Jump to content

שלומיש

  • הודעות

    197
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלומיש

  1. אשריך יופי של מאמר
  2. שלומיש

    רכבים מסנוורים

    תודה לך .התקינה האירופאית לטעמי טובה יותר.
  3. רק לי נידמה או שלאחרונה עולים על הכביש יותר רכבים עם תאורה מסנוורת למשל הטנדרים האמריקאים הגדולים כמו דודג ראם. האם תקן שונה?
  4. שלומיש

    מחירי דלק

    אני מתדלק שם וההנחות הם רק על מזומן ובימים מסויימים. אין באמת תחרות. ומהו מתח הרווחים?
  5. למה מחיר של דלק למשלמ95 אוקטן אחיד (החודש למשל 6.31)בכל תחנות הדלק. מדוע אין תחרות?מה מתח הרווחים של בעלי תחנות הדלק? אני יודע שרוב העלות של הדלק היא מיסים כמו מס בלו אבל בכל זאת .איך זה שאין תחרות?מדוע הממונה על ההגבלים העסקיים לא מטפל בקווטרופול של תחנות הדלק?
  6. שלומיש

    סובארו טנדר

    תודה לכם. האם סובארו הפסיקו לייצר אותם? האם האמריקאים הפסיקו לייצר את הסיגמנט .אני זוכר לפחות שלוש תכניות בשיפוצניקים ששיפצו מכוניות מהסיגמנט.
  7. להיט במשומשות. חביבם של הבדואים. אלמותי עד עכשיו רואים בכבישים. איך זה שאין רכבים נוספים בקטגוריה הזו?
  8. יפה.אחרי כמה קמ בממוצע הם יוצאים משרות?
  9. כמה קמ בממוצע נוסעים עד שמושבתים? האם יש שוק יד 2 ? פעם אגד היה מוכר את האוטובוסים למדינות עולם שלישי האם עדיין עושים את זה?
  10. הגיע הזמן לאסור כניסת לוביסטים לכנסת.חכ הם בובת של הלוביסטים.
  11. היה לי את הטורבו וזה היה אחלה רכב
  12. יש לי פיזו 308 צורה חדשה שנת 2014(סוף). שמתי לב שלפעמים הגיר מושך את הילוך שני עד 4000 סלד מה שלא קרה בעבר. האם יש קשר לעדכון תכנה ?
  13. מה לגבי איחוד נעוצים פבל?
  14. יפה מאד יופי של פרויקט
  15. תודה פבל.בדקתי מותאם למובייל. שמח שאתם שוקלים בכובד ראש את ההצעה.
  16. יופי של פרויקט. אשריך
  17. פבל.אתה יכול בבקשה להסביר איך מגדירים נכון? מה לגבי ההצעה לאחד נעוצים? תודה
  18. חלום של רכב. אשריך
  19. אולי אם אפשרי.לאחד את הנעוצים לנעוץ אחד(שבתוכו כמובן כל הנעוצים) ואז זה לא יתפוס חצי מסך.
  20. תעבור למוסך אחר. היית צריך לעשות את זה לאחר המקרה הראשון.
  21. YNV תודה רבה אלי25 הכל בסדר.תודה לך
  22. זה כל הסיפור.אני צופה בפורום שנים.רשום בפורום כמה חודשים.רגיל להשתמש בטאפטוק משום מה לא הצלחתי להתחבר. לא אוהב את המערכת החדשה. מלא פרסומות.מלא נעוצים.עד שמגיע לפוסט שרוצה זה מתיש את הנשמה. לכן כאמור צופה המון דרך טאפטוק וכמעט לא מגיב בגלל שלא הגיוני בעיני לעבור את כל הפרסומות.פרסומות קופצות.נעוצים וכל הבלאגן הזה בעיני הוא מוצר מחורבן. נ.ב את הזילזול המתנשא תשאיר אצלך. בוקי. לפני שנרשם לפורום בלי פרסומות .האם אפשר לראות סרטון איך נראה ללא פרסומות? האם עדיין לפני כל דף יהיו המון נעוצים/דביקים?
  23. איך הגירסה הזו נראית?
  24. יופי של כתבה.אשריך. במכוניות צרפתיות(כל הפרטיות שלי היו צרפתיות)אתה מרגיש נשמה. הקוריאניות איכותיות ופונקציונליות אבל חסרות רגש.
  25. חבל מאד.את האמת משום מה לא הצלחתי להתחבר דרך טאפטוק ולכן לא מגיב ויותר צופה דרך טאפטוק. משתמש בטאפטוק בפורומים אחרים והיא מצויינת לטעמי. גולש רוב הזמן דרך הטלפון ולא נח לי האתר.מלא פרסומות קופצות שלעיתים אי אפשר להוריד וחסר הפשטות של הטאפטוק. חבל
×
×
  • תוכן חדש...