-
הודעות
515 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Hihiz
-
הבדל גוונים אחרי תיקון צבע
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Mjko בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
פוליש לרכב עצמו יטשטש את העניין ואף יחזיר את הצבע למצב המקורי. -
אם היה עמוד פייסבוק ״דיטיילרים עילאיים ומתנשאים״ היית מככב. מי מינה אותך לקבוע מה בעיה של מי ומתי? זה שלי אין זמן לחפש לא הופך את זה לבעיה שלי במובן שלפתוח דיון הוא דבר אסור. אני אגיד את זה ככה - לא כל אחד שיודע לכבס מגבות יכול לקבוע מתי יש למישהו בעיה, הבנת ״חבר״? לא מתאים לך הדיון הזה? אתה מוזמן לא לענות, בטח אם אתה לא קורא את כל ההודעה אלא מבין קונספט.
-
פשוט לא להאמין שאיך שמגיעה לי הזמנה מאוטוסטור אני מגלה שהיה עוד משהו שהייתי צריך להזמין חחחחחחחח... רק היום הגיעה הזמנה עם סונאקס bds ותכשיר של קארפלן לדשבורד, בהזדמנות גם אני אציין לטובה את השירות של משה מאוטוסטור שפינק במטלית מיקרופייבר ירוקה של cg והמשלוח המהיר. מברשת מסיבים חזקים מאיזה סופר או איקאה תיהיה טובה לצמיגים?
-
אם כבר פתחת את העניין - חייב להבין מה פשר המנטרה הזאת שחוזרת על עצמה על ידי מספר אנשים פה בפורום: ״תריץ חיפוש״? הרי אם זה כך, אז הפורום ימות ויהפוך להיות פורום FAQ שבו אף אחד לא פותח דיון ואף אחד לא עונה אלא פשוט מחפשים במאגר מידע אחד גדול. בינינו? בכל חיפוש עולות 150 אופציות ודעות שונות, רובן מבלבלות ולא ברורות, חלקן לא מקצועיות, וחלקן האחר, רחמנא לצלן, יכולות לגרום נזקים שלמים. ראיתי פה אנשים שממליצים לנקות את הדשבורד עם סקאי, תאר לך בנאדם שהיה רואה כזאת המלצה ולא ממשיך בדיון או ממשיך לחפש, מה היה עושה? או אנשים שהמליצו לנקות גאנטים עם מסיר שומנים של מטבח. עכשיו הדוגמאות הפשוטות האלו סתם עלו לי בראש, אבל הן מתארות את מה שאני רוצה לתאר. לפני כמה ימים אפילו ראיתי מישהו ששולח משתמש חדש לפורום לחפש באינטרנט (!!!). לא כולם פה מנוסים ומבינים גדולים, לא לכולם חיפוש מעל את התוצאות שהם רוצים וגם אם כן, לא תמיד השפה המדוברת ברורה לכל משתמש. אז חלאס עם הגישה הזאת של להריץ חיפוש, זה יכול לעזור אין ספק, אבל אם בנאדם רוצה לשאול שאלה - זאת המטרה של הפורום!
-
שלום חברים, אחרי כמה נסיונות רק עם מים וסבון לרכב ומברשת גסה לניקוי הצמיגים אני לא מבסוט על התוצאה. האם apc (של שופרסל במקרה שלי) יכול לשמש לניקוי הצמיגים עצמם? אני לא מדבר על הג׳אנטים אלא רק על הצמיגים... אם כן - באיזה דילול? תודה
-
רציתי לקבל המלצה לתוסף דלק לאיביזה 1.2tsi שנת 2012, יצא לי לסוע פעם אחת עם דלק על המנורה ואני יודע שזה לא קריטי אבל אני רוצה לנקות קצת את המערכת והאינג׳קטורים אם אפשר, יש איזה תוסף טוב ומומלץ לשם כך? תודה. *בטעות נפתח פה, אם אפשר להעביר לטכני, תודה.
-
מציאת ווקס איכותי
Hihiz פרסם הודעה בנושא של orik14 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זה לא בדיוק ככה, כדי ליישם גלייז ואוטם צבע צריך הכנה של הרכב, שטיפה יסודית שתסיר כל סוג של לכלןך ושומנים מהרכב, שימוש בפלסטלינה להסרת לכלוך שדבוק לצבע, ורק אחכ יישום של גלייז ואוטם. לא צריך ליישם גם אוטם וגם וקס, אוטם הוא תחליף עמיד יותר לוקס. בעוד שהוקס נותן בעיקר מראה נוצץ לתקופת זמן קצרה אך הגנה קצרה עוד יותר, האוטם נותן הגנה טובה וארוכה יותר (מנזקי שמש, לשלשת ציפורים, לכלוכים וכו׳) יחד עם מראה שלא נופל מהוקס (תלוי באוטם). המלצה שלי - פשוט תקרא תקרא תקרא ותקרא שוב המון שרשורים ודיונים פה בפורום, אתה לא תבין כמה תלמד. במידה ועדיין לא הבנת אחרי קריאה מעמיקה פה בפורום, פתח נושא עם ריכוז של כל השאלות. באחריות - חיפוש ממוקד על כל שאלה שצצה לך ייתן לך יותר מאפשרות אחת למענה באמצעות דיונים קודמים. -
מציאת ווקס איכותי
Hihiz פרסם הודעה בנושא של orik14 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
בספק רב אם הברק יחזור לרכב במידה ניכרת רק מוקס בהתחשב בעובדה שיש סווירלים (תלוי בחומרה שלהם). גם פוליש ניתן לעשות בצורה ידנית, אמנם זה הרבה פחות נוח ועבודה הרבה יותר קשה אבל זה אפשרי. במידה ועדיין אתה בוחר על הדרך בלי הפוליש, השתמש בגלייז, זה חומר שתפקידו לטשטש ולמלא את הסווירלים ובכך להסוות אותם (אך לא להעלים לחלוטין, שוב - תלוי בחומרת הסווירלים) ואחר כך באוטם צבע איכותי, המלצות על מגוון רחב של אוטמים תוכל למצוא על ידי חיפוש קצר בפורום. מקווה שעזרתי. -
שריטות בפלסטיק של המד מהירות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
זה ברמת הסווירלים ורואים את זה רק בשמש ובתאורה מסויימת. -
שריטות בפלסטיק של המד מהירות
Hihiz פרסם הודעה בנושא של Hihiz בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אני מכיר את המוצר אבל הוא לא מיועד יותר לעכירות של פלסטיק ופחות לשריטות? בנוסף, מה אופן השימוש בו? -
הסוף לכתמי מים
Hihiz פרסם הודעה בנושא של adi89 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הכל טוב ויפה אבל המחיר... אני חושב שאם כבר בנאדם משקיע ושוטף את הרכב כמו שצריך שזה אומר פרי ווש, שיטת 2 דליים וכן הלאה, הייבוש זה דווקא החלק הכי קל אז דווקא על העניין הזה להשקיע כל כך הרבה כסף? מיותר מאוד. -
מבריק החישוקים האולטימטיבי
Hihiz פרסם הודעה בנושא של ceyal בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
קצת יותר סבלנות לכאלה שלא מגיעים עם ידע בסיסי ישירות לפורום... הוא לא חייב לדעת מה זה סונאקס, וחיפוש בגוגל של שם המוצר בעברית היה מביא אותו לחנות אקוסטיקה. בכל מקרה ידידי, כנס לאתר החנות אוטוסטור ותמצא שם מוצר לניקוי חישוקים שנקרא sonax, הוא מיועד לניקוי הגנטים במקרים של פיח ולכלוך קשה, פשוט מרטיביים קצת את הגאנט, מרססים 3-4 שפריצים של החומר על האיזורים הבעייתיים, ממתינים כ30-40 שניות ושוטפים. חוץ מהסונאקס אני ממליץ גם על hot rims של מכווירס במידה והמוצר יותר זמין מבחינתך (מוכרים אותו באוטו דיפו להבדיל מהסונאקס). מקווה שעזרתי.
