שלום. יש לי קומפומנט jbl 609. מגבר rock ford ישן.וסאב boston יחסית קטן.לא מרוצה מאיכות השמע.לפעמים שומע רעשי רקע.לפעמים לא שומע באס בגדול היה לי למעט הקומפונט ברכב הקודם ואיכות השמע היתה טובה יותר.שמעתי שמגבר. Dsp יכול לשפר את האיכות ויכול להיות שאחד המרכיבים במערכת שמע לא תקין או שיש בעיית מגעים.הפרעות שידור וכדומה.
השאלה שלי האם יש צישהו שיכול לעשות דיאגנוטיקה.לא רוצה ללכת לחנויות. התקנות ולשרוף שם יום שלם .מכירים מישהו אמין ומקצועי שיכול לבדוק.להמליץ לתקן/ להחליף?
והאם מגבר dsp יכול לשפר? ראיתי ברשת מחירים שנעים סביב 2000שקל. האם יש איזה מגבר בץשל דוד עלי שאתם ממליצים?