמו כמו גם את המצעד הזה. ככה הכל יעבור בשקט ובשלווה. כמו שזה אמור להיות.
  22. תאמין לי שאני מבסוט מאוד מהשלב בו אני נמצא. תודה שידעת אותי בכל אופן. אני שמח שיש אנשים תומכים כמוך.
  23. תודה רבה. נראה לי שסיכמת את זה בצורה המועדנת והמתאימה ביותר. יאשל'ה, לא משנה בגלל מי זה. 7,000 שוטרים זאת תוצאה של ביזבוז כמו המצעד הזה כולו. גיא, צר לי אבל דעותיי לא ישתנו. אני מכבד אותך בבחירות שלך, אך כמו שנאמר אין כל מה להתגאות בזה בצורה של מצעד או של צעקה לשמיים. לדעתי זוהי עדיין סוג של "מחלה" או "מום". אבל זוהי דעתי (כמו שאמרנו מדינה חופשית). אם מבחינתך אני "חולה" כי אני סטרייט זה מקובל עליי גם כן.
×
×
  • תוכן חדש...