Jump to content

שלומיש

  • הודעות

    197
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי שלומיש

  1. תודה רבה אנסה את זה
  2. כן עדיין אותה תופעה
  3. במצב lo הסירקולציה הפנימית עובדת.מעלה קצת טמ ו סירקולציה מפסיקה
  4. יש לי תופעה מוזרה שאני לא יכול להפעיל מצב סירקולציה פנימית .ולכן הוא לא מקרר כמו שצריך.כאשר לוחץ עליו מופיע נורת אוטומטי .לוחץ עוד לחיצה על הסירקולציה הפנימית ללא שינוי. רק כאשר המזגן במצב LO. אז נורית סירקולציה פנימית דולקת ואז הוא מקפיא. למה אי אפשר לקבע את הסירקולציה הפנימית שתמיד יעבוד? איך מבטל את מצב האוטומטי של המזגן? ברגע שאני מעלה ממצב lo אפילו בחצי מעלה אז הנורית של הסירקולציה הפנימית נכבית שוב לא מקרר כראוי. יש רעיונות?
  5. מחפש לשכור דירה ושמונים אחוז מהדירות דרך מתווכים. גם שעושה חיפוש ללא תיווך מופיעות מודעות תיווך. שמתי לב גם שמתווכים מתלבשים על הודעות כלומר תראה את אותן תמונות אצל כמה מתווכים או מי שמכיר. ולמה השוכר צריך לשלם את כל העלות ? הקשר הראשוני היה בין המתווך למשכיר ולא לשוכר. למה המדינה לא מגינה על השוכרים? לא מספיק שההיצע גרוע? מחירים גבוהים.צריכים לשלם עוד תוספת. אנחנו נמצאים במדינה עם שתי מעמדות. אילו עם דירות(בדרכ כלל יש להם מס דירות) ואילו שבלי . מה דעתכם.
  6. תודה לכם. ומנוע מיבוא אין דרך לדעת לפי מקט ומספר סידורי?
  7. האם ניתן לדעת נתוני נסועה של מנוע מפירוק? מה עדיף מנוע מפירוק יבוא או בארץ? ראיתי שבאתר gov ניתן לדעת רק לפי מספר רישוי. האם יש דרך לבדוק לפי מקט מנוע ומספר סידורי?
  8. לריח של סוסיתא קוביה או כל סוסיתא.באחת התערוכות נכנסתי לסוסיתא וחזרתי לילדות.
  9. איך ידית יכולה להיות אונברסלית .הן מתלבשות בדרכ על הרדיוס כיפוף ומניח שכל יצרן מגדיר משהו אחר? אתה צודק .שעשיתי חיפוש קיבלתי תוצאות גם של ווירפול
  10. כבר עבר כמה הדבקות...גמור
  11. להורים שלי נשברה הידית של מקרר אמנה שהוא יחסית ישן אבל עובד טוב. עלות חתיכת הפלסטיק בארץ היא 560 שקלים.נראה לי מחיר מטורף.בדקתי באתרים בחול ולא קיים בסטוק. השאלה שלי .כשאנחנו קונים מקרר חדש מפנים את הישן באחריות החנות השאלה מה עושים איתם? משמידים ? איך אפשר למצוא את החלק במחיר נורמלי. צירפתי מקט המקרר והחלק
  12. תודה רבה לכם.אז לפעמים גם המנוע וגם הסוללה עובדים במקביל?
  13. התחדשתי בקיה נירו היברדי 2017. פעם ראשונה שיש לי רכב היברדי. חשבתי שהסוללה עובדת עד למהירות 50 או משהו כזה.אני רואה שגם אם לוחץ על גז במהירויות נמוכות יותר אני שומע את סלד המנוע . האם זה תקין?
  14. נסה בארץ ברמיל או גין מהנדסים.
  15. שואל שוב.מדוע דואר ישראל משתמש בחנויות/ יחידות איסוף שנסגרות בשעה שלוש. האם ההנחה שלהם שכל הלקוחות מובטלים?
  16. לובינסקי ממשיכים להתנער.למרות הכתבה.מנוע ארור
  17. https://thecar.co.il/מנועי-פיורטק-1-2-של-פיגו-סיטרואן/ גם אני כבר מושך מעל שנה את המנוע הארור ולא מפסיק למלא שמן.הרכב מריח כמו אתר סילוק בית חובב. בעקבות שרשורים בנושא פניתי ללובינסקי שורק שיטפלו במנוע שלי.התנערות מגעילה. פניתי גם לשרות לקוחות וגם לנציג שרות בשורק ראשון לציון.תשובת העתק הדבק. אני לא יודע על מה אתה מדבר.אין בעיות במנוע.הרכב של נסע 125000 קמ. אין הרחבת אחריות(פורסם בחול כבר לפני חצי שנה).מאיפה שמעת את השטות הזאת ועוד פנינים מבית מדרשם של לובינסקי.יש לי הקלטות וצילומי מסך. גם אתמול לאחר הכתבה הנל .שימו לב מה כתוב בפיסקה הראשונה.הם ממשיכים להתנער. אני יודע שיש תביעה יצוגית אבל בדרכ בתביעות יצוגיות מרוויחים רק העותרים וכל הלקוחות שקיבלו את האלמנט מקבלים פירורים. אני יודע שהסטנדרט של לובינסקי זה בערך הסנדרט של רוב היבואנים ואני שואל מדוע החוק לא מגן עלינו הצרכן? מדוע לא קונסים יבואנים שביודעין מסתירים מידע.מתנערים מאחריות ומשתינים על הלקוח? האופציה הנוספת זה לעשות אוברול במחיר מופקע של 15000 שקל ולהתפלל שתקבל פירורים אחכ . מה עושים?
  18. האם אפשר להגדיר בית עסק שאני לא רוצה שיגיע אליו(שעות פתיחה.חניה וכד). היום קיבלתי הודעה מהדואר לאסוף מבית עסק שפתוח עד 15. אנשים .צריכים לקחת יום חופש כדי לאסוף חבילה.למה אין סטנדרטים של שעות פתיחה כולל אחר צהריים?
  19. מעל 2000 תגובות הלכתי לאיבוד.מב מציעים
×
×
  • תוכן חדש...