אליעזר
-
הודעות
247 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אליעזר
-
קבל רשימה מתויגת של אמזון למעילים מומלצים של גברים: https://www.amazon.com/s?k=coats+for+men&ref=choice_dp_b ניתן לראות עבור כל מעיל את דירוג הרוכשים שלו.
-
עוד אחד עם רף ביקורות גבוה מאוד. לא התנסיתי אישית עם המעיל. https://www.amazon.com/dp/B07W3NR3XW/ref=syn_sd_onsite_desktop_223?ie=UTF8&pd_rd_plhdr=t&th=1&psc=1
-
@Night Driver אני ממש מתפלא עליך. מבלי להתייחס לתוכן שכתבת, איך אתה לא מתבייש לרשום את זה?! אתה בפורום ציבורי, יש כאן ללא ספק אנשים חרדים שקוראים אותך. אין להם לב? אין להם דם? אתה היית רוצה שיכתבו כך עליך או הילדים שלך, אפילו בצחוק?!
-
זאת אומרת, המדינה מספקת שירות לכל דורש באמצעותו ניתן לבדוק מספרי טלפון - אם הם מאומתים, במידה והתשובה היא שהוא לא מופיע במאגר - עדיין ספק אם המספר מאומת, אבל במידה והוא כן מופיע במאגר - קיבלת מספר מאומת.
-
יכול להיות יותר גרוע, הם חושפים API לכל דורש, ואחד מהשרותים חושף במישרין או במרומז איזה מספרים נרשמו לשרות, (בין נרשמים המאשרים שליחה ובין המבקשים להסיר) וזה בעייתי בעיני.
-
לא הצלחתי להבין אם מדובר גם בהגנה משליחת SMS פרסומי.
-
לא יודע אם קשור או לא, אבל מיד אחרי שנרשמתי קיבלתי SMS ספאם כאשר שם השולח הוא פייסבוק.
-
חשוב לי לציין כמה דברים שאולי ישפיעו על העצות שלכם נושא שמאוד חשוב לי כעת משפחתית - כלכלית, זה העלאת הנטו. וכמובן מבלי להפסיד לטווח ארוך או בראייה רחבה. ההצעה הזו באה מהחברה בעקבות ניסיון של החברה לשמר אותי. מדובר בחברה טכנולוגית לא קטנה, אפילו גדולה. אני מחפש את הערך המדיד, להשוות סכום לסכום, והשאלה שלי זה איך מחשבים את זה. ואגב פניתי כבר לשני רואי חשבון, אבל ברור לי שניסיון של אנשים מהשטח הוא לא פחות חשוב. האם הדברים הנ"ל גורמים לכם לשנות דעה?
-
חשוב לציין כי ההצעה הזו באה כהצעת שיפור תנאים במסגרת ניסיון לשמר עובדים. יש לדעתך דברים שיכולים להיות "בין השורות"? לכאורה הכל מדיד, לא?
-
שלום חברים אודה לעזרתכם, מי שהתנסה או מכיר יש לי הצעה במקום העבודה לעבור מהעסקה כשכיר - לעצמאי, מה שברור לי הולך להשתנות: לא יהיו ימי חופש, חגים ומחלה ע"ח חברה לא יהיו תוספות שכר (נסיעות/קורסים וכו), ולא מתנות לחגים אצטרך לעבוד מול רו"ח ולהחזיק תיקים מול הרשויות אצטרך להפריש עצמאית פנסיה וקהש"ת מה שלא ברור לי זה איך להחליט אם זה כדאי או לא. בשביל המשל אתן סדרי גודל של סכומים, נניח שכשכיר השכר הוא 16000 ברוטו, השכר המוצע לשעה כעצמאי הוא 150 שח לא כולל מע"מ, בחישוב לפי ממוצע של 182 שעות, יוצא 27300 (150*182=27300) איך אני מתקדם מכאן? האם יש דרך או כלל אצבע לגלם את כל ההוצאות הנלוות כעצמאי ולחשב ממתי זה נהפך להיות רווחי? אודה שתאירו את עיני 🙏
-
התכוונתי לזה זה המון מים, וגם זמן המתנה לא מבוטל עד שמתפנים המים הקרים מהצנרת. אני משקלל בתור עוד שיקול למה אולי עדיף להשתמש בחשמל.
-
אאוצ'. איך אני עורך את זה?! אתה ממש מפתיע אותי.
-
השאלה בכותרת.. יתרונות לבוילר - זמינות של מים ללא צורך לזכור להדליק מראש. אין הגבלה לכמות מים חמים. יתרונות ליונקרס - המים החמים מגיעים יחסית מיד כשאתה פותח את הברז (לעומת יונקרס שלוקח זמן מפתיחת הברז עד שנדלק ועד שמגיע לברז) לגבי מחיר, אין לי מושג, חשמל, גז, חמם מהיר וכו' אשמח לדעתכם
-
יש דברים שאנחנו מתרגלים אליהם רק בגלל שזה איזור נוחות, ולא כי זה באמת נכון לנו. לדעתי הם בכלל לא הזויים, אנחנו פשוט הולכים ומרחקים לתוך איזו בועה, ולא בהכרח שאנחנו גורמים טוב לעצמנו.
-
אני חושב שמתפספס כאן משהו. ללא ספק, יש כאן שרשרת פרנסה מאוד גדולה לכל מפעילי האופרציה מסביב. אבל בואו לא נשכח את העובדים עצמם: עובדי ההייטק, גם הם בסוף רק מעמד הביניים. זה לא שיש להם בסוף החודש - אחרי שחיטת המיסים וים ההוצאות - יותר מידי כסף מיותר, גם הם כמו כולם מתמודדים עם מה לקנות, מתי לקנות, וכיצד לסיים את החודש. אני מניח שהרבה מהם מבלים זמן רב באינטרנט כדי להשוות מחירים ולקנות מוצר זול יותר ב X אחוזים כדי להצליח לחסוך משהו. והנה כאן, עבור ארוחת צהריים פשוטה, הם משלמים (או החברות שלהם, בתור עוד "רכיב שכר") - כפול 3 או ארבע מאותו מנה בבית. וזה על בסיס יום יומי. לא כך?!
-
שלום חברים רוצה לשתף אתכם, התארחתי שבוע שעבר באיזו חברת הייטק באזור המרכז, בשעת ארוחת צהריים נכנסתי לחלל האוכל, ולהפתעתי ראיתי משהו שלא הכרתי קודם, שולחן מלא בשקיות של אוכל מוזמן, היה נראה כי חלק ניכר מעובדי החברה הזמינו לעצמם אוכל בצורה הזאת, ואכן, בעוד אני שם, אני רואה שוב ושוב אופנוענים/שליחים נכנסים עם עוד שקיות בידיהם. לא ממש הצלחתי לנתח אם ומה מפריע לי במראה הזה, לכאורה מה רע, אנשים יכולים להרשות לעצמם לקנות אוכל מוכן על בסיס קבוע, חלקם הגדול מן הסתם במימון מקום העבודה. אבל משהו כן הטריד אותי, ניסיתי להבין מה. חשבתי על כמות הדלק שנשפכת כאן, על עשרות האופנוענים הצעירים שמלהטטים בכבישים כדי להגיש להייטקיסטים את מנת הצהריים שלהם, על חוסר היעילות בשליחת עוד ועוד שליחים לאותו מקום כאשר ביד כל אחד רק שקית אחת או שתיים, ניסיתי לחשוב כמה בעצם כל מנה עולה בברוטו - לעומת כמה היה עולה להביא את אותה מנה מהבית. עלו לי מחשבות גם בקשר לפינוק הזה, מילא יום יומיים בשבוע לקנות אוכל מוכן, סבבה, אבל בשגרה?! ואולי, אולי בסוף זה מושת גם על משלם המיסים, כי החברות מוציאות את זה כהוצאה מוכרת, ומקבלים על זה החזר מס. אני לא באמת יודע. רק מניח כאן את המחשבות. מעניינת אותי דעתכם.
-
הקו האדום, אם יורשה לי, הוא כאשר בני הזוג עשו כל שביכולתם לבנות אמון, מתוך רצון אמיתי וכנה ומסירות נפש עד הקצה, וזה לא עובד.
-
אף אחד לא אמר שזה בסדר. להיפך. אבל זוגיות, זו מערכת יחסים הדדית, וכשבן הזוג עושה טעות, גם חמורה ככל שתהיה, העדיפות הראשונה היא "להיכנס לנעליו", להכיל את זה ולחזור לעמק השווה.
-
אתה לא מבין כמה המילים האלו משמחות!! אחי, לך על זה! תשקיע בזוגיות שלכם, תרים אותה לרמת אמון גבוהה יותר כמו שאתה מצפה, וכמובן, מצא גם את הזמן הנכון כדי לפרוק כל אשר על ליבך על הסוררת האהובה שלך.
-
מצטרף לכל מילה של @falou. את השלישי שלנו הבאנו בקושי (מנטאלי) רב , שנינו חששנו מאוד, נלחמנו עם עצמנו כדי שיבוא לעולם, והיום לא מתחרטים לרגע. לעיתים אני שואל את אישתי, תגידי, היית מוותרת על דדי. וכמה שזה קשה היא עונה לי "לא!". אני יכול לומר לך שהפרנסה כל כך דינאמית ומשתנה, ושום דבר שם לא החלטי. הכל יכול להשתנות. גם לטובתך. מאחל שתבוא גם אתה לשתף אותנו עוד שנה שנתיים שלא היית מוותר על הקטנטן שנולד. ושהזוגיות שלם מאז נהייתה רק דבש. ❤
-
תוהה לגבי הכותרת, זה נשמע כמו הנחת יסוד שעל רוב חוקי התנועה אנחנו כן נעבור. אני מפספס משהו?
-
קרה לי כמה פעמים, ככל הנראה היתה טעות בזיהוי המספר בכניסה לחניון. ככל שתוכן ההודעה הוא משהו בסגנון של "ניתן לשלם בחניון באמצעות פנגו", תוכל להתעלם לגמרי.
-
כמה תובנות מניסיון של מכירת שעון (TISSOT זהב) ב eBay (לקח זמן אבל הצלחתי למכור) צריך ממש זמן וסבלנות להתעסק עם זה בעיקר בעת הפרסום של המוצר. יש המון הגדרות ותתי הגדרות שצריך להכיר ולהבין. נלקחו ממני לא מעט עמלות. וכנ"ל, אתה צריך להבין ולבדוק מראש אם אתה בסוף תרוויח כמו שאתה מצפה. ענייני משלוחים, קח בחשבון שמשלוח מאובטח עולה לא זול, לא זוכר את כל הפרטים, אבל אם אתה רוצה להיות מוגן מטענות של "לא קיבלתי/הגיע שבור", שקול עלויות משלוח. לעולם לא תדע אם לא תתנסה. וזה ממש פשוט להתחיל. אתה יכול ללכת כמו שכתב @Tair על מוצר קטן מהבית ולהמשיך משם. בהצלחה
- 9 תגובות
-
- 1
-
-
אתה מכיר את המגנטים שבתמונה? אפשר להשתמש בהם, אחד או יותר, אני הדבקתי אותם לגוף הרכב ועליהם הצמדתי iPad מוקשח בנסיעות שטח קשות, לא זז מילימטר 🙂
-
מצטרף בחום, במידה ואתה חדש בתחום.
