מספיק עם הלכאורה.הטיפול של לובינסקי הוא שערורייתי והגיע הזמן שיבואן שמתנער מאחריות יקנס במאות מליוני שקלים.אני מתפלא איך עדיין לא נפתחה תביעה יצוגית בנוגע למוות המוקדם/צריכת שמן של המנועים הארורים האלו. אני יודע שהיתה יצוגית על הרצועה אבל על הבעיה שהזכרתי אין.
לא יתכן שמנועים בסביבות 100k ידרשו להחלפת/אוברול במנוע.
זה מרתיח אותי.
מישהו אגב בדק בפורומים מקומיים בצרפת על התופעה הזו?