Jump to content

Hihiz

  • הודעות

    515
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי Hihiz

  1. אני אשחק עם זה קצת מחר, אמיר את אותו הקובץ לכמה אפשרויות, אבדוק ואעדכן. שוב המון תודה!
  2. כל ההמרות מבוססות סרטוני יוטיוב מכיוון שמדובר בעיקר בשירים. לפי מה שידוע לך, יש דרך שבה ה Blaupunkt תומך MP4? אולי להמיר ל MP4 ולהוריד רזולוציה?
  3. בתוכנה שאתה המלצת עליה - Freemake Video Converter. בוחר ב MPEG באיכות DVD, ושם בהגדרות של ה Audio - בוחר MP3 - STEREO - 48000 - 320Kbps.
  4. עדכון - עובד גם דרך USB אבל רק אחרי המרה לאיכות DVD. העניין הוא כזה - האיכות שמע גם יורדת משמעותית, בעוד שכאשר זה דרך ה DVD האיכות שמע נשארת טובה. יש פתרון?
  5. לפי מה שראיתי ההבדל ביניהם הוא בעובי (הפרו עבה יותר), בגובה (הפרו יותר ארוך ולכן ״מנמיך״ את הרכב יותר) ובחוזקה שלו.
  6. עם כל הכבוד לפורום ולעבודת קודש שנעשית פה בעזרה, במצב כמו שאתה מתאר אין מקום בכלל לפתוח שרשור, אלא פשוט לגשת בדחיפות למוסך. למה אני אומר זאת? כי לא מדובר פה על נורה שרופה או בעיה נדירה (צוחק בקול) בגיר DSG, אלא בבלמים אשר במצב אותו אתה מתאר מהווה סכנה אמיתית גם עבורך וגם עבור אנשים אחרים. גש למוסך בדחיפות, ואולי אז, אם אתה לא מקבל תשובות ברורות תתייעץ גם איתנו.
  7. לרכב לבן מה הייתם ממליצים? EZ COLOR בצבע לבן או את השחור הרגיל?
  8. הרבה מאוד מהמוצרים האיכותיים היום מיוצרים בסין, מה שמשנה זה התקן ייצור ולא איפה זה מיוצר בפועל. מבחינת השמן, מה שהבאת זה הצמיגות שלו, יש לך מושג של איזה חברה?
  9. Knecht mahle זה יצרן OEM מעולה ובין המומלצים יחד עם MANN ו Bosch. איך הגעת למסקנה שזה סיני?
  10. המלצה לצורת ניקוי המשטח כהכנה לפני הפלסטידיפ? כשעשיתי את זה ניקיתי רק עם מים וייבוש.
  11. תודה רבה רבה רבה רבה, עזרת המון!
  12. מעולה תודה, אז פשוט להמיר את הקובץ avi או היוטיוב ל mpeg2 ולהעביר ל dok? ודרך אגב, התוכנה שהמלצת עליה Freemake video converter היא חינמית לחלוטין או שצריך לרכוש גרסה מלאה כדי ליהנות מכל האופציות המרה שלה?
  13. אחרי שבדקתי וראיתי כל מיני סרטונים, ההדבקה תראה ברמה גבוהה בעיקר על פי ההכנה שמבוצעת לפני, שזה אומר ניקיון יסודי של האיזור, וחימום המדבקה לפני שמדביקים.
  14. אז איך אני יכול לבצע את ההמרה שמתבצעת כאשר אני צורב את הסרטים לדיסק DVD, רק בלי לצרוב את זה DVD? פשוט לעשות המרה במחשב ואז להעביר את הקובץ המומר ל DOK...
  15. הדיסק-אוו-קי מפורמט ל fat32, ומבחינת הרזולוציה, אין שוני ברזולוציה בין הקובץ כאשר הוא נצרב לדיסק dvd לבין זה שאני מנסה להעביר את הקובץ avi ל usb ישירות.
  16. שלום חברים. יש לי מערכת מולטימדיה Blaupunkt NY800. בדרך כלל כדי לראות קליפים וסרטים אני מוריד מיוטיוב את הסרט כקובץ AVI ואז צורב אותו בתור דיסק DVD (עם תפריט והכל) דרך תוכנת AVI TO DVD PRO. כאשר ניסיתי פשוט להעביר את קובץ ה AVI דרך USB ולהפעילו המערכת לא מזהה את הקובץ. השאלה היא מה אפשר לעשות כדי לראות קבצי וידאו גם דרך USB ולא רק דרך דיסק... קצת בעייתי לצרוב כל פעם קליפ חדש שיוצא או משהו כזה. תודה
  17. בכל הסרטונים מחכים שיתייבש, אבל כשאתה אומר את זה אז יש בזה היגיון, החומר עדיין רטוב ולכן הוא לא יכול להוריד איתו את החומר שעל הסמל עצמו.
  18. אז לפי מה שאתה אומר יכול להיות ששמתי שכבות עבות מדי? משמע יותר מדי ספריי בכל שכבה?
  19. הדבקתי את הדבק במרחק של כמה סנטימטרים מהסמל בדיוק כמו בסרטונים.
  20. שלום לכולם. כידוע, 2 השמנים הללו מומלצים מאוד, אך תמיד תהיתי מה ההבדל ביניהם? לפי קריאה במפרט השמנים, הם די זהים, אז מדוע כולם ממליצים על ה Edge? אני מדבר על 5w40, אבל אשמח גם לדעת על פי מה להחליט אם לשים 5w30 או 5w40 (הבנתי הקילומטראז של הטיפולים והמרווחים ביניהם). תודה
  21. שלום חברים. רבות דובר והומלץ על היתרונות של הפלסטידיפ ובעיקר על הקלות שבה ניתן לצבוע איתו כל משטח ובעיקר סמלים של הרכב. שלא ננסה?! ננסה! ניסיתי לצבוע את הסמל שעל הגריל באיביזה שלי, עברתי על המון סרטונים על הסברים מפורטים ביוטיוב, והתחלתי - דבק מסביב לסמל, שכבה ראשונה קלה, המתנה של 20 דקות, שכבה שניה ואז שוב המתנה, שכבה שלישית והמתנה, שכבה רביעית והמתנה של 40 דקות (!!!) ואז הסרה של הדבק מסביב. על פי הסרטון זה אמור ללכת חלק והדבק מסביב יורד ואז ניתן למשוך את הכיסוי העודף שיורד בצורה חדה והחלק שעל הסמל נשאר, אבל העניין הוא שיחד עם הצבע העודף יורדים גם חלקים מהסמל עצמו, שהרי זה מקשה אחת. מה אני עושה לא נכון? אולי שם יותר מדי חומר ואז זה לא יבש מספיק? אם מישהו מאיזור הקריות ויוכל לעזור לי אחת ולתמיד עם זה זה יהיה מעולה ואני אודה לו מאוד.
  22. אדחף קצת לשרשור, האם הליפ של ez מתאים גם לאיביזה 6j? איך ההרכבה שלו מתבצעת?
  23. היי, אני מעוניין לשנות את הכינוי שלי לכינוי Hihz תודה
×
×
  • תוכן חדש...