זה כל הסיפור.אני צופה בפורום שנים.רשום בפורום כמה חודשים.רגיל להשתמש בטאפטוק משום מה לא הצלחתי להתחבר.
לא אוהב את המערכת החדשה. מלא פרסומות.מלא נעוצים.עד שמגיע לפוסט שרוצה זה מתיש את הנשמה.
לכן כאמור צופה המון דרך טאפטוק וכמעט לא מגיב בגלל שלא הגיוני בעיני לעבור את כל הפרסומות.פרסומות קופצות.נעוצים וכל הבלאגן הזה בעיני הוא מוצר מחורבן.
נ.ב
את הזילזול המתנשא תשאיר אצלך.
בוקי.
לפני שנרשם לפורום בלי פרסומות .האם אפשר לראות סרטון איך נראה ללא פרסומות?
האם עדיין לפני כל דף יהיו המון נעוצים/דביקים?