לי קרה דווקא את הסיפור ההפוך עם בני המגזר,
הגיעו 2 חברה מאזור הדרום, האחד צעיר ממש כמעט ילדון שהוא היה המועמד להיות בעל הרכב, ועוד אחד גדול ומבין עניין מי שהיה אמור "לאשר" את המכירה.
בפועל כאשר קיבלתי את חבילת הכסף מהצעיר, אני רואה שיש שם יותר, לא זוכר כמה יותר, אבל סכום יפה.
אמרתי לבחור, תספור שוב נתת לי יותר, התברר שהוא לא ממש יודע לספור. אז פשוט ספרתי והחזרתי לו. יצא שעשיתי "השבת אבידה"
אבל אם משהו הציק לי זה כמויות הטלפונים הבלתי פוסקות שקיבלתי מהם, לעיתים היה נראה שאותו אדם או אותה חמולה מתקשרים כמה פעמים, כל פעם ממספר אחר, בכדי לקבל מחיר טוב יותר.