Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. אני הייתי הולך על הפיאט, מהסיבה הפשוטה שהיא תהיה לרוב אמינה יותר (שנתון חדש), נראית טוב יותר, נוחה יותר, נעימה יותר, בטוחה יותר ומתנהגת טוב יותר. אני כלל לא בטוח שהסיויק תהיה מהירה יותר ואם לא אז ההבדל זניח ובכל מקרה אין המדובר במכונית המתיימרות להיות ספורטיביות או מהירות באיזו שהיא צורה אז לכל אלה שמדברים על הביצועים אף אחת מהן לא אימפרזה STI או לנסר EVO. הפיאט מצויינת ולדעתי תעשה נכון אם תבחר בה. בהצלחה.
  2. רדיו דיסק במצב חדש. אדם 9220 למי שמכיר. מכשיר איכותי ביותר. יציאות 5V כולל שלט 1200 ש"ח!!! 0523503555
  3. בדקתי גם ב-SPAM
×
×
  • תוכן חדש...