Jump to content

bjlb

  • הודעות

    769
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי bjlb

  1. Michazzz, תדייק בפרטים. הלינק למשביר מדובר בנעל עור, הלינק לאמזון זה סינטטי. זו לא אותה הנעל.
  2. אני לא יודע איך עד לפה אף אחד לא העלה את זה - לא פעם קרה לי שפתאום אין קליטה ואז האפליקציה נתקעת, בדיוק בכניסה לתחנה שרכבת יוצאת עוד כמה דקות והיא פעם בשעה. או שאין קליטת GPS. בקיצור האמינות של זה ממש לא להיט. עכשיו שעברנו ליותר ימים במשרד - אני יודע מראש שאני עובר חופשי חודשי, מטעין פעם אחת את הרב קו וזהו - תמיד עובד בלי התעסקות כל פעם לפני כניסה - יציאה מהתחנה.
  3. אני אומר להחליף. צריך להתקדם. גם אני בטוח שתתפלא לראות איך התעשיה התקדמה בשש שנים. צריך לגוון קצת, אי אפשר להיות עם אותו רכב ככ הרבה שנים. אם הייתה לי אפשרות כלכלית לא הייתי מהסס בכלל. ליאור.
  4. bjlb

    מנעול חכם Nuki

    היי מה נותן המגשר?
  5. תודה. מאיפה אני משיג גריל? ואיך אני מחבר?
  6. זה בתא מטען.המדף עם המגבר והמונובלוק, והסאב. הרמקולים בדלתות אין מה לצלם, זה נראה כמו לפני.
  7. הי, לפני שבוע שדרגתי אצל דניאל את מערכת הסאונד ברכב שלי. ראוי לציון כמה דברים: 1. דניאל רציני, משקיע באוטו באמת כאילו זה הרכב שלו, יורד לפרטים - אתם צריכים לראות איזה יופי של חיווט ואיזה ציוד התקנה יש לבחור, והכל סגור וחשיבה לפרטים הכי קטנים. 2. בסיום התקנת הציוד, אני חושב שדינאל ישב ברכב יותר משעה וחצי רק על כיוונים. פשוט לא יאמן, אחרי יום עבודה מלא, כבר שמונה בערב, והבחור לא מפסיק לשבת בפנים עם המיקרופון והטאבלט עד שהוא היה מרוצה. מטורף. אין מה להגיד, רואים שהוא מקצוען אמיתי ושהוא בנוסף גם נהנה מזה. 3. אחריות - מתקשר לברר אם אני מרוצה למחרת - לא מובן מאליו - אני בטוח שבמקום אחר זה לא היה קורה. בקיצור - אני ממליץ מאוד, כיף לדעת שיש עדיין בעלי מקצוע כאלו שלא באים רק לסמן וי על העבודה, ולוקחים אותה במלוא הרצינות. ליאור.
  8. ערב טוב, חוזר לעדכן שלפני שבוע ביצעתי את ההתקנה, אין מה להגיד, שומעים מעולה, פתחתי שרשור חדש - מגיע לדניאל פירגון. שאלות על ההתקנה הזו אם יש נמשיך כאן. שבוע טוב, ליאור.
  9. bjlb

    יישור שיניים למבוגרים

    היי, המצב אצלי לדעתי לא קטסטרופלי, אבל אני אשמח לסדר את השיניים. לגבי מה שזול יקר - אני הכי מסכים. אני רק מנסה לדעת שאני משלם מחיר שהוא ממוצע - הרופאה של הכללית במקרה הזה היא מומחית שאני מרוצה ממנה מניסיון של הילדים.
  10. אהלן, התחלתי להתעניין ביישור שינים עבורי לפני שנה ככה. בכללית סמייל, עד לפני כמה חודשים לא היתה את האפשרות לפלטות שקופות, והיה רק סמכים שקופים. נתנו לי הצעה של בערך 13000. בגלל שלא הייתי שלם עם זה שאסתובב ככה שנה וחצי, לא הלכתי על זה. לאחרונה הם התחילו לעבוד עם אינוויזליין - קשתיות שקופות. בהערכה מחודשת, נתנו לי הצעה של 24000. לי זה נשמע יקר בטרוף. במיוחד לאור זה שקראתי על כל מיני חברות אמרקאיות שמציעות פיתרון של DIY ב 2000 דולר - גם לי נשמע מאוד הזוי אבל בכל זאת מאושר FDA. השאלה שלי היא כזו: א. האם מישהו התנסה ביישור שיניים עם סמכים והיה מרוצה. ב. האם המחיר סביר או לא, לאינוויזליין. ליאור.
  11. תודה לכולכם על העזרה, לצערי הטיול לא יצא לפועל השנה. פעם אחרת.
  12. לא יודע, לא ראיתי איפה ההצעות כתובות, אם בכלל. דרך אגב, זה שיש יום יומיים שייט, זה בסדר לדעתי, בכל זאת לילדים קצת ימי בריכה וכיף לא יזיקו, מה גם שלנו זה פעם ראשונה, אז יהיה נחמד לחוות קצת מהשייט וקצת מהטיולים.
  13. כן, פעם ראשונה. DareDevil, אין שום בעיה עם ncl, אבדוק גם שם.
  14. אז ככה, הקרוז המדובר הוא: כאשר כמו שנאמר, אכן חמישה בעייתי, הבנתי שצריך שני חדרים, יש אפשרות לאחד מול השני, שזה בסדר. flytomars, אשמח לפרטים על המבצע חינם של הילדים, לא מצאתי באתר של MSC כלום
  15. אני עם one drive של מייקרוסופט, 300 שח בשנה לטרה אם אני לא טועה, וזה כולל אופיס לחמישה משתמשים. מגבה אוטומט את התמונות מהטלפון, וכמובן כל מה שב my documents
  16. שבוע טוב, חשבנו על טיול משפחתי (זוג + 3 - 15,12,4) על שייט לאורך חופי נורבגיה, לראות קצת פיורדים. האם שייט כזה מתאים לילדים? מדובר על חודש יוני. יש המלצות או דיס-המלצות על MSC? בכלל, מה חשוב בשייט? אף פעם לא היינו בכזה שייט, אז לא יודעים מה לברר, אשמח על פרטים בכללי על קרוזים, על מה משלמים, סדר היום, חדרים וכו תודה ליאור.
  17. בוקר טוב lanosforce, אתה בטוח שזה ציטוט שלי?
  18. חייב לציין שסגרתי כבר בצהריים עם דניאל, נשמע לי הגון ומקצועי בטלפון, סומך עליו. אחזור כמובן לדווח אחרי ההתקנה - זה יקח זמן בגלל אילוצים של שנינו.
  19. ערב טוב, הצעה חדשה מדניאל: מגבר 4 ערוצים משולב DSP של pheonix gold zda 4.6 רמקולים קומפוננט phoenix gold rx-65 וסאב כמו מקודם, vibe audio הכל כולל עבודה 3500. מה דעתכם?
  20. OK, מצאתי את הצעה, יש לציין שעברו כמה חודשים: מגבר ZAPCO ST-4B ארבע ערוצים 800 ש''ח סט קומפוננט 6.5 אודיו סיסטם סדרה X 850 ש''ח סאב vibe audio בתיבה רגילה 35*35 לא בבניה אישית 1000 ש''ח עם כל העבודה חיווט והמתאמים לרמקולים 850 סהכ 3500 ש''ח
  21. הי, לצערי הזנחתי את הנושא מפאת חוסר זמן ותקציב. כעת מתפנה לזה יותר, - מרענן את הנושא. תזכורת - מחפש שידרוג ל XV, כרגע עם המערכת המקורית, תקציב בערך 3500, כולל התקנה. מחפש איכות, אין ג'אנר ספציפי, שומע מעורב (לא קלאסי), הרוב פופ ודאנס. דיברתי עם Soundclub_garage שנתן לי הצעה, ח ואעלה אותה כאן לשמוע את דעתכם. ליאור.
  22. ההצגה של רד בול הייתה פשוט בושה.
  23. עוד דגם, להשוואה, מה עדיף? Klipsch t5 sport גם ב 450 ש"ח
  24. קודם כל תתחדש. להיכנס לדירה חדשה זה כיף. המעבר פחות... זה מצחיק אותי כי פעמיים עברתי דירה וזה קרה מיידי באותו יום שהמוכר עזב
  25. טוב, אנסה להיות יותר ספציפי, איך הסנהייזר cx sport? למישהו יש, מכיר, ניסה? 450 ש''ח בהייטקזון.
×
×
  • תוכן חדש...