Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. מגבר לא פחות מדהים בכל היבט אפשרי. מניע אצלי סאב 12" מפלצתי של החברה המדוברת. התוצאה מרחיבה אישונים איכות, איכות, איכות. מותקן אצלי ברכב, ונקנה בקלאס A. אבל מה נסגר אתכם אנשים נחמדים המחיר בציפר שגוי (אין סיכוי שלא)- אחרת אני רץ וקונה 5. http://www.bigdogaudio.de/pd595406568.htm http://www.bigdogaudio.de/search.htm עולה בגרמניה 380 אירו, שגרמניה להזכירכם היא ארץ הייצור, שזה 2200 ש"ח.
  2. בעיקר סוסים ערבים
  3. גלאי וולנטיין 1 במצב חדש לחלוטין. בטלפון בלבד: 0506458585 חיים
  4. בדיוק. מעבר לכך, מישהו מפיק משהו מהשרשור הזה?
  5. גדול.
  6. http://www.autoexpress.co.uk/news/66963/this_weeks_auto_express.html
  7. אעשה את זה קצר. איבו מתנהגת טוב יותר. נקודה. סטוק מול סטוק, אסתי מהירה יותר בכל מצב-במיוחד במיאוץ הקלאסי וגם לאחר מכן. נקודה. אסתי נשמעת טוב יותר שלוש נקודות. כן, יש סיכוי שאעבור לאיבו למס' חודשים לטובת החוויה והנסיון ואולי אשאר שם יותר ממה שאני מצפה. אולי. אם תחלוק על זה, אתה לא אובייקטיבי.
  8. וכל מילה מיותרת
  9. אני נוהג על אסתי. לדעתי האיבו טובה יותר מתקשרת יותר. סטוק מול סטוק האיבו טובה יותר-יותר הארדקור. יש לה את ה-EDGE. מעט שינויים באסתי ויש לך יופי של אוטו לא פחות טוב מאיבו אם לא יותר טוב. תלוי מה אתה מחפש. שתיהן נינג'ות מדהימות. האסתי מהירה יותר, לאיבו הגה טוב יותר. האסתי נשמעת טוב יותר וכו' וכו'. האיבו נשלטת יותר האסתי יותר טריקית, אני אוהב טריקיות פסק דין של עיתון EVO האנגלי על גרסאות STI : http://www.type-25.co.uk/images/large/evopage9.jpg\ ועוד כתבה מעניינת: http://www.type-25.co.uk/images/large/japper4.jpg אני פריק של אסתי מודה...ולא שולל את הרעיון של לעבור לאיבו מתישהו. כל אחד והעדפותיו שלו, בזמן ובמקום שהוא נמצא
  10. yaheli

    רכב עד 200K

    שיכנסו בו 4 אנשים... הממ...
  11. JL או RAINBOW במידה ויש לך הגברה טובה...
  12. למישהו יש פרטים על מערכת ההנעה של הבררה?
  13. רוני, מסכים איתך, אך ההשוואה היתה לצורך הדגשת העניין. אין שום הבדל משמעותי בינה לבין משפחתית אוטומטית ממוצעת, בטח לא כזה ששווה 70 אם לא 80 אלף ש"ח.
  14. סיויק זה קורולה לכל דבר
  15. 1. לא ברור מה הקשר בין המכוניות שמופיעות ברשימה שלך. 2. כל רכב עם טורבו צורך דלק מעל לממוצע. לכן כשאתה אומר שאתה לא רוצה אימפרזה טורבו בגלל הדלק אני לא מבין איך אתה חושב על הונדה + "פרויקט טורבו", ששם העוליות צפויות להיות גבוהות יותר עקב אמינות ירודה + ההוצאה הראשונית של הפרויקט (הפרויקטים הללו נוטים שלא להגמר כ"כ מהר...-במיוחד בארץ)
  16. בערך כל המיאטות שמוצעות למכירה כרגע.
  17. חוסר שפיות הגובל בטירוף התמחור של "מאיר" ליפנית המשפחתית. במחרים האלה יש אופציות בכלל לא ברות השוואה, ב.מ.וו סדרה 1, גולף, ליאון, WRX ועוד רבות וטובות שלא לומר מדהימות ביחס לנ"ל. מי שיעדיף הונדה על אחת מהמוזכרות לעיל צריך עזרה מקצועית! אם המחירים היו נמוכים ב-50 אחוז לפחות המצב היה שונה.
  18. מיאטה מוגדשת תמכר במקרה הטוב במחירון במידה והיא משופרת באיכות טובה ולא נפגע האיזון הכללי המקורי של האוטו (כמעט בלתי אפשרי) מאידך, מיאטה סטנדרטית ושמורה היטב תמכר מעל למחירון.
  19. ראש מנוע בלבד לפונטו לא אמור לעלות ילהערכתי ותר מ-2500 שח. אם מדובר באוברול מלא אז הסיפור הוא אחר. בכל מקרה אפשר להשיג מנוע מפירוק בעלות של 2500 ש"ח על זה תוסיפי עבודת פירוק והרכבה עוד 2000 להערכתי. אם תרצי אני אוכל להפנות אותך למקום שייסיע לך
  20. דגם 9220 כולל שלט יציאות 5V 800 ש"ח. 0523503555
  21. אני מניח ששמעת סטים של Rainbow מסדרת ה-Reference וסטים של ג'נסיס מסדרת ה-Ultimate. כן הסט שלך מדהים, סיאט שמו לך באוטו סט של 15000 דולר.
  22. מצטרף להמלצה של OOGEE והולך על ה-RAINBOW פה בארץ עם אחריות מאשר לקנות דרך איביי. אני התקנתי מגבר כזה בקלאס A בבני ברק. המגבר מניע בקלות שני סאבי PROFI VANADIUM 10 גם כן של Rainbow. דבר אחרון, לא יודע מאיפה המחיר שיש בצ'יפר והנתונים . בהצלחה
  23. רדיו דיסק MP3 יציאות 5V אפשרות חיבור 3 מגברים שלטה נפרדת בסאב שלט לרציניים בלבד 900 ש"ח
×
×
  • תוכן חדש...