האודי גם בגרסת הטורבו ממש אבל ממש לא יותר יקרה לאחזקה.
מנוע ה-במוו בנפח ה-2 ליטרים הוא בעל 4 בוכנות המפיק 140 כ"ס בעוד ה-2.2 החזק והחלק משמעותית בעל 6 בוכנות בטור ומפיק 170 כ"ס ומומנט מכובד המלווה בפס קול ספורטיבי ומלהיב בעוד ה-2 ליטר המדובר נשמע ומרגיש מחוספס וקצר נשימה.
הבימר צורכת יותר דלק (בגרסת ה-2.2) ויקרה משמעותית לאחזקה (ב-2 הגרסאות) מהאודיף כמובן שמהנה, ספורטיבית, נוחה, איכותית ומה לא עשרות מונים מהאודי.