שלום לכולם,
כבר שנים רבות אני נוהג על מכוניות ספורטיביות.
למען האמת מעולם לא נהגתי על מכונית מן השורה (פרט לתקופה בה הייתי שכיר ונהגתי ביונדאי הייטק ).
מאז היו אלו אלפות למינהן, פיאט קופה, במוו ואז...סובארו.
מאז 2003 אני חסיד של סובארו- מה-GT הראשונה שקניתי ועד לאסתי השחורה והאהובה שבבעלותי כיום.
לאחרונה נשקלת האפשרות של מכירה ומעבר לרכב אחר מאחר ולוחצים עלי (משפחה, חברים ונשים) למכור ולקנות משהו יותר אנושי כדבריהם.
אני נורא מתלבט מאחר ואני מאד נהנה כרגע אך למען האמת גם מעט עייפתי מ"מצב קרב" תמידי.
הרכב המדובר משופר בכל היבט אפשרי, מתלים, בלמים, מנוע וכו'.
כך שאני רגיל למכונה, סופר מגיבה, סופר קשיחה ואגרסיבית (לטוב ולרע) עם הרים של מומנט והספק-עושר עילאי מבחינתי שעבורו וללא הוא לא הייתי מגיע בכל בוקר למשרד.
אני באמת לא מצליח לחשוב על אלטרנטיבה הגיונית כלומר פחות קרבית אך עדיין מהנה במושגים שפויים.
איך עושים צעד משמעותי כזה?
עבורי זו תהיה תפנית דראסטית ואינני יודע כיצד אבצע אותה, איך ועל מה לחשוב ומהיכן להתחיל.
אני רגיל לצאת ב-2 לפנות בוקר בשורטס, גופיה ונעלי בית לנסיעונת ברחובות ת"א הריקים...
קשה לי לחשוב על מכירה מאחר ואני מאד קשור לאוטו (כן, כן) אבל בזמן האחרון אני מרגיש שהגיע הזמן לפסק זמן של לפחות שנה כדי לחזור לשפיות.
אשמח לשמוע תגובות, הצעות ורעיונות.
המיוסר,
אייל