אין ב-GT כלום. תנהג תבין.
יש כיסאות עור וכאלה, דיפומי אלומניום נחמדים, אין שום דבר שמזכיר מכונת נהיגה.
אוטו לזקנים, כרסתנים חובבי פוזה, במיוחד אלא שחושבים שהם בני 25. פשוט ככה.
מעיין ביואיק ספורטיבית. LOL
במה אתה מקנא בדיוק?
אלפא/ות כבר אין לי.
נטשתי לטובת נינג'ה שחורה, מכונפת ומכוערת מיפן, ומשהו גרמני עגול וכבד.