Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. clio Z-B
  2. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    יכול להיות שאין שמן כזה אך מופיע באתר. אין לי מושג מאחר ואני לא היצרן ולא קשור לשום מקור מהימן מטעמו. ב-WRX אין COIL מרכזי אלה לכל צילינדר COIL נפרד בדומה ל-STI. ב-GT יש חוטי הצטה. עדיין EJ20 - אותו בלוק זה נכון. ב-STI שונה לגמרי.
  3. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    מר עובד מוטול היקר, איך תקרא לזה: http://www.motul.co.il/racing_frame.html ? בכל מקרה העלויות שכתבת על טיימיניג וכו' הן ל-GT שלך כך גם הצמיגים שקנית. בGT שלך המידה קטנה מב-WRX אז כך שכל מה שכתבת לא רלוונטי. תעדכן את חבריך במוטול
  4. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    כנס לאתר מוטול ישראל ותראה שיש מוטול 300V 10-60.
  5. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    אני מניח שה"מכונאי הבכיר" היה יאשקה או אם שוחחת עם אחד הבוחנים אולי דבוש- שמע בעצתם ולא תגיע רחוק. שוב ברור שהאוטו יסע ומי שניסה ולא הרגיש שום הבדל או שהוא לא מספיק רגיש לשינויים או שזה לא מעניין אותו- ההבדלים משמעותיים ביותר ואלו גם הוראות היצרן במפורש - בכל העולם מאמצים את המלצותיו וכגריל, אצלנו מתעלמים- כמו בטיפולים- בחברה, במקום לשים-300V 10-60 או לפי הוראות היצרן CASTROL FORMULA 10-60 ב-WRX שמים פז (מוטור סינט עלק) 5-40. לפחות ב-STI הם כן מקפידים.
  6. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    מנסיוני ב-GT וב-WRX יש ירידה בביצועים, צריכת הדלק עולה והמנוע מצלצל-דטונציות יש. כך גם יאמר לך כל בעלים של הרכב הנ"ל. באסתי 95 בכלל לא בא בחשבון. כולם יסעו עם 95 אבל הנזק יגיע.
  7. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    המון בהצלחה! יופי של אוטו. הכי חשוב סע בזהירות ובאחריות
  8. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    איפה שנראה לך. בעקרון אם אתה מאיזור המרכז/גוש דן אני אישית הייתי ממליץ על מבדק בהרצליה פיתוח. שם אני בדקתי את שלי ובנוסף ערכתי בדיקה בקופיוטסט בת"א ברח' השלושה. 2 בדיקות... You can never be too carefull...
  9. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    טכנית אפשר הרבה דברים. מי שלא רוצה לשלם עשרות אלפים על כמה עשרות/מאות שקלים שחסך שימלא 98.
  10. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    עוד דבר קטן, במכוניות שהוזכרו חייבים לתדלק 98 אוקטן (או 99 לצורך העניין בסונול שהוא 98 גם). הדלק הנ"ל יקר בממוצע בכ-20 אחוז. כמובן שדוחות מהירות וכאלה גם מתווספים לסעיף ההוצאות.
  11. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    בעבר היתה ברשותי GT שאני מניח שעלויות האחזקה שלה דומות ל-WRX. מקיף 3500 ש"ח, דלק 1:6 בממוצע (מנוע סטנדרטי) מחוץ לעיר תוכל להשיג 1:10, אגרת רישוי (טסט)יחסית יקר קבוצה 5, כלומר 2600 ש"ח לערך- בגדול לא נורא, טיפול 1000 ש"ח, צמיגים 500 ש"ח ליח'. (לבחור שהגיב לפני, Noble Savage, יחס הדחיסה ב-EJ20 הוא נמוך מאחר והמנוע מוגדש היחס הוא 1:8.5, רק בעת גדישה צריכת הדלק עולה) כיום ברשותי STI 2004, מקיף 7900 ש"ח (חובה מע' איתור רדומה+פעילה-אחרת לא מבטחים-עלות 4000 ש"ח פלוס מינוס), צריכת דלק מזעזעת, טסט יקר, צמיגים 1500 ש"ח+מע"מ ליח' (ברידג'סטון RE070) כלומר בח-ן פשוט 6000 ש"ח לכל הרביעיה, רפידות קדמיות מקוריות 1900 ש"ח לפני מע"מ, אחוריות 2100 ש"ח (אפשר לקנות FERODO DS2500 ב-2000 ש"ח סט מלא פלוס מינוס) טיפול 1200 ש"ח (שמן, פילטר שמן, פ. אויר). מכוניות אמינות מאד גם ה-GT גם -WRX וגם ה-STI. סובארו. לי אישית 0 תקלות. עוד משהו?
  12. תגובת המאה
  13. פה היא דומה ל206 עם ג'אנטים וחצאיות. בכל אופו אחת היצירות המזעזעות ביותר שנתקלתי
  14. צבע כחול וכולל סמל סובארו מקורי וחדש. מצב מצויין. 400 ש"ח.
  15. גבר אתה שוכח שאתה מדבר על יאריס ולא על 911. קומפקטית תמימה שבד"כ אישה יושבת מאחורי ההגה שלה. לפעמים גם איזה נער מתבגר. קורה. לא ספורטיבית ולא נעליים. זה שהוסיפו לה T על תא המטען לא הופך אותה לכזו ואפילו לא קרובה לזה, אה כן, וגם העובדה שיש לה 2 דלתות לא הופכת אותה לחיית כביש ש"לא נמליץ לנהג חדש לעלות עליה שלא יתן בטעות טיפה גז בסיבוב ויקבל מנה גדושה של זנב שובב ועצמאי". צאו מהסרט זו בסהכ הכל יאריס. בדיוק כמו פונטו או דייהטסו שרייד. כל מאזדה לנאטיס ליסינג או פוקוס תבייש אותה בהיבט הדינמי . בעצם בכל היבט. לילה טוב. עיל אליקה.
  16. במצב חדש כולל שלט. מכשיר בן שנה. יציאות ל-3 מגברים. יציאות 5V 1000 ש"ח סופי 0523503555
  17. אינטרקולר WRX במצב חדש לחלוטין (ירד מ-2005) - 600 ש"ח אגזוז 4" מהטורבו עד הסוף (לא כולל דוד אחורי) נירוסטה איכותי ביותר - 1500 ש"ח 0523-503555
  18. תמכור ותוסיף את הכסף שאתה מוכן להשקיע ב"שיפורים" תקנה 106 או VTS
  19. אלפא 156 נכנסת בתקציב יפה. גם ידנית וגם אוטומטית. גרסת 2 ליטר הייתי מציע לך ללכת דווקא על הדגם נחות הנפח, מאחר והנ"ל מוצלח יותר ברוב ההיבטים.
  20. סליחה, אבל למה לך לשפר כזה רכב ? אחד, השלדה לא תעמוד בעוד סוס וחצי. שתיים, למה קנית לחתחילה כזו מכונית אם חשקה נפשך בביצועים, אני מניח שידעת מראש למה הרכב הנ"ל מסוגל (לא הרבה בלשון המעטה).
  21. במצב חדש כולל שלט. אין סוף אפשרויות חיבור, DVD, מחשב ניד וכו'. שליטה על סאב מהמכשיר. יציאות 5V. 1200 ש"ח
  22. yaheli

    מחירון BMW

    מוזר שהבן אדם מחפש רכב בכ-400 אלף או יותר ומחפש רדיו דיסק ב-400 ש"ח (בחתימה).
  23. yaheli

    דגמי 2007

    שרשור ענק
  24. מה קורה פה?!
×
×
  • תוכן חדש...