הי,
לפני שבוע שדרגתי אצל דניאל את מערכת הסאונד ברכב שלי.
ראוי לציון כמה דברים:
1. דניאל רציני, משקיע באוטו באמת כאילו זה הרכב שלו, יורד לפרטים - אתם צריכים לראות איזה יופי של חיווט ואיזה ציוד התקנה יש לבחור, והכל סגור וחשיבה לפרטים הכי קטנים.
2. בסיום התקנת הציוד, אני חושב שדינאל ישב ברכב יותר משעה וחצי רק על כיוונים. פשוט לא יאמן, אחרי יום עבודה מלא, כבר שמונה בערב, והבחור לא מפסיק לשבת בפנים עם המיקרופון והטאבלט עד שהוא היה מרוצה. מטורף.
אין מה להגיד, רואים שהוא מקצוען אמיתי ושהוא בנוסף גם נהנה מזה.
3. אחריות - מתקשר לברר אם אני מרוצה למחרת - לא מובן מאליו - אני בטוח שבמקום אחר זה לא היה קורה.
בקיצור - אני ממליץ מאוד, כיף לדעת שיש עדיין בעלי מקצוע כאלו שלא באים רק לסמן וי על העבודה, ולוקחים אותה במלוא הרצינות.
ליאור.