Jump to content

כוח-סוס

  • הודעות

    1,308
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי כוח-סוס

  1. יום אחד תבין. בנתיים אני אעדיף לא לפרט בפומבי כדי לא לפגוע באף אחד ומכיוון שזה הזוי יותר מדיי. רק אאחל בהצלחה למי שצריך ואגיד לך להתחדש.
  2. אחי אתה צודק, ביחס לקליאו ולאיביזה היאריס דיי עגלתית. הכי אמיתי שיש. אבל כל אחד פה בפורום משבח רק את הכרב שלו ומשמיץ אחרים על ימין ועל שמאל שזה נהיה מגעיל. הקליאו היא ההמלצה שלי מבין כל הסופר מיני הקטנות, אבל רק במידה ומצאת אחת מטופלת, שמורה ושיש לך את הכסף בצד לעשות לה את היישור קו המתאים. שוב, אני רכשתי את היאריס כרגע כי זה "הרכב" שהייתי צריך. יכולתי לרכוש STI או מיאטה שכן חלמתי עליהן, אבל לשלב אחזקה שלהם ביחד עם תשלום שניתי למכללה - לא כל-כך מסתדר לי .
  3. פשוט הזוי (והמבין יבין), אבל תתחדש.
  4. עמית, זה מאוד מבוסס. מניסיון לא קצר עם הרכב - הן על מושב הנהג והן על מושב הנוסע. הפונטו נחמדה, אבל עושים ממנה יותר מדיי פה בפורום, במיוחד בעליה. תשאל כל בעל HGT לשעבר, שכיום הוא בעלים של מיני-ספורטיבית אחרת ותראה איך הוא יגיב לך. ומה לעשות, בתחום רכבי המיני, היא הנחותה היותר בכל הפרמטרים (אולי חוץ ממנוע ומראה ששם היא נופלת רק מחלק).
  5. התחלתם כבר עם קידום המכירה שלכם?! פירסום מודעה קודמת יכול לעזור יותר. ביקשו חוות דעת וכל אחד דוחף את הרכב שלו בלי סיבה. רק חסרים המספרי טלפון בתחתית התגובה שלכם. להיות אמיתי?! על הפונטו לא הייתי ממליץ לכלב מת מראה נחמד, חוץ מזה אין לה ולו שום יתרון אחד על שאר רכבי הסופר מיני. מה שהין כן - היא "סופר" נחותה מכולן בכל פרמטר. הקליאו זה כבר נושא אחר. הרכב הכי מהנה לנהיגה בתקציב הזה ללא ספק. יש בה דברים שאין באף סופר מיני אחרת כתוספות ואפילו המחיר שלה קורץ. היא "נופלת" רק בגלל שני דברים - איכות חומרים ירודה להפליא, ועלויות חלקים וחלק מהטיפולים במחירים הזויים. חוץ מכך - היא די חסכונית בדלק (יחסית למנוע הזה), הביטוח לא בשמיים, המחירון מתחיל לנסוק לרצפה והזכרנו את זה כבר שהיא המהנ בקטגוריה?! שוב פעם, היאירס לא רכב ספורטיבי טהור, אבל הוא רכב מהנה, הכי חסכוני בקטגוריה והיא אמין גם. זה מה שאני חיפשתי, וזה כרגע אני זקוק. לילה טוב
  6. צודק. לקח לי זמן להתרגל לישיבה הגבוהה ביאריס, בתור אחד שרגיל ואוהב לשבת נמוך, ונמוך מאוד. ומה שבאמת חסר הוא ההילוך ה-6 או הארכת ההילוך הרביעי ו/או החמישי שיכל לשפר את צריכת הלדק (הזוי משהו), את הרעשים ואת ייעול הנסיעה ע"י נסיעה במהירות שיוט בטורים נמוכים יותר.
  7. MK3, תיארת בדיוק את סגנון הרכב. זה בדיוק מה שיצא לי להרגיש מהרכב לפני מספר דקות שבדקתי את חלק מהנושאים לעומק.
  8. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=280233
  9. לא בהכרח לירן. מי כמו שניינו (בעלי קליאו בעבר ובהווה) יודע שבסופו של דבר מחירי הרכבים האלו משתווים פחות או יותר בגלל הביקוש וההיצע שלהם. בשנים האלו 2000-2003, זה הכיוון שלי לפחות ברכבי המיני הספורטיביים (חלקם יותר-חלקם פחות) למיניהם: - מחפש מיני ספורטיבית שמתנהגת כמו שצריך? הקליאו ספורט היא התשובה. - מחפש צרפתייה אחרת שתתן לך ריגוש מסויים אבל לא רנו? ה-206GTI תעשה לך את זה (כל הוגי הדעות בנוגע ל-306 וה-106, דיברתי על שנים מתקדמות יותר) - מחפש רכב עם מנוע מוגדש, גרמני ושיהיה חזק ובעל פוטנציאל לשיפורים? האיביזה טורבו נותנת את התמונה (A3 אם יש לך עוד קצת כסף). - רוצה רכב גרמני אחר שנראה טוב, עם אמינות גרמנית ובלי מנוע 'מטורף' יחסית? הפולו GTI או ה-16V יעשו את שלהן. - רוצה רכב אמין, עם צריכת דלק נמוכה וייצור יפני? היאריס TS היא הבחירה הנכונה. - מעוניין ביפנית חזקה, אטמוספרית ומטורפת? CTR היא התשובה. - איטלקיה? HGT או 147, בהתאם לגודל הכיס שלך. זאת הדעה שלי. אתם מוזמנים לתקן להנאתכם.
  10. השאלה מה הוא מחפש לירן. בנושא הזה אני מסכים איתך, הכל שאלה של כיוון.
  11. Caveman, השאלה ביחס למה. אני חודש עם הרכב, ונכון שלא מציתי אותו כלל וכלל, אבל אחרי המכוניות הקודמות שהיו ברשותי ואחרי שכיוון התפיסה שלי התשנה כעת (זקוק יותר לרכב חסכני ואמין) הקליאו לא נופלת מקודמותיה. נכון, אין לה שלדה של קליאו או מנוע 20VT של פוולספאגן, אבל היא זריזה מאוד, משחקת דיי יפה עם הזנב ומרגישה בטוחה מאוד בפניות. החיסכון הדלק הורגש כבר בחודש וחצי הראשון - לא פחות ממדהים! לעומת מה שיעתי לפני כן. הרכב לא מיועד להיות רכב משא או טנדר להעברת ציוד, אלא רכב לזוג + 2/3 ילדים וציוד נורמלי. נכון, זה לא הרכב כדי לסחוב 5 מבוגרים לאילת, אבל לא לזה הוא נועד. לגבי האמינות - רק הזמן יגיד. ב-6 שנים שהיא על הכביש ולפי ספר הטיפולים - חוץ מטיפולים סדירים לרכב לא הולחפו אף חלקים מכאניים כאלו או אחרים עקב בלאי. לדעתי זהו רכב אידאלי למי שמחפש רכב אמין, חסכוני ושנראה יחסית נחמד לרכב קטן בעל מרכב של 3 דלתות.
  12. רענן, א' כל זה כן משנה. מאוד משנה. התרכובת שחומצית של השלשלת + "הטיגון" שנגרם בקיץ הישאלי מחום השמש יוצרים מתכון מובטח להריסת בצע ברכב. מזל שהשלשלת הייתה "רק" שבוע וחצי והרבה שכבה או שניים לפי נתמונה ולא חדרה עמוק יותר. לדעתי (הלא מקצועית בהכרח) היה צריך לשטוף את הרכב מהשלשלות היו עליו ולחכות כמה ימים עד מועד הפוליש-וקס. כנראה שהעבודה על המקום ה-"טרי" גרמה לקילוף הצבע. בעל המקצוע איננו אמור לדעת ולנחש מהו מצב הליכלוך על הרכב וכמה זמן הוא היה שם. להבא, חשוב מאוד לנקות את את הדברים האלה ברגע שאתה רואה אותם. קופסת מגבונים לחים ברכב אף פעם לא מזיקה.
  13. כמה זמן שלשלת הציפורים הייתה על הרכב שלפני שבוצע הניקוי/הפוליש/הוקס? הרכב נשתף מכל הליכלוך לפני הביצוע?
  14. לדעתי, הפונטו הכי פה שתיוצר עד היום!!! לדעתי העיצוב לא פחות ממדהים! אני באמת מחכה לראות את גרסת האבארת'. העיצוב הפנימי, יחסית לרכב זול ופשוט, לא פחות ממדהים גם הוא.
  15. יש לי איזו הרגשה של דה-ז'ה-וו...
  16. למכירה, קטנוע ניו-דינק 200i מבית Kymco, בנפח 200 סמ"ק (מוזרק). צבע: אפור עכבר מטאלי. יד 1 פרטית, שנה וחצי בבעלותי. רק 6,600 ק"מ! ללא תקלות. טיפולים במוסך מורשה בלבד כולל קבלות. לא עשה תאונה מעולם וגם לא החליק אף פעם. ללא שריטה. עדיין באחריות יצרן. פרטים נוספים בפלאפון - 054-6291111 טל (מרכז הארץ)
  17. אז אין לי מה לפחד מכך שהם דגם ישן מדי כפי שציינו ומכך שהם "התייבשו" על המדפים?
  18. קודם כל תודה על העזרה. ההחלטה נפלה על JBL סדרת GTO. בסדרה הזאת קיים רמקול ישן יותר GTO937 שמחירו סביב ה-400 ש"ח, וסדרה אחת חדשה יותר - GTO938 שמבקשים עליו כבר 600 ש"ח. השאלה שלי היא האם יש צורך להוסיף את הסכום הנותר על הדגם החדש יותר או שאפשר להסתפק ב-GTO937? *** אם למישהו יש מידע זמין זה יהיה נחדמ כי אני מבצע את הקנייה בהמשך היום. תודה, טל
  19. כן רוני, אני מגביר את ה-6X9. לצערי הרב אין לי ניסיון טוב עם Magnat. אני קשור ל-SG אלקטרוניקה, כך שברכב הקודם הרכבתי סט שלם של Magnat ללא הגברה והם ממש לא סיפקו את הסחורה וגם צרמו מעט. בכל אופן, לאחר קריאה של כמה ביקורות, ואחרי שאתמול שוב שמעתי את הצליל המחריד של ה-Pioneer שוב נראה לי שאני אבחר ב-JBL, למרות שמשהו עדיין מציק לי לגבי ה-Kenwood.
  20. אז אני אבדוק אצל ההוא בתחנה המרכזית. ת'אמת (כלומר את האמת. קשה להשתמש בשפה תקנית?) שאני גם חשבתי על ה-JBL. סה"כ רוב המוזיקה שאני שומע היא עברית, רמקסים ומדי פעם לועזית (פופ, ראפ ואלקטרוני). ה-JBL באמת הכי מתאימים?
  21. איתמר, אתה יודע על מקום שאפשר לרכוש את הרמקולים בפחות מ-588 שקלים כפי שמופיע בזאפ?
  22. איתמר, זה מה שאני עושה בדר"כ. לא סתם פתחתי את הנושא הזה. בכל אופן, המורל עדיפים על kenwood, GBL ואחרים, לדוגמת זה: http://punch-s.com/aecommerce/c1070/48261.php גיל, חשוב לי הדגם. כי אם אין ניסיון ולא מכירים, אני יכול לבחור בדגם שלא מתאים לי ולא באמת יענה על הדרישות.
  23. שלום לכולם, אני מחפש רמקול איכותי 6X9 בסדר גודל של מחיר סביב ה-400 ש"ח. הוא יוגבר ע"י מגבר SAX-100.4d. אני מחפש סאונד הקפי ברכב. רמקול שיתן צליל מאחור ובמיוחד איזון ע"י באס. אני גם מחפש רמקול שלא יתפוס את כל המקום בתא המטען ולכן נבחרו ה-6X9 ולא סאב. חשוב מאוד - רק לא Pioneer. תודה, טל *** אם אפשר לתקן את ה-ץ ל-ת בכותרת. אין לי אפשרות לעדכן.
  24. כל תכשיר אלכוהולי לדוגמת אציטון או חומר רפואי - יעשו את העבודה מצויין. לאחר מכן תעבור על האיזור עם סמטוט רטוב או עם נוזל חלונות.
×
×
  • תוכן חדש...