Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. דגם 9220 יציאות 5V +שלט מכשיר מדהים במצב חדש. 900 ש"ח. 0523503555
  2. אם בטופ גיר ובכל מגזין רכב אפשרי משווים אודי S4 עם STI ואיבו כנראה שדווקא יש מקום (והרבה) להשוואה. ול-MSDS יונדאי זה לא יפני
  3. כל הבידודים מוסיפים משקל... בב בבד עם מעט הבידוד שישנו שלי שקטה מאד - בו בזמן שמאד משופרת. אני אדם פדנט ואוהב שקט / שונא צקצוקים - לא הייית יכול לחיות עם האוטו אחרת. אינני נער בגיל ההבתגרות לכן השקט והנוחות (המאד יחסית) חשובים לי. עם כל הכח הזה אתה לא שומע ולו צקצוק אחד וגם האגזוז בקושי נשמע - גם מה שכן נשמה נעים לאוזן. אצלי במקרה מותקנת מערכת יקרה מאחר ואני חובב מוסיקה. תראה לי אודי A3 בת שנתיים ו-50000 אלף ק"מ שתתמודד עם מעל 350 כ"ס בגלגלים ותשאר שקטה כמו האוטו שלי אם בכלל היא לא תתפרק... בכל מקרה הסטיה מהנושא המקורי של הדיון ברורה. מבין ה-2 הייתי בוחר ב-A3
  4. yaheli

    מנכ"ל סמל"ת

    WTF?! שמישהו ינעל/ימחק את זה...
  5. לזה שכתב שה-STI מקרקשת ומגומרת ברמה של עזה, אתה מוזמן לסיבוב בתור נוסע ב-STI שלי (2004) מתי שרק תרצה. הגימור שם לא פחות ממצוין והקרקושים ברמה פחות משל גולף לצורך העניין. מה שכן בידוד הרעש באיכות פחותה משמעותית מזו של הגרמניות - מבחינתי יתרון. כולם ישמחו לשמוע את דעתך לאחר מכן. צור קשר בה"פ
  6. רדיו דיסק MP3 רוקפורד במצב חדש. דגם 9220. 3 יציאות - 5 וולט PRE OUT כולל שלט. 900 ש"ח מחיר סופי לגמרי. 0523503555 או בה"פ.
  7. ה-DSG בהחלט מדהים!
  8. ה-2 ליטר טורבו יותר מוצלחת בעיניי אבל ה2.4 מתמקמת מיד אחרי ולא ה-3 ליטר. בק"מ שציינת יש חשש לראשים והנ"ל סיפור לא זול, בגדול רכב מצויין אך בדוק ב-10 עיניים טרם הקניה (כמו כל רכב אחר). יופי של רכב, נוח ומהנה וכאשר מטופל בקפידה גם אמין. חשוב להשתמש בנוזלים איכותיים שכן הרכב רגיש בייחוד מערכת המים. בהצלחה.
  9. מישהו יודע כיצד ניתן לשנות? תודה
  10. ה-3 שנהגתי עליה היתה ליסיניג עם החתך המדובר. על טעם וריח... שבת שלום לכולם
  11. לא הבנתי ולו אחת מהנקודות שלך פרט לעניין שואב האבק וכדורי הביליארד.
  12. אינני מבין כלל את נקודתך (אם יש כזו )??? אני " מ ו ד ה ב ע ק י פ י ן " ??? אני כותב במפורש שמנוע הסובארו מרגיש מעט עצל-ושוב זה לא ששני האחרות חורכות כבישים. אני מתעלם מההבדלים? כתבתי הודעה כאורך הגלות, על מה את מדבר??? אשמח להארה מצידך.
  13. בבקשה הסבר חבר יקר: נסעתי לא מעט על כל השלושה. אכן מנוע הסובארו הוא הפחות נמרץ שבחבורה אך ההבדלים הם מינוריים - לא מדובר בהבדלים של סמיים וארץ ולצורך העניין בין STI או איבו למזדה 3 או כל קופסא דומה. בכל מקרה לעניות דעתי מי שמתלבט בין שלושת אילו אל לא לצפות לטורפת כבישים-אלא אם כן אינו שפוי בדעתו או טרם סיים את התיכון. לי אישית הסובארו היתה הנוחה ביותר אך הרגישה מעט עצלה בתחילת נסיעה (תיבה מסרסת ותו לא) לאחר צבירת מהירות ראשונית התחושה נעלמת-אותו מנוע בשילוב גיר ידני יוצר חבילה לא רעה אבל לא זה העניין מאחר ובאוטו' מדובר. בעניין ההתנהגות העדפתי את הסובארו, המזדה מרגישה כמו פחנוע וקופצת ללא הרף, קפיצות לא נעימות ולאחר זמן מה לי גרמו לבחילה, פשוט סבלתי בנסיעה (נסיעה של שעתיים וחצי מתל אביב לגליל העליון- הקורולה כלל לא נוחה ולא מתנהגת - פשוט אנמית ואנונימית לכן לא אתייחס. המושבים בסובארו הכי נעימים ותא הנוסעים השקט ביותר. התא של ה-3 איכותי?! נפלתם על הראש חברים נכבדים? פרט לפלסטיק חלול ועיצוב חיצוני ופנימי כאילו ספורטיבי מעורר גיחוך, איכות!? מנוע רועש המרגיש זריז-זו רק תחושה מאחר והרכב לא ממש נוסע-מה שכן, דרמה הוא מייצר בזכות שאון לא מבוטל בתוך חלל הרכב ומחוצה לו. שוב, הסובארו הנעימה ביותר בעלת אופי המנוע הנעים ביותר, איכות חומרים ומושבים מצויינת, מזגן מעולה ואפילו יחודית לטעמי מאשר עוד מאזדה או עוד קורולה שהן זהות לחלוטין מבחינתי-הן בתחושה והן ביעוד של קופסת השימורים המשתנעת.
  14. אני הכי אהבתי את התגובה המצחיקה הנ"ל: כוח מתפרץ! בום! פשוט ע-נ-ק! אהבתי!!! ואם להיות רציני אני הייתי בוחר בסובארו בלי לפזול אפילו לכיוון האחרות בטח שלא לכיוון המאזדה. פוקוס חסרה כאן (היא והמזדה מתבססות על אותה הפלטפורמה אבל הפוקוס כ"כ יותר נעימה לשהיה ונסיעה)
  15. yaheli

    one hell of a sleeper

    אם תקראו טוב בין השורות תראו שהליאונה הזו היא הנעה אחורית (הלחמה בדיפ'). יש GT כזו בארץ
  16. רות עבור.
  17. ממש לא דעות קדומות. מבחן התוצאה שקיים כבר שנים משפיע על שיקול דעתי האובייקטבית. ואיך אתה בכלל יכול לחוות דעה מתוך האמבטיה?
  18. ללא צל של ספק- בדיוק כמו בעבר, צמד הפסיכו נינג'ה ינצח במבחן העמידות לאורך זמן גם כשמדובר במכוניות הנ"ל (במיוחד אלפא שלא נוטה להתפרק ולהחליד עם השנים ) יאשה מעדיף במוו אוטומטית ורגועה (שנת 84) ומחליט שצמד היפניות לא איכותיות. נו טוב.
  19. צודק. 330 יופי של אוטו ועדיף על שתי המוזכרות לעיל. למרות שלא הייתי קורא לאף אחת מהן זבל...ממש הערה דבילית. בכל מקרה יש לך הברה אפשרוית חביבי, לך הארד קור- STI או EVO. ולכל אלא, שטוענים שאלפות של היום אמינוצ- קשקוש. לא אמינות בגרוש מה גם שלא עמידות. בנוסף חלקים יקרים ותג מחיר יקר ללא שום הצדקה. שיווק "מכונת נהיגה" שמבחינתי ומבחינת רבים אחרים היא משפחתית עם מנוע בריא- הנעה קדמית פשוטה. יש לה יופי של הגה- זה כן. אבל זה הדבר היחיד.
  20. עוד 10 שנים- על אחת כמה וכמה 15, לא ישאר מהאלפא כלום פרט לחלודה (כמובן). (שזו מופיע בנ"ל תוך 3 שנים לכלל היותר)
  21. במצב חדש לחלוטין. 500 ש"ח. 0523503555
  22. ללא הגבלה בתקציב? G-WAGON AMG
  23. זוג רמקולים במצב חדש לגמרי! בני3 חודשים. נמכרים עקב מכירת הרכב. דגם: ES 6X מסדרת ה-XTREME שהיא הסדרה הכי גבוהה של היצרן. 80 וואט (נומינאלי!) - 160 וואט PEAK. צליל חלק, פתוח ונעים, טוויטר משי, וופר מסיבי נייר. הרמקול נשמע פשוט מדהים. 600 ש"ח מחיר מציאה וסופי. 0523503555
  24. yaheli

    עלות אחזקה WRX

    אם אלה שבעבר היתה בעלותם GT בעבר גם נחשבים... אז מחוץ לעיר 1:11 בשיוט רגוע 90-100 תחת לחץ המצב יכול להגיע ל 1:5 ברכב סטנדרטי. רכבים משופרים זה סיפור אחר. למצוא GT לא משופרת (ברוב המקרים בחובבנות מגוכחת ומזעזעת גם יחד-מה שגורם לצריכת דלק מטורפת ללא שום הצדקה או תועלת שבאה לידי ביטוי בביצועים וברוב (לא בכולם אך ברובם) המקרים GT סטדנרטית תצא כשידה על העליונה בכל השוואה) זו משימה בלתי אפשרית. כמובן שיש מכוניות מאד משופרות במקצועיות רבה ומשתוות בביצועיהן למכוניות יקרות בהרבה אך אלו נדירות וההשקעה עליהן מתבטאת בעשרות רבות של אלפי שקלים היו מקרים של מעל 100 (מאה) אלף ש"ח. בהצלחה
×
×
  • תוכן חדש...