Jump to content

שלומיש

  • הודעות

    197
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלומיש

  1. מספיק עם הלכאורה.הטיפול של לובינסקי הוא שערורייתי והגיע הזמן שיבואן שמתנער מאחריות יקנס במאות מליוני שקלים.אני מתפלא איך עדיין לא נפתחה תביעה יצוגית בנוגע למוות המוקדם/צריכת שמן של המנועים הארורים האלו. אני יודע שהיתה יצוגית על הרצועה אבל על הבעיה שהזכרתי אין. לא יתכן שמנועים בסביבות 100k ידרשו להחלפת/אוברול במנוע. זה מרתיח אותי. מישהו אגב בדק בפורומים מקומיים בצרפת על התופעה הזו?
  2. התביעה מ2020 אז מניח בקשר לרצועה.האם יש תביעה יצוגית לגבי אכילת שמן והחלפת מנוע ?הבעיות הללו צפו חושב בשנתיים האחרונות
  3. מצטרף לשאלה גם אני נפלתי עם המנוע הארור הזה פיזו 308. אני דוחה את הקץ וממלא ליטר שמן כל אלף קמ . מדוע לא תובעים את לובינסקי?
  4. לא מובן לי. אני לא מרגיש חוסר כח ברכב. נוסע מעולה. רק צריכת שמן גדולה. אז מה הסיבה?
  5. מתנצל שמקפיץ . מישהו ניסה לעשות ניקוי פיח כללי במכונות ניקוי מערכת? האם עדיף לבדוק קומפרסיה לפני שעושה ניקוי?
  6. תודה לכם בינתיים היום לא קיבלתי
  7. נסיתי דרך האפלקציה. נסיתי דרך gmail . נאדה. ממשיך לקבל אין סוף מיילים
  8. מצטרף לשאלה. אני עדיין לא עשיתי אוברול וכאמור לא תהיה לי ברירה. שואל מה אחריות היבואן לובינסקי מי יפצה אותנו על עלות האוברול ומניח שגם ירידת ערך? לא יתכן שיבאונים יתנערו מאחריות. האם יש פה גולשים שעלו מצרפת ויודע לספר איך טיפלו שם בתקלה הסידרתית במנוע. מתי קראו לריקול? מתי בארץ קראו לריקול . האם פיצו את בעלי הרכבים שנאלצו לבצע אוברול? זה פשוט לא הגיוני שמנועים עם נסועה נמוכה יסיימו את חייהם.
  9. ואחרי כל הביקורת מה אתה תורם לנשאל בפוסט לגבי המנוע 1.2 פיורטק של פיזו ?
  10. זה כל העניין זיו למעט צריכה שמן מוגזמת לא מרגיש בשינוי במנוע. גם מסיבה זו רוצה לנסות את האופציה הרוסית שהעלה גבריק
  11. יש לי מנוע כזה שאוכל ליטר ל 850 קמ. כבר קיבלתי מהם הצעות מחיר לאוברול זה עסק ממש לא זול. לפני שמוציא. 13k אני רוצה לנסות את האופציה שהעלה גבריאל בערוץ הרוסי. ניקוי רינגים ושסתומים. בגלל זה שואל האם יש בארץ מישהו שעושה את הניקוי?
  12. תודה רבה *אברג'ל*. אקרא את השרשור. בהמשך לפירוט בעיות המנוע עי *גבריק* נאמר כי חלק מהבעיות נובעות מפיח ברינגים ובצילנדרים. האם מישהו ביצע ניקיון ויכול להמליץ על כך ויכול לתת המלצות לאיש מקצוע?
  13. חברים יקרים . מישהו יכול לצרף את הלינק הגדול שמתייחס לבעיה במנוע 1.2 פיורטק? תודה לעוזרים חבל שלא נפל על התקרה. הייתי קונה את המנוע...
  14. חבל שלא נפל על התקרה. הייתי קונה את המנוע...
  15. צבע חום?(-: האם אתה מקבל את זה כגזרה משמיים או שמתכוון לעשות משהו מול לובינסקי? כולם מכירים את הבעיה האקוטית במנוע שגורמת עם הזמן לסיים את דרכו .למה זה לא צריך להיות באחריןת היבואן/ יצרן. 80K ולעשות אוברול זה פאק של יצרן!!! דרך אגב ראיתי בחיפוש גוגל שיש שרשור של 60 עמ בפורום הזה. מישהו יכול לתת בבקשה לינק
  16. גם לי הלך המנוע הארור אחרי 125k למרות שהוחלפה רצועה עוד לפני הריקול. הבנתי שאוברול זה הפתרון הכי טוב כי גם מנועים מפירוק קרוב לוודאי יחלו באותה מחלה. מברר מול מוסכים מחירים מטורפים כולם מצלמים לי תמונות של 308 208 שעושים עכשיו טיפול. הבנתי שיש תביעה יצוגית עוד מ 2020. אין לי אמון בתביעות ייצוגיות בדרכ מי שמרוויח זה משרד עורכי הדין והנפגעים העיקריים שזה אנחנו הלקוחות מקבלים פירורים. השאלה בכל זאת מה הסטטוס של התביעה? האם יש טעם לתבוע עצמאית את לובינסקי? הבנתי שזה עניין של זמן עד שכל המנועים שלהם ילכו. מה המלצתכם?
  17. אז אם הרצועה גרמה לזה איפה אחריות היבואן? יש פה כשל שגרם לזה. האם עשו תביעה יצוגית?
  18. יש לי פיזו 308 מנוע 1.2 פיורטק.125000 צריכת שמן נוראית ליטר ל 850 קמ. צריך לעשות אוברול. טירוף איך מנוע של 125 אלף צריך אוברול? עד עכשיו כל המכוניות שהיו לי צרפתיות .זהו פעם אחרונה. הבנתי עכשיו מהמוסכניקים שזו בעיה ידועה במנועים הללו. ואני שואל מה האחריות של היבואן?הוחלפה רצועה עוד לפני הריקול. אמנם מנוע כבר בן 7 שנים אבל לא אמור להיגמר אחרי 125 קמ
  19. שלומיש

    אתר דואר ישראל

    אני קיבלתי הודעה שהחבילה הגיעה למרכז הפצה לפני מעל שבוע. לא קיבלתי שום הודעה לקחת מהחנות. היום בודק באתר הדואר מתברר שכבר בחנות עם מס חבילה. מוזר
  20. זה שלי. החיסרון היחיד שהסוללה אוזלת אחרי שנה
  21. בדיוק. לכן מאד קשה למצוא נעלי ספורט שמחזיקות את העקב.
  22. היו אמורים להיות עבור ריצה אבל הברך שוב נדפקה. הרעיון של נעלי ריצת שטח כמו סולומון הוא מעולה כי הם קצת יותר גבוהות מנעלי ריצת כביש
  23. תודה רבה חברים. אלך למדוד צריך למצוא נעל רוחב 4e אין מבחר גדול. מה שיש מכוער והכי גרוע כמו שכתבתי הבעיה בעקב כי המדרסים ממש עבים ולכן העקב יושב יותר גבוה ממיתאר הנעל ולכן מרגיש כאילו הולך עם כפכפים. אגב כרגע עם הוקה בונדי 4e ולא מרגיש נח באיזור העקב.
  24. הבעיה היא שהעובי המוגזם של המידרסים גורם לעקב כמעט לצאת החוצה . צריך נעלים שהחלק האחורי שלהם יותר גבוה
×
×
  • תוכן חדש...