Jump to content

yaheli

  • הודעות

    224
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yaheli

  1. מאין הגבלה בתקציב עברנו ל10 K... ב-10K לא בונים מערכת HIGH END חביבי בכל מקרה, התמחור של ג'נסיס בארץ יוצא מטורף בגלל מחיר בסיסי בארת היצור גבוה ועל זה יש להוסיף מיסים של מדינת משטרה, מס הכנסה ובגדול די עולם 3. וליבואן לא כלכלי לייבא לעניות דעתי\ למיטב ידיעתי ציפר זה עאתר אינטרנט המוכר ציוד של כל מני יצרים לא יבואן אלא דילר
  2. שים לב שיש לו גם וינקרים כתומים (!) - בנוסף לפסי הקישוט שכבר הזכרת... רד מהאוטו
  3. yaheli

    קניה מרוכזת של צמיגים

    BRIDGESTONE RE070 או TOYO T1R. 225/45/17 מישהו?
  4. לרציניים. 2 סאבים חדשים באריזה שלא נפתחה מעולם. דגם CD120W גודל 12" כולל אחריות מקורית של היבואן ל-11 חודשים. CD120W Sub Description: 12" Sound Quality Subwoofer 4 Ohm Voice Coil COC (Cyclo-Clefin Copolymers) Cone Pole Vented Magnet 1-1/2" High Compressed Foam Surround 2" Kapton Voice Coil Rubber Sealant Gasket Heavy Duty Alloy Basket Spray Sandy Ferrite Basket Clif Designs Logo Dustcap Aluminum Ring 40 Oz. Magnet Block Post Transparent Terminals RMS Power Handling: 300 Watts Peak Power Handling: 600 Watts 1000 ש"ח לשני הסאבים. 0523503555
  5. מה לקחת? מה שזה לא יהיה אני רוצה גם!
  6. לרציניים. חדשים באריזה וכולל אחריות מקורית ל-11 חודשים. דגם Dream Line Deluxe 265 תוצרת גרמניה. נקנו 2 סטים ובסוך נעשה שימוש רק באחד. הרמקולים באריזה מקורית ומעולם לא הותקנו. קומפוננט מדהים. אין שום דבר שמתקרב אליו ברמת המחיר הזו וגם כפול ממנה. 700 ש"ח. 0523503555
  7. yaheli

    Suzuki Swift 2007

    רכב מתוק! נראה באמת יופי של אוטו
  8. B4 - 3R ובחזרה לרשימה, אני הייתי הולך על האודי מבלי לפרט יותר מדי פשוט עניין של טעם אישי. כמה עולה במוו סדרה 3? שקול גם את זה במידה ולא חורג מתקציבך.
  9. אתה מדבר על הבחורה שישב במושב האחורי של הפאסאט?
  10. השרייד אמינה בצורה מופלגת. אולי האמינה ביותר מבין מהמועמדות שהוזכרו כאן
  11. גבר גבר, לכל אחד הזכות להגיב גם אם הוא לא נוהג ב-911. ואם הוא נוהג בליאנה, מה הבעיה עם זה? לא ראיתי פה שום תגובה בסגנון המיאטה על הצד ב-160 בשלישי. הבן אדם שאל שאלה ואנשים כותבים את דעתם ע"מ לעזור בהחלטה בבחירת המכונית.
  12. יפיפיה. נראית 100 אחוז פרארי! לא כמו יצרנים אחרים שמשנים עיצובים כל שני וחמישי
  13. ענקקקקקקקק
  14. גבר, אתה יודע שאה מוזמן בכל זמן, וה-GT ממש לא מה שאני מחפש (אני מתפלא עליך!) . כבר יש כמה למכירה, אז אם הייתי רוצה זו לא היתה בעיה. ל-DISCOVER, לדעתי בארצנו האהובה (וזה לא משנה אם יש לי או לא) זה גובל בשגעון ובחלק מהמקרים בטפשות לשלם על אוטו יותר מ-300 אלף ש"ח ולשים אותם על הכביש. גם אם אתה מליונר.
  15. נהגתי על כזו במשך שבוע בארהב. 997 קאררה S ידנית. מכונה מדהימה וכ"כ מומקדת, לא מצאתי ולא מינוס אחד למעט נוחות הנסיעה אך אין מה לעשות והתחום הנ"ל מוקרב לטובת ערכים אחרים נעלים יותר. 911 לא באה בחשבון בארץ ישראל מבחינתי ודי מיותרת כאן ועדיף שתישאר בגדר חלום לפחות בעתיד הנראה לעין.
  16. הבנת לא נכון. גם ב-330 החדשה המצויידת בצמיגים האופצונאיליים של 18" הנוחות מצויינת ונדירה באיכותה. עבודת מתלים אלוהית.
  17. הפסאט נופלת מהבמוו בכל תחום אפשרי. הפסאט סתם קשה בעוד הבמוו סופגת מהמורות בצורה מעוררת השתאות בנוסף היא שקטה יותר, נינוחה הרבה יותר וקצרה היריעה...
  18. בכל מקרה מעבר לתגובות ההזויות... הייליין שמייליין...פולקסווגן לעולם לא תוכל להתקרב לנינוחות המלכותית של סדרה 5 ובו בזמן ליכולות נהיגה והתנהגות שלא תבייש מכונית ספורט טהורת גזע, ובכלל לאיכות הכללית בכל היבט אפשרי
  19. תודה שהתגובה שלו פשוט ענקית. הבן אדם נסע במונית ועל סמך זה נותן לנו פה חו"ד. פשוט ענק.
  20. yaheli

    מכונית חדשה ב10,000 ש'ח.

    איך אתה חושב שמביאים את האוטו לארץ? עושים לו שק קמח? שילוח עולה כסף, והרבה. יש מיסים. תקינה. מערך שירות. יבואן צריך לשלם כסף לעובדים, שיווק, פרסום ומה לא לכן, הוא צריך להרוויח. כמו שאתה לא עובד לשם שמיים כך גם היבואן. עצוב? עצובה דרך המחשבה שלך.
  21. 2 מכוניות שונות בתכלית... לאלפא מנוע V6 סופר מהיר שטס אלי סל"ד, צליל מנוע ספורטיבי בעליל, גיר קצר וחלק, הגה מצויין, בלמים טובים ושלדה המגיבה יפה לשינויי כיוון פתאומיים - מאד מהנה אך בעלת מוניטין אמינות מפוקפק. אני אישית אוהב פחות את ה-2.5 בגלל הגה עצבני מדי (המהיר במעט מההגה המותקן בגרסת 2 הליטרים) ומצערת אל-חוט הדורשת הסתגלות. מעבר לזה מכונה סופר כיפית ומהנה בעלת ביצועים מצויינים בכל קנה מידה. הליאון, היא מכונית משפחתית רגילה עם מנוע מוגדש וכיול מתלים מעט נוקשה לטובת זיות גלגול נמוכות והתנהגות המתיימרת להיות ספורטיבית. ההגה שלה חסר תחושה ופידבקף המנוע מושך מצויין ומאד גמיש אך לא ספורטיבי בתחושה, אמינות מצויין למנוע המוכר שנמצא בכל מכוניות VAG. בקיצור- האלפא הרבה יותר מהנה, אפילו די סקסית וייחודית, הליאון טובה, אפורה מהירה ויעילה.
  22. yaheli

    מנוע אטמוספרי..

    מנועים אטמוספריים, Naturally Aspirated נושמים בכוחות עצמם ללא סיוע מגדש כזה או אחר.
  23. קיט פרודרייב עם שסתום פריקה חיצוני זה כבר לא קיט של פרודרייב. ואם יש בוסט קונטרול אז זה כבר ממש לא פרודרייב סטנדרטי. כוונתי לעשן אפור/לבן בהתנעות ו/או בעת לחיצה חזקה. הטורבו הוא VF35? מה לגבי משאבת דלק? אם אתה גודש חזק וכך גם זה שלפניך והמשאבה לא שודרגה צפה לאכילת שמן... בעניין הלחפת השמן לסוג אחר אין עם זה שום בעיה. המובל 1 הסינטטי בצמיגות לא מספיק גבוהה ולא מומלץ לשימוש במיוחצד במנועים מוגדשים. היצרן ממליץ קסטרול RS אך גם המוטול מעולה.
  24. כל 60K מעבר לעובדה שיש לרצועה (או רצועות ב-V6) לקפוץ...
  25. נהגתי על האוטו הזה יותר ממה שאתה פיצחת גרעינים. והייתי רושם עוד משפט לכבודך אך מפאת כבוד הפורום לא אעשה זאת. סע לאט
×
×
  • תוכן חדש...