Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. אוטו של כוסיות
  2. סתם אוטו מוגזם. כל אסתי או איבו תרקוד סביבה במעגלים. מעבר לעובדה שהן מתפרקות, והפיבר לא לעניין. איכות הבניה ירודה ורובן אוטומטיות עם הגה מזעזע. ואני לא חסיד של מכוניות שרירים אמריקאיות
  3. אם היית קורא את התגובות בשרשור היית יודע שאת הניסן לא אהבתי ומרצדס אני לא קונה באפון עקרוני. והייתי שמח אם כל מי שמגיב היה מסביר למה הוא מציע את מה שהוא מציע. סתם לזרוק M3 או 911 כל אחד יכול
  4. M3 לפחות כרגע לא באה בחשבון מסיבות רבות ומגוונות. S2000 - אני מודע לחוויה השונה אך הרכב עצמו לא מתאים לי. מיאטה לא מאחר ואני אנטי מאזדה. בוקסטר S בהחלט תשקל מול ה-Z4 ויש לה יתרון בגלל הסיכוי למצוא אחת עם גיר ידני. בעניין ה-EVO המקורית (ואני מכבד את דעתך המלומדת) מול האסתי שלי יש לך טעות מרה. מרה מדי. לבחור שהציע ליאון טורבו (?!) - אין תגובה והשתיקה יפה כאן. ובדיוק כמו ש-MH53 כתב...
  5. כרגע (גם טרם נסעית המבחן) זו נראית לי הבחירה הכי טובה. למרות שקצת מוקדם, מישהו יודע אם יש גג קשיח?
  6. פרטים בה"פ.
  7. רק בקמור.
  8. לכל מי שהציע מרצדס - בשלב זה של חיי אני סבור שלא אקנה מרצדס לעולם.
  9. ניסן לא. כמו גם מזדה לא. לא סובל את המותגים הנ"ל. הניסן מהנה ונשמעת מצויין אך לא לטעמי בכלל - נהגתי בכזו לא מזמן. S2000 ספרטנית מדי. האסתי עושה בסביבות ה-4 למאה ביציאה לא אגרסיבית מהמקום. בערך 7 שניות מ-100 ל-200. מה שכן, עקב התגובות של החברים פה עלה לי רעיון לבחון Z4 3 ליטר.
  10. amisha, אכן A3 המדוברת קורצת לי. אך לא אוכל להחליט טרם נסיעה. ROEE, GOLF לא-ומראה חיצוני+פנימי מזעזע לטעמי. הנעה קדמית. וה-1 פשוט מכוערת שזה מגוכך. אין ספק שהיא תהה כיף לא נורמלי. בנוסף לא נהנתי לנהוג בה, בנוסף לחוסר המחץ שכ"כ מורגש. B4 לא באה בח-ן מאחר והיא גדולה מדי עבורי. אם סובארו אז רק STI.
  11. ה-A3 יכולה להיות אופציה...צריך לנהוג על אחת ידנית או DSG ואז להחליט מה גם שאני כללל אל בטוח שיש למצוא כאלה ביד 2. חיפושית? לעבוד עליה? בא לי להתפנק קצת אחרי אסתי...לא תודה.
  12. amisha, רוב הדגיגות אוהבות. ושבוע שעבר דווקא דגיגה אחת נהגה, היית צריך לראות איך הגוף שלה מגיב...בחיי שכה יהיה לי טוב. לא מוטרד מהעניין כך או כך. 530 גדולה מדי עבורי. אני בעד קטנות...אתלטיות זו מילת המפתח. למרות שקטנות פחות (לא גדולות) באות בחשבון. אולי עוד כמה שנים אחשוב לכיוון של סלון שכזה אבל ליבי יותר נוטה לכיוון A8 או S8. לא רלוונטי כרגע בכל מקרה.
  13. amisha, אני אשקול בחיוב. למרות שיש לי סיוטים מהקורסה, קיבלתי בזמנו שלילה מנהלתית כשנסעתי 120 בדרך נמיר. roee, וודאי - סביבות ה-350K, מה עכשיו DAD? אגב, חדש מהחברה לא בא בחשבון.
  14. amisha,fizban ו-arcanide תודה על תגובתכם. להחזיר את הרכב למצבו המקורי לא בא בח-ן מאחר והושקעו ברכב למעלה מ-90 אלף ש"ח ואין עבורי טעם לנהוג על אסתי מקורית-שכבר הופכת מבחינתי לרכב פחות מעניין ובעצם לא עשיתי בזה כלום. אני פשוט רוצה להחליף חווית נהיגה לגמרי. אני לא אהיה שלם עם עצמי נוהג באסתי מקורית. אין לי משפחה מאחר ואני רווק לכן אין מגבלה של דלתות או אפילו רודסטר יכולה לבוא בח-ן. כשאמרתי משפחה חברים ונשים התכוונתי להורים ומשפחה קרובה, חברים ובחורות מזדמנות אם אפשר לקרוא לזה כך. ההעדפה היא כמובן לגיר ידני- אך אוטו' נשקל בחיוב...לשאלתך arcanide.
  15. כן מאד משפחתי. פרט לעובדה שעם הזמן העצמות שלך נשברות ואתה מתעייף מהחדות של האוטו. אם הית קורא היית מבין גם שהאוטו משופר ובלתי נסבל לנסיעה יומיומית. "STI זה רכב משפחתי"...טוב שלא הוספת - כיפי, נוח ומפנק תתחת בטירוף. ממש לינקולן LS. לך תנהג על אחת, אפילו סטנדרטית, רכה, שקטה, רגועה וחסרת מחץ באופן יחסי כמובן... ממתין לתגובתך לאחר שתרד מהרכב. נו בסדר אולי זו היתה טעות לבקש תגובות בפורום הנ"ל.
  16. הפסאט החדשה לא נכנסת בתציב ולא קשורה לשרשור הנ"ל בדיוק כמו ש-B4 3.0R ו-SPEC B.
  17. שלום לכולם, כבר שנים רבות אני נוהג על מכוניות ספורטיביות. למען האמת מעולם לא נהגתי על מכונית מן השורה (פרט לתקופה בה הייתי שכיר ונהגתי ביונדאי הייטק ). מאז היו אלו אלפות למינהן, פיאט קופה, במוו ואז...סובארו. מאז 2003 אני חסיד של סובארו- מה-GT הראשונה שקניתי ועד לאסתי השחורה והאהובה שבבעלותי כיום. לאחרונה נשקלת האפשרות של מכירה ומעבר לרכב אחר מאחר ולוחצים עלי (משפחה, חברים ונשים) למכור ולקנות משהו יותר אנושי כדבריהם. אני נורא מתלבט מאחר ואני מאד נהנה כרגע אך למען האמת גם מעט עייפתי מ"מצב קרב" תמידי. הרכב המדובר משופר בכל היבט אפשרי, מתלים, בלמים, מנוע וכו'. כך שאני רגיל למכונה, סופר מגיבה, סופר קשיחה ואגרסיבית (לטוב ולרע) עם הרים של מומנט והספק-עושר עילאי מבחינתי שעבורו וללא הוא לא הייתי מגיע בכל בוקר למשרד. אני באמת לא מצליח לחשוב על אלטרנטיבה הגיונית כלומר פחות קרבית אך עדיין מהנה במושגים שפויים. איך עושים צעד משמעותי כזה? עבורי זו תהיה תפנית דראסטית ואינני יודע כיצד אבצע אותה, איך ועל מה לחשוב ומהיכן להתחיל. אני רגיל לצאת ב-2 לפנות בוקר בשורטס, גופיה ונעלי בית לנסיעונת ברחובות ת"א הריקים... קשה לי לחשוב על מכירה מאחר ואני מאד קשור לאוטו (כן, כן) אבל בזמן האחרון אני מרגיש שהגיע הזמן לפסק זמן של לפחות שנה כדי לחזור לשפיות. אשמח לשמוע תגובות, הצעות ורעיונות. המיוסר, אייל
  18. לפחות 50 אחוז מהפסאטים הנעות על כבשי אצנו המשובחים הם ליסינג. הפסאט נראית בפנים כמו בונקר צבאי, הכל שחור, והן כ"כ מכוערות, כבדות, מגושמות ולא אמינות (שלא לדבר על מנוע ה-2 ליטר 8 שסת' העתיק). ה-B4 היא אתלטית אולימפית ביחס לגרמניה ונראית כמו משב רוח רענן ואביבי לידה.
  19. יופי של רכב. נוח יחסית אך פחות מה-C5. יופי של התנהגות בכל קנה מידה, למרות חוסר באלקטרוניקה. נראית מעולה לטעמי היפה בקטגוריה פרט לגריל המכוער. מאובזת בסדר, מושבים נוחים. שלדה מעולה(!), מנוע מצויין ושקט עם פס קול ואופי מגניב (בוקסר) בידוד רעשים מצויין, מנוע חביב ויופי של גיר למרות החסרון בהילוך נוסף לכן היחסים הארוכים, אך לא ממש מפריע במכונית מהסוג הנ"ל ועדיין מהנה. בהצלחה.
  20. מה זה יוקרתית...ממש מייבאך קטנה. שלא לדבר על נוחה...
  21. הלמבו הנ"ל חולקת את אותו המנוע עם האודי S8 החדשה. כפי שמר NOBLE SAVAGE כבר ציין לפני, מכלולים דומים.
  22. yaheli

    ALFA 147

    TRUE DAT
  23. מסכים לגמרי. אלפא 156 גם בחירה לא רעה.
  24. מודה שמאד נהניתי מהקליאו גם מהמיני קופר S...מאד. מודה. לא זו היתה כוונתי, מתנצל אם הובנה לא נכון.
  25. הנעות הנעות. איך בכלל אשפר להתייחסת למכונית הנעה קדמית בתור מכונת נהיגה?
×
×
  • תוכן חדש...