Jump to content

אליעזר

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אליעזר

  1. עוד לא נולד המוסכניק שיתן לי שירות כזה 😅
  2. בכל החלפה אתה מחליף רק את החלק העליון, כלומר כ2-3 ליטר, נכון?
  3. יש לך איזה מקור לזה? זה ממש יכול להניח את דעתי 🙂
  4. התכתבנו פעם לגבי "זינוק בעליה" כאשר הרכב בעומס + מזגן + מלא אנשים, שבכאלו מקרים אין תגובה מיידית מהגיר. כאילו מתחיל מטורים נמוכים שלא עולים מיד.
  5. אני אשמח לפירוט במידה ונפגשת שוב עם עצירות בגיר כאשר יש מזגן ועומס, פעם התכתבנו על זה..
  6. שלום חמותי עומדת לפני עסקת פינוי בינוי (יותר נכון בינוי - פינוי - בינוי), בראשל"צ - אם זה משנה. קיבלתי חוזה לעבור עליו ולאשר אותו. אהממה שאין לי ידע או ניסיון מוקדם בנושא. מישהו יכול להמליץ איך אני מתקדם מכאן? האם יש דברים שאפשר לבקש מהקבלן לגבי הדירה החדשה, סטנדרטים וכו'? מה צריך / חייבים לדעת? וכ'ו תודה מראש לעונים
  7. מ 600 ל 1500 זה עדיין לא "כל מוסך"
  8. "בריך רחמנא דיהבך ניהלן ולא יהבך לעפרא"
  9. רק רוצה לחזק אותך, אני עזבתי עבודה בתחילת הקורונה. הייתי כשנה בבית. לא ראיתי את הסוף. אבל לא התפשרתי על מה שבאמת רציתי. בסוף זה הגיע ובגדול. לא רוצה להבטיח כזה הפי הנד, כי גם אצלי זה היה יכול להיגמר אחרת. אבל רוצה לחזק את ידך בשעה קשה זו אם תרצה פרטים נוספים אוכל לשלוח לך בפרטי.
  10. שהיא תשטוף?! חלילה. היא צריכה להסכים שאני ישטוף, על כל המשתמע מכך לגבי שעות עבודה וזמני איכות בבית
  11. מקבל בהחלט את העצות, אנסה לגייס את אשתי לאתגר. לזה לא קיבלתי תשובה, מישהו יודע?
  12. או לחילופין לטפל בנושא המחזור שיהיה נגיש/יעיל ולא פיקטיבי.
  13. אם אני מפנה שולחן עם מפה חד פעמית, צלחות, כוסות וחד"פ פלסטיק, אפשרי לשים הכל בכתום? וזה סבבה אם נשאר שם קצת לכלולך? לא רוצה שאיזה ממיין אנושי (אמרו לי שיש כזה) העובד בחברת המחזור, יפגוש את הלכלוך שלי.
  14. כשאתה אומר נורא פשוט, על כמה ילדים אתה מדבר, כמה ארוחות בשבת? מי שוטף כלים?
  15. יתכן שגם הפח הכתום סגול הוא פיקציה?
  16. זמן רב שכואב לי הלב על כמויות הפלסטיק שמגיעות לאשפה, לפחות על ידי. הפח הכתום מתאים רק לאריזות, ולכן בפועל אחרי ארוחת חד פעמי שכולה פלסטיק (לצערי), יש לי שקית מלאה פלסטיק שהולכת לפח הרגיל. יש לכם רעיונות?
  17. ברור. עמוס מושלם. הוא רק פתח את הפתח להתלונן ואתה צודק יש כאן ניצול של השרשור לנושא צדדי, נראה לי נסלח בנוף שלנו, לא?! מסכים עם מה שכתבת, וכתבת יפה. ועדיין, חושב שיש כאן עירוב תחומים. אתה מושפע בו זמנית משני אלמנטים שונים, השחקנית, והרכב. והם לא בהכרח קשורים אפילו שהתרגלנו שכן. ואגב, זה לא משהו מיוחד כאן, אותה בעיה עם כל פרסומת מהסוג הזה.
  18. @amosbmw שאפו! אבל ברשותך, אישית, צורם לי המסרים המעורבבים שטבועים בפרסומת, מופע של רכב ומופע של נשיות. הייתי מתרגש יותר אם BMW היו מצליחים להחצין הצלחה טכנולוגית וקידמה בלי האלמנט הנשי.
  19. לי קרה דווקא את הסיפור ההפוך עם בני המגזר, הגיעו 2 חברה מאזור הדרום, האחד צעיר ממש כמעט ילדון שהוא היה המועמד להיות בעל הרכב, ועוד אחד גדול ומבין עניין מי שהיה אמור "לאשר" את המכירה. בפועל כאשר קיבלתי את חבילת הכסף מהצעיר, אני רואה שיש שם יותר, לא זוכר כמה יותר, אבל סכום יפה. אמרתי לבחור, תספור שוב נתת לי יותר, התברר שהוא לא ממש יודע לספור. אז פשוט ספרתי והחזרתי לו. יצא שעשיתי "השבת אבידה" אבל אם משהו הציק לי זה כמויות הטלפונים הבלתי פוסקות שקיבלתי מהם, לעיתים היה נראה שאותו אדם או אותה חמולה מתקשרים כמה פעמים, כל פעם ממספר אחר, בכדי לקבל מחיר טוב יותר.
  20. מדהים. מעורר השראה!
  21. וואו! אושר! גם אחרי 16 שנה!
  22. אנשים, בואו! בן אדם ביקש עזרה, אז תגידו את דעתכם בצורה מכובדת.
  23. שלום חברים מתעניין ברכישת לנד קרוזר, יצא לי לשמוע כבר כמה פעמים ממוכרים ״זה הדגם המוצלח״ אודה לעזרתכם בהבנת ההבדלים בין תתי הדגם, ולקבל המלצה. מחפש דגם ארוך - 8 מקומות, בטווח השנים 2003-2010 הרכב מיועד לדיילי ולשטח. חשובה לי מאוד האמינות. תודה רבה🙏
  24. בעיות אמינות? היה לי ניסיון רע מאוד עם רובר.
  25. כרגע בגדר השעשוע בלבד, הג'יפ הקודם היה גרנד ויטארה, עכשיו רוצה משהו עסיסי יותר, מישהו מכיר את הצד האפל של הדבר היפה הזה. אני מחפש הסבר למה לא 🙂
×
×
  • תוכן חדש...