יש לי תופעה מוזרה שאני לא יכול להפעיל מצב סירקולציה פנימית .ולכן הוא לא מקרר כמו שצריך.כאשר לוחץ עליו מופיע נורת אוטומטי .לוחץ עוד לחיצה על הסירקולציה הפנימית ללא שינוי.
רק כאשר המזגן במצב LO. אז נורית סירקולציה פנימית דולקת ואז הוא מקפיא.
למה אי אפשר לקבע את הסירקולציה הפנימית שתמיד יעבוד?
איך מבטל את מצב האוטומטי של המזגן?
ברגע שאני מעלה ממצב lo אפילו בחצי מעלה אז הנורית של הסירקולציה הפנימית נכבית שוב לא מקרר כראוי.
יש רעיונות?