Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. לא למדת הבנת הנקרא? תקרא שוב.
  2. סוף סוף אתה כותב משהו נכון . היא באמת מכוערת. אבל יותר מהנה וחדה מהאלפא
  3. לא יודע מה זה 180. סע בברארה ותבלה. תגובה של ילד בן 12. לא לשכוח ג'ל בפוני
  4. אהלן FALOU, צר לי להשבית שמחה אבל גם זה בלירה, בכל מקרה מסכים עם שאר תגובותיך בשרשור הנ"ל במאה אחוזים. כל יגואר במוו או מרצדס (שאינני מבין איך הן מוזכרות באוטו משפט עם אלפא) תעשה את העבודה עשרות מונים טוב יותר ועם ערך מוסף הרבה יותר גבוה. בעניין שאר תגובות הילדודס (ומי שלא אז סליחתי אליו) שמבבל"טים על ירקות כמו: "תגובות מנוע", "חדות הגה", תגובות שלדה... בלה בלה. מה נסגר אתכם?! משפחתית יוקרתית עם יומרה ספורטיבית בלירה הפכתם אותה לפרארי עם בגאז'. יותר חד וקריספי מבמוו בתחום של ספורט סלון לא קיים. כשתגדלו ותנהגו קצת, תבינו כמה בבל"ט היה השרשור הזה בדיוק כמו המכונית שעליה מנהלים דיון. לילה טוב ילדים -אמא אווזה
  5. אילן, איש גדול ומצחיק. הפאנטיות שלך וחוסר האוביקטיביות המופגן כלפי המותג הנ"ל גובלת בשגעון. תבלה. ואם כבר נשאר עניין המראה אז גם הוא בעיניי המתבונן מה לדעתך הכי יפה ברור לכולם. לדעתי: יגואר, מרצדס, אודי ואפילו הפאסט יותר יפים
  6. מילים לסיכום: FALOU צודק. אלפא כבר לא אלפא. וגם מה שהיה לא משהו. תנצב"ה (מה שכן, פנסים מ-ג-נ-י-ב-י-ם ואחלה פס קול שאת זה אי אפשר לקחת מהן)
  7. היי ערן, אני שם את חווית השירות בצד למרות שזה קשה (מכוניות נוטות להתפורר ובמרכזי אף אחד לא יודע מה לעשות עם השברים) ומבסס את דברי על חווית נהיגה נטו. שפרט להגה מהיר וחד ומלא אינפורמציה אין שם כלום. לימון לא מכרו לי.
  8. אין ב-GT כלום. תנהג תבין. יש כיסאות עור וכאלה, דיפומי אלומניום נחמדים, אין שום דבר שמזכיר מכונת נהיגה. אוטו לזקנים, כרסתנים חובבי פוזה, במיוחד אלא שחושבים שהם בני 25. פשוט ככה. מעיין ביואיק ספורטיבית. LOL במה אתה מקנא בדיוק? אלפא/ות כבר אין לי. נטשתי לטובת נינג'ה שחורה, מכונפת ומכוערת מיפן, ומשהו גרמני עגול וכבד.
  9. אמן. גם לך גבר גבר
  10. 156 V6 היתה 147 2 ליטר היתה (נהגתי על GTA טרם קניית אוטו אחר והתאכזבתי קשות) GTV - V6 היתה 75 טווין טורבו נהגתי. חרא של מכוניות חרא של מכוניות אשפה כל סמלת מכירים אותי לצערי אלפא מביסה במוו? שוחד. או סמים קשים. זבל ויסלחו לי מנהל הפורום שארחאים על הצנזורה.
  11. ניסיתי ונסיתי. אולי הדגם הזה יותר טוב מההוא וכן הלאה. הלוואי וכך היה הדבר. האמת, כן, הייתי מזוכיסט וטיפש, הייתי עיוור. שוב: קקה מייקה. או כמו ששמר כתב: "קרא שוב"
  12. לי אישית היו כל סוגי האלפות. מי שהתמוגג "מהיכולות" הוא ללא צל של ספק משוחד ($$$) או ילד או סתם אידיוט. סתם מכוניות. נטולות כל השראה או יכולת של ממש. בנוסף נהגתי לפני מס' ימים על 156 עם מנוע 3.7 מדהים - 360 כ"ס (אבי מי שמכיר). יופי של מנוע, קקה מייקה של אוטו.
  13. כל מילה בסלע. אין באלפא הזו כלום, וגם אם יש זה בטח ובטח לא נשמה. אם כבר באלפא עסקינן, אז גם ב-GT ב-156 וב-147 GTA אין כלום. פשוט כלום. (טוב נו, יש לה פנסים מגניבים) מי שמשווה לבוואריה או B4 SPEC B, צריך עזרה מקצועית.
  14. מידות ה-VR המקוריות הן בדיוק כפי שציינתי. המידות נכונות בעניין המזדה רק לגרסאות ה-2 ליטר מה שנקרא "ספיריט"-רמת גימור. תיקון קליל
  15. צמיגים כמו של כל משפחתית- 205/50/15. לפיג'ו 307 ומאזדה 3 2 ליטר צמיגים גדולים יותר. מנוע? 2800 סמ"ק, 174 כ"ס. נחמד לא יותר מזה. אוטו חביב בגרסתו הידנית. המון בהצלחה
  16. נשמע לך אופטימי? יאללה, 2500 שח לצמיג, 3500 ש"ח לזוג רפידות, טיפול? 2500 ש"ח. טסט 3500 ש"ח של קבוצה 6 וביטוח מחייב איתוראן רדום ופעיל + עלות מקיף של 14500 ש"ח. או שפשוט תחכה לפסימיים. בהצלחה.
  17. עלות סבירה לחלוטין. ברכב מטופל ושמור צריכת דלק 1:10 בידני ו-1:7-8 באוטו'. ביטוח כשל משפחתית מן השורה כך גם הטסט. צמיגים זולים (במידה המקורית) חלקים יחסית יקרים אך לא הסטרי. טיפולים זולים- פ.שמן +פ אויר+רענון שמן איכותי לא יעלה על כ-800 ש"ח. רפידות זולות. מה עוד?
  18. מחזק את דוריו של מלומדי רוני: אאוטבק 2.5. ואם ידכם משגת את ב-3 ליטר...נראה יותר טוב מבחוץ, מפואר ובנוי מעולה ואיכותי מבפנים- כמעט גרמני. מנוע חזק מאד עם סאונד מדהים וכיפי. אותה יכולת שטח של הפורסטר, ללא המינוסים של הפורסטר.
  19. נתת לעצמך תשובה. למרות שאינני רואה כיצד ניתן להשוות בין הרכבים המוזכרים לעיל, בעוד שהטויוטה והמיצו הם גיפים של ממש והסובארו נועדה לנסיעה בשבילים ולא לשטח טכני.
  20. לפותח השרשור. כל מילה בסלע קבל ח"ח!!!!!! נהניתי לקרוא! ונתקל בתופעה מדי יום לצערי (לאנטיסים ויונדאי גטס שמנסים להתחרות ב-STI)
  21. במצב חדש לחלוטין+שלט פאנל חשמלי ונופל. קורא MP3 50X4 שלדה מצופת נחושת! 3 יציאות Pre-Amp 5 וולט. מכשיר מדהים שלא ניתן להשיג היום. יימכר למרבה במחיר. 0523503555 או בה"פ
  22. קומפוננט במצב חדש לחלוטין עבד פחות משבוע. הדגם הכי יקר של החברה. 500 ש"ח. 0523503555
  23. במצב חדש לחלוטין. לא עבד אפילו שעה. מצריך שינוי תדרי רדיו לתדרים אירופאיים. 700 ש"ח. PLUG AND PLAY בכל סובארו 0523503555
  24. 200 אלף ש"ח לסיוויק 2 ליטר אוטומטית. מישהו נפל במאיר על הראש. מי האהבל שישלם על סיוויק 200 אלף?! ציטוט : "הספורט סלון החזקה בקטגוריה, מנוע 1800 עם 140 כוחות סוס!" חשבתי שזו הקטגוריה שבא נמצאת במוו סדרה 3, C קלאס ואודי A4. ספורט סלון...אין גבול לפתטיקה וללוקשים שימכרו ללקוח הישראלי.
  25. הבמוו תציע את השילוב האולטימטיבי של ספורט-סלון. נוחות נסיעה, התנהגות מהוקצעת וספורטיבית, הגה כיפי ובגדול הנאה מהנהיגה. האלפא לא אמינה ברוב המקרים במיוחד ביד 2. כנל לגבי הסאאב- לא אמינה בגרוש ולא מהנה לנהיגה למרות מנוע חזק יחסית.
×
×
  • תוכן חדש...